X-Perience: a várva várt terep-Seat?
Bár rég ígérgetik, ez az első alkalom, hogy a VW spanyol márkája szabadidő-autót készített.
Bár rég ígérgetik, ez az első alkalom, hogy a VW spanyol márkája szabadidő-autót készített.
A Seatnál azt mondják, amit a franciák csináltak, az nem tisztességes.
Legalábbis a Nürburgringen. A Seat Leon Cuprát taszította le a trónról, pedig papíron az az erősebb.
Meglepően jól néz ki az Ibizából kifejlesztett, sportos hangulatú gép.
A Seat kétperces videóval tekinti át legnépszerűbb típusának történetét. Különmodell is készül.
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
Egy ütközés után a mentősök próbáltak meg elkapni egy ámokfutó autóst, de kis híján bajuk esett.
Eddig is hallottunk róla, de hivatalosan csak most erősítették meg, hogy a létezés pereméről visszatért márka hamarosan új modellt kap.
Pere Laci a legújabb evezős a Totalcar-gályán, amely továbbra is igyekszik magasra emelt orral hasítani a hullámokat és lehetőleg nekimenni mindennek, ami kényes.
Majdnem akkora, mint egy Octavia kombi, mégis dinamikusabb a formája.
Toledo hátsó lámpatestben lévő izzók rendszeresen kiégnek. Jobb és bal egyaránt. Típushiba?
A legújabb Seat Leonból most készült el a sportváltozat, nem is egy, de rögtön kétféle.
Egy bocsánatkéréssel szeretném kezdeni a képek minősége miatt, de csak telefon volt nálam, annak is koszos volt a lencséje, és a nagy kapkodásban elfelejtettem megtörölni.
A hobbiterepjáró bemutatása a korábbi tervekhez képest csúszik, de már így sem kell sokat várni.
Ez a VW történetének legnagyobb visszahívása, a Seat, a Skoda és az Audi több típusa is érintett.
A spanyol autógyár megerősítette, hogy két új olyan modellel készülnek, ami eddig náluk nem volt.
Többet kellett rá várni, mint a Golf és az Octavia hasonló változataira. Kérdés, hogy ki fogja megvenni?
Ha a két kapcsolón némi kábelen három eurót spóroltak, az évi százezer autónál már 300 ezer euró. De a spórolás ellenére tudja, amit kell.
Miért mostohagyerek a Seat, és a németek miért nem működnek együtt a Suzukival?
A technika német, a forma latinos, a tét pedig hatalmas: a márka fennmaradása.
A kőkemény pálya-Leont a rajongók előtt leplezik le, de ez ráadásul csak a kezdet.
Senki nem hitt már benne igazán, mégsem adják fel. Szép és nem jár hozzá az ötlettelen ember-matrica. Egy VW azoknak, akiket érdekel az autózás.
...csak LED. A Seatnak átkozottul szüksége volt már egy ilyen autóra, mint ez a Leon. Például azért, mert a Golf VII-technikája nem lehet olyan rossz.
Lassan csak a csodában bízhat a spanyol márka – ha fenn akarnak maradni, duplázniuk kell. Legalább.
Újult erővel és arculattal támad a Seat. Visszahozták a Toledo nevet is, és Európán kívül Kínában, Oroszországban és Dél-Amerikában is forgalmazzák.
Mutassa meg a feleségének a különbséget egy mérőszalagon, hátha az segít.
A sportos háromajtóstól, amely a fehér takaró alól kacsint ki, egy egész autómárka jövője függhet.
A láncos motorok általában tartósak, kevesebb gondozást igényelnek. Az öné sajnos kivétel.
Régóta vártunk egy ilyen vérbeli speedstert a Seattól, mint amilyen az Axon lett. Egyszerre vad és elegáns, mégis a kukában végezheti.
Nagy esélyt kapott a Volkswagen spanyol márkája. Vonzó, új modellel bővíthetik a palettát.
Jobban ugrik az új sport-buborék, és a tekintete is gonoszabbnak tűnik. Elég lesz ennyi?
Az elődje még mindig meghatározza az utcaképet, de a Volkswagen számára már kicsit kínos volt.
Próbálja tisztára mosni magát a szerviz, de úgy nehéz lesz, hogy hülyeséget mesélnek.
Végre nem úgy néz ki, mint egy kerekeken gördülő tojás. Saját arca, karaktere van.
Hároméves kisfiú rendezte át a városképet Németországban, míg édesanyja elaludt.
A Seatnál lassan kifuttatják a buta tojásformát – a Volkswagen spanyol márkájának újra lesz esélye a túlélésre.
Ha utcai sportkocsija nincs is, a Seat továbbra is villámgyors gépekkel próbálja fenntartani fiatalos arculatát.
A kanárisárga, 180 lóerős Cuprával próbál bevágódni a Seat a távol-keleten.
Évente 2,5 milliárd forintos árbevételt hozhat a Rábának az autógyárral kötött szerződés.
Csehül áll a Seat szénája, a frissített Ibiza útját árgus tekintetek követik. Ha nem jön be, akkor nagy lesz a baj. Nagyon nagy.
A spanyol VW leány nemrég még csak különféle méretű, tojásformájú egyterűeket gyártott, de ennek lassan vége.