A város legmókásabb hóeltakarítása - FRISSÍTVE!
Krisztinavárosban szépen, szabályosan elkotorták a havat a járda melletti gyepről.
Krisztinavárosban szépen, szabályosan elkotorták a havat a járda melletti gyepről.
Menő irodaház épül oda, ahol nemrég még egy egyemeletes régi ház állt.
Egy tök jó hepiendes történet arról, hogy egy kis kitartással átverekedhetjük magunkat a bürokrácián.
Ha nem rettent vissza az ország legkeményebb garázsárai
"A több mint négy méter magas, süttői mészkőből készülő harangláb Petrika Kristóf szobrász és Rétháti László látványtervező munkája.
Egy csomó sportos fejlesztés van benne úgy, hogy közben vigyáztak a zöldre.
A kép illusztráció, nem az érintett úszakaszon készült
(Fotó: pdave/Indafotó)
Az, hogy nemrég bevallottam: van autóm és parkolási gondjaim, olyan ellenszenvhullámot váltott ki a kommentelők egy részénél, mint ha azzal coming outoltam volna, hogy idült heroinista lennék.
A 17 milliós alföldi házikótól az 1,7 milliárdos terézvárosi villáig.
Azt írja a hirdetés, hogy "üdítően napfényes".
Bevallom nekem valahogy nem is esett le, hogy egy hónapja önkiszolgáló bringaszerviz nyílt a Vérmezőn - pedig többen is megírták.
Bár nem rekorder, azért elég szép találat ahhoz, hogy bekerüljünk az Urbanista plakátlelet-gyűjteményébe, ahol a XX.
Nem csak budapesti viszonylatban a korszak remeke, de nemzetközi mércével mérve is. A listán amúgy szerepel világhírű modern pályaudvar is.
Bár már a BKK-nak is volt egy BuBi-villantása, úgy tűnik a Magyar Telekom nem várja meg, amíg elindul az egész Belső-Budapestet behálózó bringarendszer.
"Julia Pardoe angol írónő 1840-ben megemlítette, hogy angol szalonokban ő a pesti boltosok cégtábláinál értéktelenebb képeket látott ararny keretbe foglalva.
Emlékeztek még az Urbanista kedves kis testvérére az Udvarbolondra? Hogy most ismét frissítettük, pedig már közeledik a tél, annak S.Á. az oka.
Márciusban nagy vihart kavart az az olvasói levél, mely arról számolt be: éjszakáról éjszakára lopják el a budavári Ybl-korlát díszeit. Szerencsére még aznap kiderült, hogy nem színesfém-tolvajok, hanem a kerületi városüzemeltetők állnak a háttérben: javítani vitték a meglazult, veszélyessé vált elemeket.
Nem is olyan rég
Év elején épp az Urbanistán jelent meg először, hogy beszakadt a burkolat a Horváth-kert még át sem adott pavilonja mellett.
Ma délelőtt posztoltam Dezső levelét, aki ijedten tapasztalta, hogy eltűntek a Palota úti díszkorlát elemei.
Kedves Urbanista!
Naponta a Palota úton sétálok a kutyámmal és feltűnt, hogy 1-2 hete napról napra el-el tűnik a öntöttvas kerítés egy darabja.
Aki nem ismeri töviről hegyire a magyar vasút történetét (mint például én), az nehezen tudja elképzelni milyen is volt egykor a Déli pályaudvar.
Erről a gyönyörű kocsiról és az ő mikuláscsomagjairól küldött pár képet kisscolos.
Hát nem ezzel akartam kezdeni az új évet, de így alakult.
A Tabános poszt kommentjei közt bukkant fel kakukk2 kommentje: a Horváth-kert elég gáz, igen.
Milyen legyen (lesz) Budapest? címmel rendezett összejövetelt február 17-én a Baross Gábor Társaság, ahová meghívták Tarlós Istvánt és engem is - de én sajnos nem tudtam elmenni (bár ez legfeljebb a sajtósoknak tűnhetett fel), viszont Tarlós ott volt.
Ahogy végigböngésztem a régebbi "mit hol" típusú Urbanista-bejegyzéseket a legjobb tüntetőhelyektől a VHS-kölcsönzőkön át a budapesti hajléktalanszállásokig, felmerült bennem a kósza gyanú, hogy talán nem ez érdekli legjobban az itt élőket.