Zavartalanul tekerik vissza a kilométerórákat
Zavarba ejtő statisztikát közölt a Használtautó.hu a kilóméteróra-tekerésről.
Zavarba ejtő statisztikát közölt a Használtautó.hu a kilóméteróra-tekerésről.
Szeretjük a külföldön lestrapált, 2000 előtti autókat.
A csehek, a szlovákok és az oroszok is sokkal több autót vettek az első hét hónapban, mint tavaly.
Családi dízel Toyota, egymillió alatt. Egyetlen hibájára kell odafigyelni, de arra nagyon.
Az eladó mindig előnyben van, többet tud a portékáról, mint mi. De vannak módszerek, amelyekkel sokat faraghatunk a hátrányunkból.
Így add el az autódat. Tíz fogás, amivel garantáltan gyorsabban és könnyebben szabadulsz meg a régi autódtól.
Nem zörög, nem esik szét, de kívülről már kihívásokkal küzd. Belsőleg viszont még mindig nagyon egyben van.
Skoda Fabiát és Opel Astra H kombit vennék, van értelme garanciálisat keresni? Esetleg más típust?
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár.
Bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több mint 950 ezer forintot hordtam ide időszakos szerviz címén.
Húsz éve nem adtak el olyan kevés autót, mint idén. Az autógyártók szenvednek, de van jó hír is.
Mindenki vágyott rá, de kevesen kapták meg. Pedig praktikus és most már elérhető is, csak aztán kapaszkodj erősen.
Kívül kicsi, belül nagy, befér a csomag és a gyerek, és van belőle bőven, most már egész olcsón. Nehéz belekötni, legalábbis elméletileg.
Mától minden más lesz, többé nem verhetik át a gyanútlan autóvásárlót. Ezek csak szép ígéretek, a hivatalok most is bénáznak.
Az Opel kábé húszévente gurít ekkorát – figyeljék meg, egy gyári állapotú Calibra hamarosan nagy érték lesz.
Továbbra is az öreg, olcsó autókra van kereslet. Nyugatról hozunk mindent, amit tudunk.
A márkakereskedők azt kérik, hogy az import-használtautóknál rögtön ki kelljen fizetni az áfát.
Tapasztalatlan balek voltam, az agyatlan süketség és vakság állapotába kerültem, ahogy kell. A sztori még így sem olyan tragikus.
Hamisított szervizkönyv, kamuzós nepper, roncsautó drágán. Olvasónk végigjárta a kerékrugdosás minden poklát.
Harminc darab húszezres melegíti jobb combunkat a farmer zsebén át. Hűha, mindjárt autónk lesz! Tekintetet hordozunk körbe a horizonton, tippek záporoznak, döntsünk.
Az idióta törvény még a használtautó-piacot is agyonverné. Szerencsére van megoldás, ráadásul pofonegyszerű: írjon ön is igazolást, saját magának.
Mi sem mutatja jobban a másodlagos autópiacon vadászók bizalmatlanságát, mint a tény, hogy azért nem vitte el az autót, mert nem volt semmi baja.
Olvasónk figyelmeztet az Audi sötét múltjára, melyet megkímélt, kitűnő műszaki állapotúnak hirdet a tulajdonos.
Bővíti jelenlétét a használtautó-szegmensben az Audi Indiában.
Amerikából vagy Svájcból autót venni sokkal olcsóbb lehet, mint idehaza. Hogy mégis miért nem csinálja ezt mindenki? Mert idehaza olyan ember mondja meg az árát, aki soha nem is látta. Pocsék módszerek, irreális számok. Üdvözöljük a valóságban.
Az elmúlt években gyorsult a folyamat, miközben hiány van az 1-3 éves használt autókból.
Elméletben mindenki tud autót venni, de gyakorlatban pár apróság miatt képesek otthagyni egy ilyen remek vételt. Szerencsére nekem.
Mit nem tud még a használtautó-kereskedelemről, a fontoskodó, kisstílű márkaszervizesekről és a bepróbálkozó ügyfelekről?
Használtautók afrikai értékesítésével mosták tisztára a kokain eladásából befolyt pénzt.
Iszonyatos haszon minimális lebukásveszély mellett, hatástalan jogszabályok, és a sor végén az átvert ember. Az óratekerőre jóformán csak önmaga veszélyes.
Közeledik a Mad Max-világ? Ha így megy tovább, roncsokkal fogunk cirkálni és ölni fogunk a friss húsért.
A két lábbal a földön állók aránya a vevők között ezrelékekben mérhető. Ezért, mint vásárlóerő kalkulálni velük nem lehet.
Kipróbáltunk négy autót önök helyett. Vigyázzon, mert ennyi pénzért csak két esélye van: befürdik vagy belenyúl a tutiba.
Nem szép sztori ez.
Regisztrációs adó jelentős kedvezménnyel. Siessen, már csak négy hónapja van, hogy megvegye álmai autóját!
A pöpec régi Swifttől a félholt nagy Audiig bármi szóba jöhet, még enyhén mállott, veteránnak titulált kultautók is.
Fontos, hogy olcsó legyen a fenntartás, de pusztán ezért nem ragaszkodunk az olcsóbbhoz, ha amúgy a másik jobb. Nos?
Nekünk csak a lényeg kell, az egyes tételek áttekinthetően, és egy jól látható jegyzetelési lehetőség: a kis négyzet, ahová pipát rakunk, vagy kis halálfejeket rajzolunk annak megfelelően, rendben találtuk-e.
Autózni nem olyan drága, csak jól kell döntenünk. Manuál vagy automata? Dízel vagy hibrid? Winkler most megmondja!
Elférjen a három gyerekülés, ne menjen tönkre, olcsó legyen. Mit lehet ilyenkor ajánlani?
Amit sejtettünk, hogy így lesz, az be is következett.
Elvennél egy prostit? Mert ugye lehet egy bomba nő a feleséged, ha nem zavar, hogy már kétezren megdugták.Ebben a Merciben is ültek már sokan, azért is nem kétmillióhat.
300 ezerért olyan, amiben elfér a család és két évig nem kell rákölteni, nagyjából ez van. Már ha az ember nem csak fényképen nézegeti a használtautó-kínálatot.
Indul a Tescocars: interneten árulják az autókat, próbaút nincs, de egy héten belül vissza lehet vinni őket. Befellegzett a neppereknek?
Kellhet hozzá: néhány alkatrész, pár gyújtótrafó, lehetőleg Beru. Ja, és egy ismerős szerelő meg egy kis szeretet. De kevésért elviszi a családot.
Ötszáz rendőr razziázott több országban, huszonhatan kerültek előzetesbe. Volt olyan BMW, amit 550 ezer kilométerrel tekertek vissza.
Ezeket az autókat 180-200eKm futás után, flottában értékesítették. Érdekes az órában lévő 90eKm. Sőt vicces.
Használt autó vásárlásánál érdemes utánajárni, nem áll-e végrehajtási eljárás alatt a jármű.
Ezt szokták mondani a himi-humi szakértők. A lustaság, a tapasztalathiány, a felületes ítélkezés miatt gondolják így. Az én szerepem kicsit megvédeni a veteránautókat, és még rémisztőbbé tenni magát a veteránozást.
Egy dízel Rover, legalább 285 ezer kilométerrel és megszűnt gyári alkatrészháttérrel. Ez már annyira betegen hangzik, hogy vonz.
Napokon át készítettem a piacot áttekintő megatáblázatomat, néztem a tavalyi árakat, melléjük csaptam az ideieket.
Bizonyos körökben tényként kezelik, hogy öreg, filléres autóval kell közlekedni, mert minden más színtiszta pénzkidobás.
A magyar újautó-eladások egyhatodát olyan vevők adták eddig, akik az indulóár 15 százalékát sem tudták befizetni.