Amikor az ügyfelek bénák, nem az ingatlanos - a nap kommentje

2010.01.09. 15:48

Az Urbanistán óhatatlanul is többet fikázzuk az ingatlanosokat, mint az egyszerű lakásvásárlókat/-eladókat, aminek egyetlen oka, hogy sokkal többünknek van róluk tapasztalata és sokkal könnyebb kiszúrni az ő hibáikat a hirdetésekben. Persze ők is mesélhetnének ezt-azt, mint ahogy Nico67_ meg is tette:

A közvetítő szolgáltat azaz szolgáltatást nyújt. Természetesen azt lehet vitatni mi mennyit ér. De ha lehet ne szakmán kívüliek határozzák meg a szolgáltatás díját. Ha valaki nincs megelégedve a szolgáltatás szinvonalával az más kérdés. Bíróság, per, ...stb. Mindennek megvan a maga fóruma.

1. Nincs nagyobb pofára esés, amikor egy túlárazott ingatlant úgy vesz meg valaki a tulajdonostól, természetesen a reális ár fölött min. 10%-al, hogy abban a hiszemben van, hogy kikerülve az ingatlanost jó sok pénzt spórolt.
:-DDD
2. Esetleges hitelfelvétel esetén a banki értékbecslő a 11 millióért megvásárolt és 1 millióval lefoglalózott lakást 9 millióra értékeli. :-)) A Bank az igényelt 6 Millió helyett csak 4 Milliót ad. Na ilyenkor van nagy futkosás, segítségkérés! :-)))
3. Imádom amikor péntek délután 2-kor felhívnak hogy segítsek eladni a lakást, mert a hitelező hétfőn reggel nyolckor él a opciós vásárlási jogával. :-)))