Oldtimerek égnek egy monori raktárban, sokmilliós a kár
Tíz oldtimer van abban a raktárban, ami szombaton délután gyulladt ki Monoron. Teljes terjedelmében, 300 négyzetméteren lángol az épület, a tűzoltók folyamatosan oltják.
Tíz oldtimer van abban a raktárban, ami szombaton délután gyulladt ki Monoron. Teljes terjedelmében, 300 négyzetméteren lángol az épület, a tűzoltók folyamatosan oltják.
Ha minden igaz, megvan a veteránozás tökéletes receptje.
A legnagyobb DMC-koncentráció azon a napon az egész világon Leszakadt az arcunk, amikor megkaptuk a hétvégi Oldtimer Premier pontos látogatási statisztikáit.
Én mondtam!
Na de most már gyere ki, SOFORT!
Valamivel hét óra előtt értünk ki a Premier Outlet-területére és nem mondom, átfutott a fejünkön, hogy ez a mai buli halálra van ítélve.
Hogyan gondolkodik egy nepper és mivel nem számol az autóvásárló. Valamint egy kis oldtimerezés és persze tanács-hegyek!
Szeretném lecserélni egy fiatalabbra, de félek, nem tudom eladni a Rovert. Tényleg a nyakamon marad?
Az idei talán legjobb hangulatú hétvégi autós programon mi is ott leszünk. Bár valószínűleg kicsit belerokkanunk addig.
Az Update-pápa sárga, taxi feliratú szabadjelzőt rakott oldtimer Zsiguijára, pedig nincs taxiengedélye. De a szabadjelzővel más gond is van.
Számolj tízig, mielőtt ajánlatot teszel. Oké, most számolj még tízig. Alkudj keményen. Még keményebben. Rendben van, tedd el a pénzt, menj haza. Okosan döntöttél.
Fékhiba miatt 90 éves Bugattit törtek rommá.
Itiner, térkép, hogy senki ne tévedjen el!
Minden, amit tudni akartál az idei rendezvényről.
Nem hinném, hogy létezik bármiféle autók, traktorok, motorok, pöfögő, csettegő, zakatoló gépek iránt érdeklődő ember Magyarországon és a környékén, aki ne hallott volna a Bokor községben évente tartott Traktormajálisról.
A Traktormajális ugyanis nem a traktorokról szól.
Nincs autód, amivel az Oldtimer Premieren felvonulnál? Túl drága (és túl havas) volt az OT Show? Zavar a tömeg, esetleg a nagyzolás? Maradt hely neked is a nosztalgiázók univerzumában – jöttem rá tegnap, amikor ellátogattam a Veterán Zsiguli Egyesület által szervezett Retropartyzánok kiállításra. Megfelelő háttér A helyszín ideális egy efféle rendezvényre – a volt Csepel Művek egyik hangárjában (ahol a 40 éves az 1500-ös Lada cikket is fotóztuk, különben az IN-Management Kft.
Csodás az idő odakint, harapni lehet a friss levegőt, fürdünk a virágillatban: ideje elkezdeni az autós szezont valami igazán könnyed, laza rendezvénnyel.
A Kányát 1953-ban építették, most a Goldtimer Alapítvány felújította, megint röpképes.
Aki azt hiszi, hogy ez az idióta gazdagok rongyrázó jelmezes bulija, nagyot téved, hiszen egy használtruha-boltban háromezer forintból, jobb esetben pedig a nagyapa(anya) megmaradt cuccaiból fel lehet öltözni ide.
Az időjárás velünk van, kezd felszáradni a város, úgy tűnik, semmi nem állhat egy a ma esti mozizás útjába.
Hello Totalcar,
a hétvégén volt szerencsém nézőként részt venni az Arosa Classic Car oldtimer rendezvény egy napján, ahol lőttem egy-két képet, küldök párat mellékelve, hátha feldobja egy-két szerkesztőségi tag napját, ha végigpörgetik.
A rendezvényről annyit kell tudni, hogy minden évben augusztus végén összegyűlnek a svájci Graubünden kanton Arosa településén a svájci és egyéb nációjú gépbarátok, hogy a tulajdonukban lévő 40-50-60 éves vagy még idősebb gépeket jól meghajtsák a szerpentineken.
Az 1/100-as oldtimer-versenyek műfaja 10 évvel ezelőtt indult Magyarországon.
Idén is megtartották, talán, hogy mindannyian kicsit meghaljunk.
Ismerik ugye, a viccet – akkora buli volt fiam… És innentől jön a cím.
Csoda vagy sem, még 2012-ben is falusi pajták adják ki titkaikat és csodás mesterek fantasztikus autói születnek újjá. Autós csodaországban jártunk, és ön is megteheti.
Új év, új OT Expo, új helyszín, új időpont, csak az autók nem újak.
Tegye fel a kezét, aki tudja az öreg sirályszárnyas váltókiosztását? És azt, hogy mennyiből lehetne 450 forintos benzinár mellett teletankolni? Milyen olaj kell bele? Vagy azt, hogy mit kellett ellenőrizni az első 500, 2000, és 4000 kilométer után? Tessék lapozni! Klikkre egész képernyős lesz, és tovább is lehet nagyítani.
Az olvasó végre összekuporgatott egy misit a régi vágyára, első veteránautója megszerzésére. Van is ötlete - hét darab.
Megint oldtimerek, megint kiállítás - ez már a harmadik fajta. Megtörtént a lehetetlen, így is láttunk néhány döbbenetet.
A Totalcarnál eléggé szerteágazó a stáb érdeklődési köre.
Most értettem meg, mi a lényeg: ezek mind egyformák! Amerikai, 1968-as, nagy kupé nagy motorral - mégis, mi lenne a különbség?
Ez egy szenzációs, egyedi ötlet, ami talán nem is annyira egyedi.
Hetente legalább két olyan levél landol a postaládámban, amelyben valamelyik olvasónk kérdezi, meg merje-e venni az e-bayen látott öreg autót, ha be akarja hozni veteránként.
Talán még harcoló német alakulat is volt az egyik csomagtartóban. Kretén képtelenségek, Le Mans-i győztesek és hűséges Zsigulik a házban.
Hogy jön egy ilyen lila gumó egy autós portál cikkébe? Valahogy úgy, hogy a most hétvégén zajló Oldtimer Expón a Totalcar-stand a régi japán autókról szól majd, ezzel a témával ugyanis Magyarországon valahogy nem sokan foglalkoznak, érthetetlen, de még maguk a cégek sem.
Tényleg nem sok maradt az 1926-os autóból, de erre is ráugrottak a gyűjtők: a remélt ár hétszereséért kelt el.
Utoljára a válság elején, 2008 őszén tartott aukciót a Veterán Autó és Motor, valamint a Oldtimer & Youngtimer magazinokat kiadó Oldtimer Press Kft.
Ezen a hétvégén a párválasztásé és a nosztalgiáé a főszerep: szombat hajnalig zajlik az I. Országos Randevú Fesztivál, a SYMA Csarnokban különleges oldtimerekkel, Gödöllőn pedig Liszt Ferenc műveivel találkozhatunk. Programajánló.
Évtizedeken át keményvonalas oldtimer-rajongó voltam, új járművek nem üthettek rést a pajzson.
Évtizedeken át keményvonalas oldtimer-rajongó voltam, új járművek nem üthettek rést a pajzson. Aztán lefolyt egy kis víz a Dunán. Ha a legnagyobb politikusoknak szabad, én miért ne forgathatnék köpönyeget?
A németek imádják a giccset: egyre sikeresebb a németországi autószálloda.
Zoli megvette az autót, elakadt az oldtimeresítéssel, ezért letámasztotta a ház mögé. Kicsit sokáig, 2008 végén mozgott vele utoljára. Mi megpróbáltuk beindítani.
Rövid túra az idei OT Expó csarnokaiban. Jövőre ki ne hagyja. Remek hangulat, érdekes gépek, finom kaja és sok-sok autóbuzi mindenütt.
Üdvözlöm önöket tömött standunkról.
hirdetés
Eddig egy szó sem esett arról a lelki keménységről, ami a goodwoodi oldtimer-versenysorozat meglátogatásához szinte elengedhetetlenül szükséges.
Párszor átéltem már ilyet az életben, például, amikor Sótonyi professzornak odavezethettem az általa rég elbontottnak hitt, ám a helyett restaurált öreg Bogarát a Magyar Tudományos Akadémia elé.
Két hete történt, azóta sem tudok felébredni a sokkból. De igazából minden idegszálammal szeretném, ha benne maradhatnék. Goodwood elnyelt, örökre.
Szerdán megjelent Rolls-Royce 20/25 HP tesztünkre az alábbi levelet kaptuk egy olvasónktól. Bár a kocsi, ha jól veszem ki, eggyel nagyobb méretű Phantom I, és legalább egy ötössel idősebb annál, mint amit mi kipróbáltunk, azért jó tudni, milyen nagy az antik-Rolls-sűrűség néha Magyarországon. Tárgy: Rolls-Royce Önnek Dátum: Wed, 20 May 2009 10:09 Feladó: Sz.
Kétrészes sorozatunk első kisfilmjében Csikós kolléga igyekszik bemutatni legalább a töredékét az Oldtimer Expo érdekességeinek.
Kétrészes sorozatunk első kisfilmjében Csikós Zsolt igyekszik bemutatni legalább a töredékét az Oldtimer Expo érdekességeinek.
Az OldTimer Expo felolvasóestje mindenkinek, aki lemaradt volna róla. Jó szórakozást!
Szinte egymás sarkát tapossák a veteránautós rendezvények Budapesten. Most éppen a III. Oldtimer Expón lehet nyálat csorgatni.
Na bumm, nem is telt el sok idő (konkrétan pár perc), máris itt a következő felhívás.