Hogy kerül az autók elé egy arasznyi küszöb keresztbe az úton? És miért egy rozsdás vaslemezzel próbálják eltüntetni?

2013.04.13. 09:52
37 hozzászólás

Döccentő - fotó: Gábor

Mivel tegnap azt mertem írni, hogy nem jó ötlet felüljárót építeni a Blahán, sokan azt a következtetést vonták le, hogy én az autók esküdt ellensége vagyok, aki éjszaka dikiccsel járja a várost és kéjesen döfögeti ki gumiabroncsokat. Nos ez nem igaz, autóközlekedésre természetesen szükség van a városban is, az abroncsokat meg minek bántanám - megteszik azt helyettem mások. Például akik ilyen útburkolatokat és rámpákat építenek a Corvin-negyedben. Gábor levele és képei alant:

 Döccentő - fotó: Gábor

Szia Dávid,

A VIII. kerületi Futó utcában is felütötte a fejét a burkolatvész egy fajtája, itt szerencsére a díszburkolat többé-kevésbé rendben van, de a gyalogosátkelő miatt megemelt burkolatra való felhajtás tiszta katasztrófa. (A Práter utcából az Üllői út felé vezető utcáról van szó a Corvin bevásárlóközpont mellett.) A szegély olyan meredek és szögletes, mintha egy járdára merőlegesen kellene felhajtani, a peremén látszanak is az elvérzett autók nyomai. Ezt remek megoldással javították ki: egy tízcentis, rozsdás vaslemezt hegesztettek hozzá, hogy az autók ne olyan nagyot döccenjenek, hanem kisebbet. Miért nem lehet ide egy szabványos rámpát építeni? Egyáltalán van olyan, hogy szabványos rámpa? (Amin nem nyírom ki az autót, ha ráhajtok.)
Néhány képet mellékeltem a mai állapotról.
üdv,
Gábor
 

<

Döccentő - fotó: Gábor
 
Döccentő - fotó: Gábor
 
Döccentő - fotó: Gábor
 
Egyébként a képeket elnézve látszik a jóindulat, mert az eredeti "küszöb" sem 90 fokos, "csak" olyan 70. Lehet, hogy már azt is rámpának gondolták?