465 találat az Indexről, és a környékéről.
Egy fantasztikus, 1965-ös, V8-as Mustanggal és a pazar sztorijával ünnepeljük a típus hatvanadik születésnapját.
Az SL kupé változata csak formai elemeiben emlékeztet a 911-esre, felépítésével saját feje után megy, hogy mindenki másét elcsavarja.
A nyolchengeres motor már nem kompresszoros, sőt, nem is brit fejlesztésű lesz.
Gyorsulási versenyen mérközött meg egy eredeti Ford GT40 a modern leszármazottaival, vagyis két Ford GT-vel.
Megérte kifejleszteni, fő a környezetvédelem.
Már megint az AutoTopNL borzolja a kedélyeket.
Kompresszoros V8 és a kaszkadőrautós korszaknál magasabb összeszerelési minőség jellemzi Ian Callum legújabb büszkeségét, az utcai C-X75-öt.
Egy eszetlenül gyors, 1500 lóerős, turbós Corvette is tűnhet lassú játékautónak, ha egy top fuel az ellenfele.
Talán csak egy kis rezgés kell azoknak, akik letennék a V8-at egy elektromos izomautóért.
A kérdés költői, mert biztosan van, de ez is toplistás.
Mindegy, hogy régi vagy új, az egyik legnépszerűbb amerikai autót gyakran láthatjuk filmek és sorozatok négykerekű főszereplőjeként.
Idén hatvanéves az egyik leghíresebb és egyben legkirályabb amerikai autó, vagyis a Ford Mustang. Mesélek róla.
Karakteres, üzen valamit, kívül domináns, belül kényelmes, és bár van nála gyorsabb meg szebb is, az X6 mára egy ikon.
A sportos külsejű S változat le sem tagadhatná, hogy a focistákat célozza, de miért is tenné, ha megveszik több mint két Audi SQ7 áráért?
Egészen brutálisan szól a kis V8-as, hiszen tízezres fordulat felett adja le a csúcsteljesítményét.
A holland Heritage Customs csak öt nyitott Defender 90-et csinál, szóval erről is lecsúsztunk.
Forognak a vezérműtengelyek, nyitnak a szelepek, mozognak a dugattyúk: nem nehéz elveszni az aprólékosan kidolgozott részletekben.
Rendes V8, tisztességes hang, tiszta működés.
Nemcsak istentelenül jól nézett ki a Lexus saját hot rodja, de állítólag vezetni is olyan, mint egy jól megépített sportautót.
2023. december 23., 06:15
Eladóvá vált az a lánctalpas Ford Raptor, amivel a havas hegyekben verettek még 2014-ben.
2023. december 12., 11:31
Ha esetleg nem elég egy 6 literes V8-as önmagában, akkor van még némi extra is a gokarton.
2023. november 27., 17:50
Magabiztosan állíthatjuk, hogy ez az egyik legszebb, legszemléletesebb példány amit láttunk.
Már utcán, de még álcázva tesztelik az újdonságot, és úgy tűnik, hogy a V10-es megy a levesbe.
Újabb egyedi V8-as Ferrari a Roma hátsó lámpáival, a 296 GTB kipufogójával, és persze
több millió eurós árcédulával.
A Corvette ZR1 már a Nürburgringen, valószínűleg 850 lóerővel a tűzfal mögött.
Toronyháznyi karakter, 707 sokkoló lóerő és varázslatos GT élmény, korosodó Mercedes-alapokon. Neked megérne 110 milliót?
2023. augusztus 29., 06:12
A Lotus Type 66 egy olyan versenyautó, ami sosem volt, aztán most mégis lett. Tíz darabban, bő 450 millió forintért.
2023. augusztus 16., 18:11
507 lóerős, 4,1 alatt van százon, heten beleférnek és úgy néz ki, mintha Erebor törpjei faragták volna kőből. Mindössze 50 milláért.
2023. augusztus 8., 05:58
De hogy miért, azt nem feltétlenül. A McMurtry például ezer lóerős, és már nullától rengeteg leszorítóerőt csinál. Ennyi elég is?
Majd lehet mutatni az unokáknak, hogy régen ilyen is volt.
Ayrton Senna és Alain Prost kedvence, a McLaren MP4/4 tervezője most új Can-Am McLarent gyárt, hétliteres szívó V8-cal. Ez a Nichols Cars N1A.
Az eddigi legkomolyabb Lambo-versenyautó az SC63, hiszen az ebbe fejlesztett 3,8-literes biturbó V8-cal a WEC és az IMSA meghódítására is készülnek.
Gyorsabb, vadabb, drágább, kompromisszumosabb, elmebetegebb: íme pár durva motorcsere, amit imádunk.
Európában azért ennél jobb is lehet majd az arány. Az elektromos drift-kézifék viszont roppant népszerű az Ecoboost mezőnyben is.
Tudtad, hogy amerikai rendőrautókban is használták azt a motort, ami a Koenigsegg CC8S-t hajtja? Ilyen, és ehhez hasonló, meglepő összefüggésekről lesz szó.
Rendes sportautó Amerikából, brutális V8-assal és egy elhivatott tulajdonossal: a 200. adásra itt egy hibátlan autó?
Hosszú percekig nyúzzák a motorokat, először csak alapjáraton, majd folyamatosan emelik a fordulatszámot, amíg el nem durrannak a motorok.
Kompresszoros V8-assal és expedíciós felszereltséggel bővül a Defender-kínálat.
Nem is egyet használtak minden idők egyik legmenőbb repülőjéhez.
Bár kevesebb a henger, lóerőből így sem lesz hiány.
738 lóerős hibrid. 738 ló, mert ez nem csupán az XM, hanem az XM Label Red 1000 Nm nyomatékkal.
5.4 V8 az utcai 5.0 helyett.
„Régen minden jobb volt” szokták mondani az emberek és bár a klasszikus vezetési élményt keresőknek valóban egyre kevesebb választási lehetősége van, elkeseredni azonban mégsem kell.
Az extra fűszerezés kívülről nem látszik, de a motortér tartalma igazán kívánatossá teszi ezt a Mazdát.
A brit zászlóshajó kéne kétajtós formában, vagy egy német G-Wagen coupé?
A Novitec McLaren Elvája továbbra is nélkülözi az érdemi üvegfelületeket, viszont 104 lóerővel erősebb, mint az amúgy is kihegyezett brit pályagép.
Azért nem kell aggódni, nem cserélik 1,6 turbóra a V8-akat.
Még hogy elektrifikáció! Közel 900 millió dollárt tesz a GM az új small blockba.
A Corvette E-Ray úgy gyorsul, mint a Bugatti Veyron, pedig nem is a típus legerősebb motorját egészítették ki elektromos hajtással.
Van is minek röfögnie, a Hennessey továbbra is tisztán belsőégésű, 6,6 literes V8 motorban gondolkodik.
2022. december 29., 13:47
Ismét bevált a lökettérfogat. A hengerek száma is a duplája lett. Lehet még kérdés?
2022. december 23., 11:25
Az Audi nagyon meg akarta mutatni a V8 bemutatása idején, ezért ezt a luxus bálnát nem reptereken meg operaházakban promózták, hanem a DTM-ben.
2022. december 22., 06:07
Bár a dizájn a régi időket idézi, a karbonból készült karosszéria alatt modern technológia lapul.
2022. december 19., 14:05
1000 lóerő fölötti teljesítményre és közel 1200 Nm nyomatékra számíthatunk.
2022. december 17., 13:16
Megérkeztek a pontos adatok a 2024-ben érkező Ford Mustanghoz. Pozitív fordulat, hogy marad az ötliteres, szívó V8-as, ráadásul erősebb is lesz.
2022. december 15., 17:06
A restomod nagy divat, és ebben az erősen átalakított, 1952-es Buick Specialban is újabb motor van. De még az is legalább 35 éves!
2022. december 15., 06:08
612 lóerő 867 Nm-es nyomaték mellett, a polcról leemelve.
Igen, egy Cobrát tudtunk elhozni most az Erőmérőbe, méghozzá nem is teljesen gyárit.
Gyönyörű és ikonikus, itthon pedig egész ritka autó egy ilyen piros Mustang, de gyanús az előélete, és vannak ismert bajai is.
6,2 liternyi harag egy pici autóban, és a kesztyűtartóban ott a Brabus felirat: itt nem lehet baj.