Öröm velük az internet?

2002.10.07. 14:39
Az egész ott kezdődött, hogy akcióban internetet vásároltam július közepén. Én balga, akkor még nem tudtam, hogy mit írok alá az egy éves kötelezettséggel!
De hát Magyarország második legnagyobb internetszolgáltatójának (Vnet) azért megpróbál hinni az ember. Hogy szép és jó lesz! Nos, nem így történt. Egy ideig semi gond nem is volt, ment minden szépen a maga útján, csordogáltak a bitek, töltődtek a honlapok.

No comment
A Big Brother indulása utáni napokban több olvasónk is jelezte, hogy erőteljesen lelassult a Vivendi-ügyfelek internetkapcsolata. Az ügyben a cég sajtóosztálya a mai napig nem reagált megkeresésünkre.
A probléma akkor kezdődött el igazán, amikor beindult az egyik reality show, és evvel együtt az internetszolgáltató által működtett honlap. (Hogy hogy nézett ki, az egy másik cikket megérdemelne, de hagyjuk.) Én ekkor azt kezdtem tapasztalni, hogy körülbelül 8-10 percenként a modem leválik a szolgáltatóról. Lehet újracsatlakozni, újjabb macera, stb.. Reméltem, elmúlik egy-két nap alatt.

Ekkor besétáltam a naivak csapdájába. Amikor már egy hete ez volt a jelenség, gondoltam, felhívom a HelpDesk szolgáltatást, elvégre azért vannak ott, hogy segítsenek. Nos náluk két perc alatt kiderült, hogy vonalhiba lehet a probléma. Irány a hibabejelentő. Ott be is vizsgáltak a vonalat, majd közölték, hogy semmi baja. Gondoltam, hátha most már jó lesz. Vártam egy hétig, aztán amikor semmi változás nem volt, ismét eljátszottam ezt a kört - ugyanazzal az eredménnyel! Itt már kezdtem kissé dühös lenni.

Talán az ügyfélszolgálattal meg tudom beszélni a dolgot, gondoltam. Szeptember 26-án csütörtökön beszéltem is egy kedves hölggyel, aki megígérte, hogy legkésőbb másnap felhív, és utánajár a dolgomnak. Ehhez képest október elsején én telefonáltam be, hogy ugyan már, mi a helyzet? Erre azt mondták, az én készülékemben van a hiba. 99%-ban meg mertem volna tenni a tippmixen, hogy ezt hozzák ki a dologból.

Három kérdésem lenne: 1. Négy napba telt mire mindezt kiderítették? 2. Miért van az, hogy mindig az ügyfelet nézik hülyének? Nem vagyok teljesen számítástechnikai analfabéta, vagy háromszor már újrainstalláltam mindent, amit lehetett. 3. Az első másfél hónapban miért működött tökéletesen a dolog, napi 3-5 óra folyamatos kapcsolattal, és miért nem működik most, 8-10 perc folyamatos kapcsolattal?

Őszintén szólva most már nagyon megbántam, hogy előfizettem az internetre, de sajnos köt az egy évem! Így maximum kifizetem a nagy semmit, mert ezt nem lehet internetszolgáltatásnak nevezni!

Werni Gábor