Durva gépek az Ennstalon
Egy ilyet látsz közelről, hozzáérsz a kisujjaddal, és az unokáidnak meséled ötven év múlva. Itt volt ilyen több tucat. Következzen a szűkített álomlista, a nyolc agyhalál.
Egy ilyet látsz közelről, hozzáérsz a kisujjaddal, és az unokáidnak meséled ötven év múlva. Itt volt ilyen több tucat. Következzen a szűkített álomlista, a nyolc agyhalál.
Az ötlet elég szokatlan, hisz már most is négy részleg gyárt sportkocsikat a VW csoporton belül.
A luxus-mobiltelefonokat gyártó Vertuval borul össze a VW brit luxusmárkája: a következő okostelefont együtt fejlesztik.
A drága sportautók csak torzók csupán, együtt érte őket tűzhalál szállítás közben.
Az ősi, 6,75 literes V8-asból további lóerőket sikerült kipréselni – ami önmagában is csoda.
Amit a Continental GT versenyváltozatával tanultak, azt itt mind felhasználták.
Ezt már nem rejtették a Q7-es alá, ezen már látszik, hogy Bentley. Kémfotókon a várt SUV.
Már tesztelik a Bentley SUV-ot, de még bezacskózva sem merik megmutatni.
Ha az angol elegancia és az amerikai megalománia találkozik. Akár csak ez a 3000 lóerős Bentley Continental GT.
Az Audi fejlesztési főnökeként rondán megbukott, de a VW csoport felső köreiből láthatóan nem könnyű kiesni.
A százmilliós luxusautók a legritkább esetben szólnak a környezettudatosságról. Eddig legalábbis így volt.
Legutóbb, amikor láttuk, még borzasztóan nézett ki a luxus-szabadidőautó. Újragondolták.
Talán megússzuk traktorhang és fekete füst nélkül, de a döntés már megszületett: jön a dízel.
Fotelek, ágy, kanapék és dohányasztal a Bentley Home Collection kínálatában.
Dino Marsani többé nem játszhat a Tropicanában.
Megnyílt a Breitling butik az Andrássy úton, az Il Bacióval szemben. Itt az ideje, hogy Bentleyjéhez illő órát vegyen, vagy meglepje nőjét egy 29500 eurós darabbal!
Dino Marsani telefonál, a középpontban van, jól blöfföl és az élmezőnyben áll a pesti pókertornán.
Talán az. A kiállása mindenesetre kitágítja a pupillákat, és teljesítményben sem vall szégyent a GTX.
Látott egy filmet a fáraókról, azóta hajthatatlan. Már a gödröt is megásta, és fenyegetően pózol mellette.
Eddig csak Jeremy Clarckson vette a bátorságot, hogy Bentley-vel drifteljen, de ezzel elvben bárki megteheti.
Sosem gondoltuk, hogy egyszer ilyet is látunk. Drága barkácsmunka volt, és még eladni is nehéz lesz.
Tegnap még elhajtotta az Indexet, ma maga jelentkezett. Szerinte nem gazdag, és úgy gondolja, nem tehet róla, hogy a büntetések nem érik utol Szlovákiában. Ígéri, megjavul. Interjú Dino Marsanival.
Egy dühös belga üzletember, aki semmiről nem akart nyilatkozni, de munkatársai szerint szereti a szar szót, és nem csak a parkolási szokásai extravagánsak.
Szexizmus? Ugyan már! Egyszerre szép és praktikus.
Immár biztos, hogy lesz szabadidőautója a brit márkának. A luxuskategóriás SUV-ot otthon gyártanák.
A szlovák rendszámos autót sokadszor bilincselték le. Most nem volt rajta mozgássérült-igazolvány.
Csak megjelenésében emlékeztet utcai társára. A Continental GT3 azért készült, hogy McLareneket és Lamborghiniket leckéztessen.
A Continental GT3 ezer kilót fogyott és győri V8-ast kap. Hamarosan a pályán is látjuk majd.
Majdnem magával rántott a tűzhalálba egy méregdrága Enzót egy veterán Bentley.
Két luxusautó végezte autómosó kezei közt a napokban.
A recept: súlycsökkentés és teljesítménynövelés – jöhet az új Continental Supersports?
A Rolls-Royce-vezetőség látogatása a Bentley-standon, és az első vélemény az új Flying Spurról.
A második generációs Flying Spur megtartotta jellegzetes stílusát, mégis sokkal vonzóbb lett.
Az ijesztő kezdet ellenére úgy döntött a VW, elkészíti a Bentley szabadidő-autót. De nem Angliában.
Átgyúrták a könnyfakasztó SUV-t, de még nem merték megmutatni.
II. Erzsébet kocsija nem indult, csak krákogott.
Az új Bentley nem csak elegáns és drága, de a maga nemében a világ leggyorsabb autója is.
Az államalapítás Dubajban is nagy ünnep. Van, aki Bentley-jéből csinált nemzeti giccset.
A Bentley SUV-jának sem a neve, sem a formája nem teszik a népnek, nincs mese, lépni kell.
Az afro-olasz sztárfocista Continental GT-jét nehéz eltéveszteni a parkolóban új, tehénfoltos mintájával.
Mindhárom cég elhalasztja új modelljei kifejlesztését és bemutatását – az ok mindhárom esetben ugyanaz.
Szereti a gyors, erős kocsikat, pár hete egy 60 milliós Bentleyvel járt, milliárdos fizetéséből telik rá.
Válság? Hol van itt válság, ember? Itt Párizsban olyan mennyiségben tolják az újautó-bemutatókat, hogy már levegőt sem kapok.
Tíz ínséges év után nem lehet akármivel visszatérni. Oda is tették magukat a Bentley-sek.
Most még csak az idei vendéglátó, a Volkswagen esti buliján vagyunk túl, mert a szalon csak holnap nyit, de így is reped a fejem a sok újdonságtól.
A Lamborghinit is megjárta Donckerwolke, akinek új irányba kell majd terelnie a brit luxusmárkát.
A legdrágább magyar futballista olyan kocsival járkál, mint Rooney. A rendszámtáblán a monogramja.
A Genfi Autószalon legrondább autójának kiáltották ki a tanulmányt, gyártásba már szebb autót vinnének az angolok.
A Bentley új modelljével elsősorban a feltörekvő piacokat célozza meg, de nem lesz népautó.
A brit humor nem ismer határokat: legsúlyosabb limuzinjukat Mercivé alakították a gyáriak.
Félmilliárdig is elmehet a licit a ritka és sikeres Bentley-ért. Komoly harc indul a gyűjtők között.
Bő hatszáz lóerő még a 2,3 tonnás luxusautóból is vadállatot csinál. A számok legalábbis ezt mutatják.
A Bentley benevezné rémséges batárját a monstre tereprali-versenyre - végül is szép párhuzam.
Most került újra elő a Geely SC7 RV, amelyről csak egy autó juthat eszünkbe. Csakhogy ezúttal a kínai volt meg előbb.
Noha II. Erzsébet trónra lépésének 60. évfordulóját ünnepelné vele, Kínában mutatja be és ott is értékesíti a Diamond Jubilee nevű limitált szériát a Bentley.
A csatár vétlen volt a belvárosi balesetben.
Lehet, hogy beszóltak a Bentley jogászai, mert most Jaguar orral ijesztget a kínai Cayenne klón.
Valaki megmagyarázhatná, miért éppen a Volkswagen az idei - és tartok tőle, minden - Tuning Show legnépszerűbb márkája, mert én komolyan nem értem.
Akár legendát is teremthettek volna, de féltek a Porsche 911-től. Kevés munka, vastag buksza – így lehet nagyot bukni.
Előfordul, hogy a legnagyobbak is mellényúlnak. A Bentley-nél a jelek szerint már be is látták, hogy a szörnyszülöttüket át kell gondolni.