Amikor az ügyfelek bénák, nem az ingatlanos - a nap kommentje

2010.01.09. 15:48
35 hozzászólás

Az Urbanistán óhatatlanul is többet fikázzuk az ingatlanosokat, mint az egyszerű lakásvásárlókat/-eladókat, aminek egyetlen oka, hogy sokkal többünknek van róluk tapasztalata és sokkal könnyebb kiszúrni az ő hibáikat a hirdetésekben. Persze ők is mesélhetnének ezt-azt, mint ahogy Nico67_ meg is tette:

A közvetítő szolgáltat azaz szolgáltatást nyújt. Természetesen azt lehet vitatni mi mennyit ér. De ha lehet ne szakmán kívüliek határozzák meg a szolgáltatás díját. Ha valaki nincs megelégedve a szolgáltatás szinvonalával az más kérdés. Bíróság, per, ...stb. Mindennek megvan a maga fóruma.

1. Nincs nagyobb pofára esés, amikor egy túlárazott ingatlant úgy vesz meg valaki a tulajdonostól, természetesen a reális ár fölött min. 10%-al, hogy abban a hiszemben van, hogy kikerülve az ingatlanost jó sok pénzt spórolt.
:-DDD
2. Esetleges hitelfelvétel esetén a banki értékbecslő a 11 millióért megvásárolt és 1 millióval lefoglalózott lakást 9 millióra értékeli. :-)) A Bank az igényelt 6 Millió helyett csak 4 Milliót ad. Na ilyenkor van nagy futkosás, segítségkérés! :-)))
3. Imádom amikor péntek délután 2-kor felhívnak hogy segítsek eladni a lakást, mert a hitelező hétfőn reggel nyolckor él a opciós vásárlási jogával. :-)))

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?