Életed kalandja egy marék aprópénzért
Egészen kevés pénzből is lehet nagyon nagyot menni. Csak gáz és fék: mindkettőt erősen húzd.
Egészen kevés pénzből is lehet nagyon nagyot menni. Csak gáz és fék: mindkettőt erősen húzd.
Fényes nappal próbálta elkötni a motort, de rajtakapták. Nem, nem hívták ki a rendőröket.
Tajvanon rendezett sorokban, akár egy hadsereg nyomulnak előre a robogósok a csúcsban.
Szinte észrevehetetlen kiadásra számíthatnak a kismotor-tulajdonosok, állítja az importőrök egyesülete.
Csak egy kis ízelítő, abból a 197 autóból, aminek java részét – reméljük – látjuk majd menni is: Chapron-karosszériás Hispano-Suiza H6, Bentley Speed Six, Lagonda T2 Compressor, Alfa Romeo 8C Zagato, Bentley Old No.
Használt robogót vennék, amihez nem kell motoros jogsi. Háromszázezer a keret.
Persze mindezt csak a gyerekek kedvéért. Vagy mégsem?
A BMW idén áprilisban indította be villanyrobogója gyártását, de ez még csak a kezdet.
Amikor néhány hete a Johammer J1-eséről olvastam, a megosztó formát látva felmerült bennem a kérdés, hogy vajon melyek lehetnek minden idők legrandább motorkerékpárjai.
Két litert fogyaszt, B-s jogsival is vezethető és sok van belőle. Szabolcs otthon hagyja az autót, és ön?
A bajorok végre megkezdték a tavaly bemutatott C Evoultion nagyrobogó sorozatgyártását.
A visszaszámlálás véget ért, a japán gyártó útjára indította a Tricityt. De még nem nálunk.
A Sprint a hatvanas-hetvenes évek népszerű típusa volt, mely most két modellváltozatban támad fel.
A japán gyártó két, hamarosan érkező gépét villantja meg egy futurisztikus videóban.
Kati Aprilia SportCity 200-asa igazán csinos és megkímélt, egyben ő garázsunk egyetlen harminc évnél fiatalabb géperejű járműve.
Érdekes lenne tudni, hogy a Vespa tulajdonosának mi villanhatott át az agyán, amikor kitalálta, hogy porig ülteti robogóját.
Egy kis technikai összefoglaló, csak úgy Onedin családosan: feleségemmel, Katival együtt tettük le a nagymotoros vizsgát még valamikor 1998-ban.
A Lit Motors nevét zárt utasterű motorjuk óta már ismerhetjük, most újabb érdekes ötlettel álltak elő.
Kék villogóval szerelik fel a BMW legújabb nagyrobogóját, a C Evolutiont.
A hatvanas évek kedvelt Primaverája négy évtized után megújul, több változat is készül.
A japán gyártó kínálatából eddig hiányoztak ezek a modellek, de most változtatnának.
Párszázezres kisautót keres munkába járáshoz? Van okosabb megoldás! Segítünk a választásban.
Filléres közlekedés a magyar átlagfizetés négy és félszereséért, stresszmentesen.
Frankfurtban bemutatták a bajorok új óriásrobogóját. Nem kér benzint, ráadásul otthon is tölthető.
Nem a tánc az egyetlen szexhelyettesítő, csomó mással is fel lehet fedezni a másikat egy kapcsolat elején szex nélkül.
El se hiszem, de már a 67 ezredik kilométerén van túl csúnya kis Honda Spacy-m.
A III. kerületben kapták el azt a férfit, aki mezítláb menekült a rendőrök elől.
Hamarosan Magyarországra is megérkezik a Yamaha legolcsóbb 125-öse, a D'elight.
A bajorok komolyan vették a visszatérést a DTM-be, a sikereket a motorkerékpár-részleg is ünnepli.
Nem tudom, mikor lesz újra alkalmam közelről szemlélni, ahogy egyenlő arányban keveredik a Vespával feltűnősködő belvárosi kisnemesség azokkal a megveszekedett hobbistákkal, akik közül az egyik rögtön meg is szólított a 946-os modell budapesti bemutatója előtt.
Gödöllőről, Újhartyánból, Balatonvilágosról és Tiszaújvárosból motoros mentők is riaszthatók.
Nem mindennapi túrára vállalkozott a brit motoros: Honda C90-esével járta meg az északi sarkkört.
Egyelőre csak néhány országban jegyezhető elő a 946-os, amely biztosan nem lesz tömegmodell.
Lassan mentem, mégis sokat fogyasztott. Jó lenne egy kis tuning, de abba tilos belefogni.
A Giro d' Italián a felvezető motoros nem bírt bevenni egy kanyart. Alig tudta kikerülni a mezőny.
A felsőpakonyi férfi az üllői általános iskola környékén mutogatta magát.
Ha tényleg szeretne utast szállítani, talán jobban jár egy kicsit nagyobb robogóval.
A fát a tűzoltóság megmentette.
A Yamaha 395 köbcentisre hizlalta robogóját, melyhez hamarosan blokkolásgátlót is kapunk.
110 kilós ember vehet-e ötvenes robogót városba, vagy tényleg csak falura jók?
A külső vad, a teljesítmény baráti: új piaci szegmensbe furakodna be az osztrák motorgyár.
Teljes gázzal a partig, majd jöhet egy kis téli gumi teszt és végül végsebességgel az autópályán vissza. Ez hideg lesz.
A tuktukos az állatvilágból nagyjából a légynek feleltethető meg: nem csíp vagy harap, mégis idegesítő.
Többen is próbáltak lebeszélni róla, hogy ez végeláthatatlan bürokratikus labirintus. Tényleg?
Óriási pechem van.
300-as és rendkívül jóképű: a Honda nagyrobogója az utca morcos kiskirálya lehet.
Sikkes, mint egy Vespa, de nem kapsz tőle ínhüvelygyulladást.
Autóbusz és robogó ütközött egymással szerdán a XVI. kerületi Veres Péter út és Hősök fasora kereszteződésében, a robogóst kórházba szállították.
Alapjáraton, egy helyben járattam be. Nagy hülyeség volt?
Ebből akár valami nagyon jó is kisülhet. Biztassuk együtt srácot, aki a nehezebbik utat választotta, a filléres szopórollerét.
A cég jogszerűtlenül tagadta meg az eredményhirdetést a robogótenderen.
Az autósok ijedten néznek a tükörbe, hogy ki rohan mindjárt beléjük. Ez így életveszélyes?
Mit vegyen, akinek az ismerősei azt mondják, nem neki való a motorozás?
Mi kell az ideális utazógéphez? Elég, ha megbízható, ha bírja a nyélgázt és nem fogyaszt sokat. Itt egy tuti vétel.
Lerohadásra ítélt autókkal, lélekvesztő kisrobogókon szeljük át az országot, hogy utána lelkes, zajos és kissé egyensúlyzavaros embermasszaként hömpölyögjünk a távoli Borsodban, majd háborgunk kicsit az évenkénti vizsgáztatáson.
A gyáriak dinamikus haladást és jó gázreakciót ígérnek – a BMW-t ismerve ez nem üres duma.