68 találat az Indexről, és a környékéről.
Szó szerint új utakat keres a Daihatsu.
Volt már dolgom terepjáróval, de ilyen ősállatias gépkezelés élményt még nem éltem át földúton.
A 911-est és a Minit is zsebre teheted, itt kenyai terepjárónál és olasz-tervezte japánnál alább nem adunk.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Nekilátott a Toyota a drasztikus rendcsinálásnak a méretes botrány után.
2023. december 26., 12:12
A biztonsági tesztek hamisítása miatt a gyártás egy hónapra szünetel.
2023. december 21., 09:55
Az Európából több mint tíz éve kivonult Daihatsunál manipulálhatták a biztonsági teszteket az elmúlt években.
13 márka 13 legizgalmasabb modellje, amit bemutatnak a Japan Mobility Show-n.
Kell. Persze, hogy kell. Ebben már elférnék, és a hátsókerékhajtás akkor is kárpótolna, ha esetleg nem így lenne.
Az autó fejjel lefelé ért az árok aljába.
Súlyban és teljesítményben a Mazda MX-5 szintjét hozhatja, de igazán árával hódíthat.
Egyliteres sportautón dolgozik a három gyártó, az alapot a Toyota, a motort a Suzuki szállíthatja.
2022.03.14. 06:38 Módosítva: 2022-03-17 06:17:25
Ha a Daihatsu vezérigazgatója izgul emiatt, biztos valós a fenyegetés. Árban kell felvenni velük a versenyt.
2021. december 26., 14:37
Ez a műfaj éppen a helytakarékosságról szól, de ez miért lenne kizáró ok?
Takarékosak, mint a Prius, belpiacosak, mint a Skyline. De hogy jön mindehhez a Galápagos-szigetek?
2020. december 29., 13:57
A Tokiói Autószalon közeledtével kezdenek megjelenni a belpiacos gnómok.
2020.04.04. 09:34 Módosítva: 2020-04-05 17:52:18
A Waku Waku tanulmány vonásai felismerhetők a Taft-ban, amelyet Japánban a nyáron kezdenek kínálni.
Az biztos, hogy mindketten a tokiói szalon Daihatsu-standjáról vittük volna haza a legtöbb autót Antival.
...egy Daihatsu. Ti már a márkára sem emlékeztek, pedig itthon is árulták. Ezúttal egy élőben is kívánatos szedánt gurítottak.
2017.10.12. 11:15 Módosítva: 2017-10-16 06:41:33
Bár az a cég fő profilja, ezúttal nem Kei kategóriás törpeautót építettek, hanem egy nagyobbacska, kupétetős négyajtóst.
Nyolcvan kilót fogyott az e:S az elődjéhez képest, a fogyasztása is három liter alatt marad.
Azzal, hogy megvette a Daihatsu maradékát, a Toyota előtt új lehetőségek nyíltak.
2016.08.03. 06:24 Módosítva: 2016-08-04 17:06:10
Magas, gombkerekű doboz apró motorokkal, de így is népszerű lehet.
Ami tegnap még csak pletyka volt, azt ma meg is erősítették: a Daihatsu rövidesen csak egy márkanév lesz.
Bár most is a Toyotáé az irányítás, úgy hallani, teljesen felzabálnák a Daihatsut. Így akár teljesen új szerepet is kaphat a márka.
2016.01.20. 06:09 Módosítva: 2016-01-22 15:41:43
Mit kockáztat ma, aki a Chevrolet, a Saab vagy a Daihatsu olcsó használt autói közül választ. Foglalkozik ezekkel még valaki?
2015. november 27., 11:17
Lassan öt éve, hogy kivakartuk a telep sarkából, ahol szomorú végét várta. Borzalmas állapotban, de élni akarva. Most találkoztam vele újra: ez a kemény, nem Bear Grylls.
Már a Daihatsunál is irtanak mindent, ami nem diszharmonikus, vagy legalább furcsa? Nagyon úgy néz ki.
2015.08.24. 17:40 Módosítva: 2015-08-27 06:09:11
Az FX akár Európában is sikeres lehet, ha úgy döntenek, ide is elhozzák.
Néha füstöl is (nem mindig) és a légszűrő házban is van olaj (elég sok).
2014. augusztus 14., 17:20
Arra jó, hogy meggátolja a jogtalan behajtást. És ez az oszlop nem viccel.
Úgy néz ki, mint egy nyergesvontató, csak a nyereg és a vontatmány hiányzik. A japánok megőrültek?
Ahogy kinéz, az alapján a Kopen akár gyártásba is kerülhetne – már csak a szándék a kérdés.
2012. december 18., 12:45
Kizárólag fagylalt-színekben kínálják az újdonságot, de az összkerék-hajtás nem hiányozhat.
2012. november 14., 13:00
Na ilyen az, amikor a japánok viccelnek: ebben sem ismernek tréfát.
2012. szeptember 27., 05:43
Csak cipőkanállal lehet beszállni, de a stílusa igazán nagyfiús.
2012. szeptember 25., 05:51
A japánok érzik, hogy kell ügyes autót építeni – ez itt is megmutatkozik.
Egy Daihatsu utánfutóján 66 harkocsi-taposóaknát szállítottak. Nem volt bennük lőszer.
Egy ötszáz darabos limitált kiadással búcsúztatja a Copen roadster gyártását a Daihatsu. Tíz év után búcsúzik a piac egyik legkisebb kabriója.
Az űrfelszín alatt a következő Accord, a Mitsubishi citromillattal próbál frissíteni egy öregesen új formán, miközben a Daihatsu csendben megtalálja a megoldást a tüzelőanyag-cellára. Szájtát, Tokió.
2011. november 20., 14:04
A Daihatsu megmutatta, hogy érdemes számolni velük is, ha újításról van szó. Ez most egy valódi Transformers lett.
2011. november 15., 06:23
Folyadékkal működő, fémmentes üzemanyagcellák hajtják, és ez látszik is.
2011. november 13., 07:50
A kis Daihatsuhoz képest a Smart egy bálna Merci, viszont előzékenyen figyelmezteti a gyalogost, ha el akarná ütni.
Talán többen vennének városi kiskocsit, ha gyakoribb lenne az ilyen jó kiállású darab.
Hogy jön egy ilyen lila gumó egy autós portál cikkébe? Valahogy úgy, hogy a most hétvégén zajló Oldtimer Expón a Totalcar-stand a régi japán autókról szól majd, ezzel a témával ugyanis Magyarországon valahogy nem sokan foglalkoznak, érthetetlen, de még maguk a cégek sem.
Kétajtós, piros, hátsókerekes és középmotoros. Vettünk egy autót a Totalcarnak, mert kellett. Egy úgynevezett jó kocsit. Persze, ha árnyaljuk a dolgot, már nem annyira rózsás a kép. Akkor árnyaljuk.
Hiszik vagy sem, a képen az új Charade látható. Persze a háttérben megint a spórolás áll.
Túl erős a konkurencia, így a japánok inkább hátat fordítanak Európának, és más piacokra koncentrálnak.
Ezek hülyék. Ilyen fostalicskával Budaörsig el nem jutnak, nem hogy Afrikába.
2010. november 10., 10:57
Annyi érdekes autó van a világon - az élet pedig túl rövid ahhoz, hogy leragadjunk egynél." - ismeretlen kínai filozófus gondolata a XIII.
A 2010-es év második negyedévében több mint 750 millió eurós profitot könyvelhet el a japán mamut.
Japán dobozautót agyontuningolni? Normálisak a németek?
Nem lehetetlen messzire menni egy elektromos autóval, még a mai akkumulátorokkal sem, csak sietni nem szabad.
Nálunk Subaru vagy Daihatsu márkajelzéssel válhat ismertté az ötajtós.
Guruló füles kosarat és uzsonnás dobozt állít ki a japán gyártó
2009. augusztus 19., 17:03
Az autó már a kezdetektől divatcikk, ruházati kiegészítő, valódi stíluskellék, néha mégis az az érzésünk, a tervezők ritkán próbálnak igazán megfelelni ezeknek az elvárásoknak.
Csinos, szinte már kecses a Terios, ahhoz képest, hogy igazi SUV. De vajon mire elég egy ekkora kocsiban az 1,5-ös benzinmotor?
Frontális és oldalsó ütközésvédelem |
|
|
|
|
|
Gázolási rizikófaktor |
|
|
|
|
Gyermekbiztonsági védelem |
|
|
|
|
|