Autók, foci, jó kis viccek
Az idén több autógyári tréfamester is úgy érezte, a focival érdemes viccelni. Nézzük, mi sült ki belőle.
Az idén több autógyári tréfamester is úgy érezte, a focival érdemes viccelni. Nézzük, mi sült ki belőle.
110 métert próbált ugrani Minijével, nem sikerült.
Temérdek dolgot meg akartam tudni a Miniről, de mindennél érdekesebb volt a merész új motor.
Ilyen hosszan még senki nem szakadt el a földtől autóban, úgy, hogy a kocsija egyben is maradt.
Bár manapság inkább a kínálatbővítés a divat, a BMW kisautó-márkája állítólag komoly ésszerűsítésbe kezd.
Bár a Clubman eddig a kombit jelölte a Mininél, a következő változat inkább ötajtós családi autónak tűnik.
Ugyanúgy néz ki, mint a G2, de annál butább lesz.
Számtalan stílus közt válogathatunk – azt ígérik, amelyikre a legtöbben szavaznak, meg is valósul.
Többek között erre is szolgálnának a miniraktárak, ahol akár 1 négyzetmétert is bérelhet, ha otthon a pince már megtelt.
Steyr-Puch, Mini vagy Fiat 500? Hölgy olvasónk rátalált Csikósra, aki elmeséli, miért parttalan szívás a veteránozás.
Levonták a megfelelő következtetéseket, de a megvalósítás nem megy egyik napról a másikra.
Meglepő az 1,2 literes háromhengeres – nem egészen világos, hogy ezt honnan vette a BMW.
Tisztességes méretű kombi váltja a fura Clubmant – ez lesz márka első családi modellje.
Ez a harmadik John Cooper Works modell, minden eddiginél komolyabb motorral.
Új belépőmodellt dobhat piacra az Opel, ami kisebb és olcsóbb lenne mint a Corsa, vagy az Adam.
Még nem mondtak le végleg a Fiat 500 méretű modell gyártásáról, de egyedül nem vágnának bele.
Eddig a Countryman volt a csúcs, de most itt a lehetőség, hogy egy számmal nagyobb autót építsen a Mini. Talán élnek is vele.
Egy Lexus és egy Toyota közé simán befért a Mini-stand meglátogatása, lévén, hogy utóbbi a kettő közé esett fizikailag.
Nehéz volt elképzelni, hogy bármi újat ki tudnak hozni a jól ismert formából, de egy kis agresszivitás hozzáadásával sikerült.
Papp Tibi szokásához híven egy érdekes okfejtésbe kezdett, a minap éppen Kiskunlacházán, a nagy kis-SUV összehasonlító teszten.
Az eredetit James Bond is használta, de már húsz éve nem készül, most azonban feltámadhat.
Nagy a pörgés, talán ezért sem fűznénk hosszú magyarázatot a mai adáshoz.
A csajok szerint komoly és gáz, valójában csak a kiegészítői érdekesek, az Mini még így is remek kis élményautó a maga 98 lóerejével.
A BMW bosszúja vagy szándékos szivárványozás? Winkler csajozik, Karotta pedig sok lóerőt ugrat a versenypályán.
A forma a régi, de minden más új lesz – most az is kiderül, pontosat mit változtatnak.
Úgy néz ki, Stuttgartban egyelőre lemondtak a városi kisautó ötletéről, pedig most lenne lehetőség a megvalósításra.
Igen, rengeteg képet gyűjtöttünk össze miniszoknyás nőkről, önnek csak kattintani kell. És szavazni.
Úgy tűnik, a BMW-nél is belátták, hogy nem feltétlen a legjobb a Mini Coupé és Roadster jelenlenlegi megvalósítása.
A lehangoló kémfotók után itt van a Vision, ami pontosan az, amire a Mininek szüksége van.
Még hogy nem létezik fapados Mini? Hát itt van, tessék. Vagy mégse?
A mainál jobb gazdasági helyzetben ezek talán az utazók slágertermékei volnának.
A kémfotó általában jó reklám az autógyártóknak, de a BMW-nél mintha megpróbálnának továbblépni.
A stílus marad, látszatra csak a részletek változnak, viszont belül teljesen új autó lesz a harmadik modern Mini.
Roberto Cavalli a divatszakmában lett híres, de most beleártotta magát az autótervezésbe is.
Mindenki ismeri a viccet, amelyiknek a vége az: - Te ki vagy? – Én vagyok a lódarázs... - Na elmész te a... Na ilyen lódarázs a Paceman. Zümmög de nem csíp és bár utazni lehet vele, de olyan kényelmes, mint egy ló.
Az évek során tizenhárom különböző márka autói készültek az angol városban.
Az idei Dakar-győzelem ihlette az átfaragott Countrymant, melyből csupán tizenegy darabot készítenek.
A világon elsőként hajtottak végre sikeres hátraszaltót, autóval.
Bond Street a neve a különleges kiadásnak. A szekrényajtón át jól lehet majd pakolni bele a bevásárlószatyrokat.
A klasszikus kisautóra egy állólámpás Mercedes orrát illesztették, a látvány meghökkentő.
A Paceman JCW kicsit lustább, mint az alapmodell, de ugyanolyan látványos, és el lehet benne férni.
Egy fitneszterem női vendégei gabalyodtak egymásba az apró Cooperben.
Alig kezdődött el, máris vége – a BMW kisautó-márkája visszavonul a versenyzéstől.
A Samsung a csúcstelefon imidzsét rontja a hasonló nevű, de teljesen átlagos készülékkel.
Megy, mint a veszedelem, egész jól fogyaszt, el lehet benne férni, és ami a lényeg, stílusa is van. Ki ne vágyna ilyen autóra, bármi is az ára?
A Paceman bemutatása után sem állnak majd le a fejlesztések, tízre bővülhet a modellek száma.
Ígérgetik már egy ideje, de csak most mutatták be a Mini szabadidő-kupéját. A lényeg, hogy ebben több a hely.
A kémfotókon már a harmadik generáció látható, amely ugyanolyan, mégis egész más.
A svédek az Audi A1-et és a BMW Minijét hívnák ki, de ehhez partnerre is szükségük lesz.
Az olimpiai játékok szponzoraként a Mini előtt nincs akadály. Még a játéktéren is rohangálhat.
Újabb pofon a racionalitásnak: feláras a kevesebb ajtó. Nem tenyésztették túl egy kicsit?
Lehet, hogy többen vennék, ha kicsit visszavenne az arcából. Így csak a turbó marad és a rettenetes fejfájás.
Senkiből nem lesz a párhuzamos parkolás mestere a semmiből. A recept viszont már megvan.
Újabb fura mini kocsival örvendezteti meg a Mazda a műfaj szerelmeseit, a Flairwagon rózsaszínben a legcukibb.
Gazdag cégnek drága furgont – ezt sem épp a sarki zöldésges veszi majd meg.
Átszínezett Rocketman koncepcióval reklámozza magát az olimpiai játékok alatt a brit márka.
Egészen biztos, hogy nem egy átlag Mini-rajongót céloztak meg ezzel az autóval.
Míg sokaknak a gyomra ugrik egybe ha be kell állni szűken két autó közé, addig az új rekordernek tizenöt centi szabad tér is elég.
A szervező beletette a teljes vagyonát, és készen állt rá, hogy elbukja az egészet. Semmi kispálya: 90 millió forint forgott kockán.
Király Ferenc 38 éve tudja, számára egyetlen autó létezik csak a világon. 26 éve az az autó az övé. Tanulság: autóvallást alapítani nem könnyű, de egy karcagi garázsból is lehetséges.