Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA perui elnök helyi idő szerint csütörtökön kihirdette azt a sokat vitatott törvényt, amely többek között korlátozza a magas cukor- és zsírtartalmú ételek reklámozását.
A törvénnyel a gyerekkori elhízást akarja csökkenteni a dél-amerikai ország kormányzata. A jogszabály korlátozza bizonyos élelmiszerek – például a chips és a csokoládé – reklámozását, és nagy cukortartalmú üdítőitalok eladását az iskolákban. A harmincmilliós Peruban az 5-9 év közötti gyerekek közül minden negyedik túlsúlyos vagy elhízott.
A Fogyasztóvédelmi Világszervezet, a Pánamerikai Egészségügyi Szervezet és a perui orvosi kamara üdvözölte az új törvényt, mondván, az egészségtelen élelmiszerek hirdetésének korlátozása szükséges és alapvető lépés a gyerekkori elhízás elleni küzdelemben.
A perui vállalkozói szövetség és egyes ellenzéki parlamenti képviselők ugyanakkor tiltakoztak. Azzal érveltek, hogy a törvény önkényes, túlságosan beavatkozó, és korlátozza a fogyasztói szabadságot.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM