A Yamahánál kopogtat a jövő
A japánok tavaly novemberben mutatták be a két tanulmányt, melyek hamarosan gyártásba is mehetnek.
A japánok tavaly novemberben mutatták be a két tanulmányt, melyek hamarosan gyártásba is mehetnek.
Meghökkentő formaterv és izgalmas technikai megoldások jellemzik az osztrák motorgyártó újdonságát.
Megvalósítja terveit a svéd márka új tulajdonosa: elkészültek az elektromos 9-3 első példányai.
A bajorok végre megkezdték a tavaly bemutatott C Evoultion nagyrobogó sorozatgyártását.
Drága kompromisszum, mint az arany zsebóra, amiről összetett mozdulatsorral lehet leolvasni az időt, mégis menő. A villanyautóval viszont már sznob sem igazán lehet az ember.
Amerikai diákok tökéletesebb szexélményt akarnak, ezért programozható óvszert építenek.
Nem mindennapi műszaki tartalommal és megdöbbentő árcédulával érkezik a Lito Sora.
Minden eddiginél több Leaf fogyott 2013-ban, uralják az elektromos autók piacát.
És ehhez még benzin sem kell. Villanymotor olaszosan.
Az amerikai férfi megnyújtott Transportere eddig sem volt mindennapi, de most a Tesla Model S hajtását kaphatja meg.
A Lit Motors nevét zárt utasterű motorjuk óta már ismerhetjük, most újabb érdekes ötlettel álltak elő.
Az MT-07 és az SR400 után a hazai Tokyo Motor Show-ra is tartogatnak még meglepetéseket.
Igazi élménytaxi lehet a japánok újdonságából, melynek nemcsak a formája szokatlan.
Meghökkentő újdonságokkal készülnek a japánok: egy erős és egy spórolós gép is érkezik.
A bajorok határozottak: nem látják értelmét az M-es és az i-modellek összeházasításának.
Frankfurtban bemutatták a bajorok új óriásrobogóját. Nem kér benzint, ráadásul otthon is tölthető.
A vízhűtéses blokk után jöhet a félliteres, és elektromos motorok gyártását is fontolgatják.
Nem is egy, rögtön két, egymás mellett haladó, álcázott kupéról kaptunk képeket.
Nincs behatolás, sem orális szex, van azonban elektro doboz, elektródák és mindenféle fém csipeszek, szorítók.
A Misson Motors a versenysikereken felbuzdulva tervezte meg az RS-t - csak 40 darab készül.
Egy lepukkant Honda S2000-esből készít 800 lovas szörnyet az amerikai fiatal, de még nem elégedett.
A német gyártó a Volkswagen up! alapjaira építheti környezetbarát kiskocsiját.
Az elektromos autókat ritkán nevezik sportosnak – ezen változtatna a spanyol-horvát fenevad.
Főleg amerikai, két-hatéves 1-eseket, 3-asokat és Z4-eseket érinthet az elektromos probléma.
A kórház személyzete poroltóval eloltotta a villamos dugalj mellett keletkezett elektromos tüzet.
A turbólyukat küszöbölnék ki az elektromos feltöltővel. Biztatók az előjelek.
A környezetbarát autózás hosszú távra időigényes hobbi, de már itthon is hódolhat neki, aki megteheti.
Elektromos versenyautóval indul a Pikes Peak hegyi versenyen a Toyota Motorsport.
Olyan csúnya, hogy csak szeretni lehet: igen, ilyet szeretnénk a városba szaladgálósnak.
A globális felmelegedés ellen vívott harc első áldozatai átfagyott végtagjaink lehetnek. Sapka, kesztyű, jégeralsó!
Decemberben indul az e-Schwalbe gyártása: ugyan a cunami miatt volt egy kis csúszás, de úgy tűnik, nincs több probléma.
2012-végén kezdik forgalmazni, mégsem tud majd többet a Fit tisztán elektromos változata, mint a már egy ideje kapható rivális, a Nissan Leaf.
Ha kell, e-mailt küld a garázsból, ha kell, biztosan elvisz a randira. Csak a nőnek nem jut hely, jobb, ha tutira megyünk.
A BKV első ízben tesztel elektromos járművet, ami szokatlan a harsogó buszokhoz szokott budapesti utasok fülének.
Cserélhető akku, gazdaságos használat - ennél olcsóbb nincsen?
Elvétett egy kanyart, lerobogott a parton.
A gép a domborzati és az időjárási viszonyokat is figyelembe veszi az optimális útvonal kiszámításában. Google is van benne.
Ahogy fogynak a kilométerek, a halvány aggodalom helyét átveszi a gyomorgörcs – csak kitartson valahogy hazáig.
A szaga alapján szinte biztosan kínai gyártású gép adatlapja csodákat ígér, és tulajdonképpen teljesít is néhányat.
Tessék elképzelni, a jövő BMW-it megéri karbonból csinálni. A hátsókerék-hajtás marad, de hogy milyenek lesznek valójában, azt nem tudjuk. Csak sejtjük: a jövő villanyautója benzines.
Az ötvenéves csúcstechnika a mai modern kütyük ellen: na, ez a győztes párosítás.
A Schwalbe tömve van japán alkatrészekkel, de a beszállítók a nemrég történt katasztrófa miatt nagy késésben vannak.
Egyre kevesebb a hely, és egyre sűrűbb a forgalom a nagyvárosokban.
A Honda majdnem olyan, mint a Schwalbe, igaz, ezt jóval tudományosabban tervezték meg.
Már nyáron a boltokba kerülhet a legendás robogó utódja Németországban. Azt ígérik, nem lesz olajszaga. Hiszünk nekik.
A termék neve NicoSheen lenne.
A magyar fejlesztésű Moveo a karbonvázas, összkerékhajtásos, összecsukható, huszonöt kilós, hordozható villanyrobogók piaci rését készül betömni.
A magyar fejlesztésű Moveo a karbonvázas, összkerékhajtásos, összecsukható, huszonöt kilós, hordozható villanyrobogók piaci rését készül betömni. Már csak tíz kiló könnyítés és másfél milliárd forint kell a sorozatgyártáshoz.
A legendás Simson robogó utódja megérkezett. A külseje retró, a belseje jövőbemutató.
Nem minden elektromos jármű jövőbemutatóan randa: a Zero Motorcycles egészen formás gépeket gyárt.
Divatba jöttek a luxus elektromos motorok. Hasznuk nincs, de a hatótávolságuk sem túl nagy.
A neuropszichológus háztáji terápiája: villanyos versenymotor egy Royal Enfieldből.
Újramelegítette a VW egy régi tanulmányautóját: most elektromos taxiként próbálják elsütni a Samba busz reinkarnációját.
A Kia Vengát már forgalmazzák, az elektromos változat egyelőre csak álom, de legalább szép.
Nem kerülgetjük a bedöglött tévét, a kipurcant mosómasinát, majd este kitesszük a kapu elé, ottfelejtük egy elhagyott parkolóban vagy elcigőljük a közeli erdőbe. Pedig sokkal könnyedébben megszabadulhatnánk a veszélyes lim-lomjainktól – az EU rendelkezései értelmében.
Elektromos kábelek gyulladtak ki vasárnap délután a főváros XI. kerületében lévő Fehérvári úti Vásárcsarnokban.
Nem tudni, mi lesz a projekt vége, de már az is hátborzongató, hogy a patinás luxusautó-gyártó cég játszik a villanyautó gondolatával.
A BEV (Battery Electric Vehicle) dinamikus lesz, 11 másodpercen belül gyorsul 0-ról százra, limitált végsebessége 130 km/h.
Annak idején egy porszívóhoz hasonlítottuk a koreai városi kisautót, és most van még egy okunk, hogy ismét ezt tegyük