Állj neki a falnak és nyomd a gázt, mint a nagyok
Tudom, gyarlóság, de valószínűleg én is a földön fetrengtem volna a nevetéstől.
Tudom, gyarlóság, de valószínűleg én is a földön fetrengtem volna a nevetéstől.
A cél 7 millió autó eladása évente, de ebben még a vezérigazgató sem hisz igazán.
Nem ez lenne az első eset, hogy egy autógyártó próbálkozik a motor-piacon.
Újabb elképzelések születtek az Alfa Romeo fellendítésére. Hét új modell jöhet néhány éven belül.
Alig ezer kilót mozgat 190 lóerő – ez már igazán jó aránynak tűnik.
Az olasz-amerikai társulás nem csak ígér, valóban nagyon kicsi a legvagányabb idei újdonságuk.
Nem titok többé, hogy fog kinézni az első Fiat-alapú Jeep, amely a Nissan Juke kategóriájában támad.
Az összkerék-hajtáshoz ezúttal lábujjhegyen álló futómű és látványos külsőségek társulnak.
Bővült a család, ezért lecserélném imádott Peugeot-mat. Nagy és szép Fiatot szeretnék, de villog a piros lámpa.
Ha nem jön össze az Alfa Romeó feltámasztása, akkor nemigen marad más, csak apró sportkocsimárkák.
Hollandiában jegyezteti be magát az új Fiat-Chrysler, a vállalat adózási székhelye viszont Nagy-Britanniában lesz.
Aki azt hiszi, a képen két Ladát lát, nagyot téved, mert csak egyet. Amikor a bal oldali készült, a Zsiguli még pajzán gondolat sem volt.
Öt évvel azután, hogy az olaszok átvették a detroiti vállalat irányítását, sikerült minden részvényt megkaparintaniuk.
Az olaszok világszerte népszerű márkát szeretnének, cél az egymillió eladott példány.
Prokee-t szentté kellene avatni.
Három év alatt közel 80 ezer kilométert tettem meg vele. És sosem evett többet 6,2-nél.
Az olasz márka a jövőben csupán egyetlen modellt gyártana - kizárólag a hazai piacra.
Ahogy a frissen megvett Fiat Ulysse-t vittük Szentendréről az M0-on, pár dolog kiderült.
Kíméletlenül fújt az arcunkba a metsző, viharos szél, a szemüvegünkre csapódott fel a vízszintes eső.
Az olaszok tizedannyit fizettek a nagy amerikai autógyárért, mint tizenöt éve a Daimler.
Elsőkerekes legyen vagy 4x4-es? Benzines vagy dízel? Karburátoros vagy injektoros?
Kilenc év alatt negyedszer készül újabb akcióterv az egyik legjobb nevű olasz autómárka sikeressé tételére.
Eddig nem is hallottunk az olaszok újdonságáról, pedig egy ideje már ismerjük. A Fiat nagy durranásnak szánja.
El tudom képzelni, hogy tíz év múlva is tökéletesen működik majd, csak nála ez a tökéletes.
Az egyik beszállítótól nem érkeztek meg időben az alkatrészek. Nem tudni, mikor indulhat újra a termelés.
Egy jezsuita papok irányította kollégiumban történt. Az eset botrányt kavar Olaszországban.
Eddig úgy nézett ki, hogy töretlen lesz a növekedés az új piacon, de az 500L iránti érdeklődés váratlanul megtorpant. Az okokat még keresik.
A két legnépszerűbb olasz kisautó, a Fiat 500 és a Panda utódját álmodhatják meg a fiatalok.
Többnyire a fővárosban használnám, de egy-egy hosszabb út is becsúszna. Érdemes dízelt venni?
Ez az utolsó falat Frankfurter, a kondér alján összekapart maradék, ami sokszor a legfinomabb kanál a főzelékből.
Senki se becsüli, pedig megérdemelné. Nem véletlenül lett az Év Autója.
A szakszervezet kitolhat az olasz autógyártóval, bár ezen valószínűleg mindenki sokat veszítene.
Az olaszok teljesen maguknak akarják a patinás dízelmotor-fejlesztő céget.
Mindig mondtam, hogy az öröm az autózásban nem a sebességből vagy a nagy teljesítményből jön, hanem a padlógáz élményéből és a határon autózásból.
A mai kor Zsigulijai ezek. Még a mostani nyomott időkben is sokan megengedhetnek maguknak egy ilyet, és nem is kínszenvedés velük az élet. De a különbségek óriásiak.
Száznyolcvan lovas méregzsákkal idézik a hatvanas évek sikeres törpe-versenyautóját.
Az olaszok szerint nemcsak egy nagyköbcentis bálna lehet igazán férfias, de akár a kis 500-as is.
Ötven vagyok, a gyerekek kirepültek, megengedhetek magamnak egy pár százezres kabriót. De milyet vegyek?
Habár az autó csupa izom, száguldozásra nem alkalmas, reklámnak viszont nem utolsó.
Az olaszok mindent bevetnek, hogy megvásárolhassák a detroiti cég maradékát, és erre nagyon jó okuk van.
Bővül a család, ezért nagyobb autóra lesz szükségünk. Multiplát vennénk - kettőt is.
Tuningolni a gázos ezerhatost, mert valahogy nem az igazi. Van értelme?
Családi használatra szerencsésebb választás a barátságos olasz; a korkülönbség csak az extralistán látszik meg igazán.
Az olaszok Panda XL névre keresztelhetik az új hobbiterepjárót, mely az 500X mellett készülhet.
Egy mindössze egyetlen példányban készített gyorsasági rekorder Fiat. Nem az a tipikus Cinquecento: a motorja több mint 28 ezer köbcentis volt.
Egy csavarhúzóval anyázta tele az autókat a mérges dolgozó. Még keresik.
Úgy hallani, összesen tízmilliárd dollár olcsó hitelt próbálnak felhajtani az olaszok, hogy a két autógyártót egybe gyúrhassák.
Az olasz gyártó nem teszi át székhelyét Detroitba, a márka központja Torino marad.
Már tíz éve húzzák a dolgot, de immár biztosnak tűnik az Alfa szabadidőautójának érkezése.
Könnyen lehet, hogy veszek egy ilyet, amit új autóknál ritkán szoktam érezni. Ezzel együtt tartok tőle, hogy az új Panda elpusztul a magyar ugaron.
Megérkezett az első kémfotó az 500XL-ről, mely a Mini Countryman ellenfele lehet.
Úgy hallani, 2016-ra csupa különböző méretű Panda és 500-as alkotja majd a kínálatot.
Nem sokat teketóriáztak, az Alfa Giulietta technikájára épített szedánt Fiatként is fogják árulni.