Bemutatták a Nissan következő nagyágyúját
Az új szabadidő-autó igazi sikermodell lehet, ahogy az elődje is, pedig ez sem egy klasszikus szépség.
Az új szabadidő-autó igazi sikermodell lehet, ahogy az elődje is, pedig ez sem egy klasszikus szépség.
Nyolcvan éves a Nissan, de nem ez az érdekes. Viszont az ünnepi partin volt egy-két autó, ami szinte mindennél érdekesebb.
Aki szereti az autóversenyeket, az jól ismeri a Nissan DeltaWing-projektjét.
Amikor beleülsz a Qashqai-ba, egy dolog fogalmazódik meg benned: igen, kábé erre számítottam. És ez így marad később is.
Nyolcszáz lóerős lesz, KERS-es, és ha tippelhetünk egy merészet, le akarja majd nyomni a 911-est.
A Nissan Juke-ot zabálják a népek, és most frissítést is kapott. Mi lesz itt?
A magas üléstámlák és a hátul ülő utasok sem akadályozzák majd a kilátást.
Az Árpád hídon hatalmas a torlódás az akadályt képező Nissan miatt. A balesetben egy ember megsérült.
Az év első EuroNCAP töréstesztjén a Nissan Qashqai második generációja vizsgázott. Ötösre.
Minden eddiginél több Leaf fogyott 2013-ban, uralják az elektromos autók piacát.
Ha hunyorítva nézzük, ismerős lehet az új modell, bár nem pont ezzel a jelvénnyel.
Rövid az utolsó fokozat vége az Almerában. Ki lehet cserélni? Vagy inkább az egész váltót?
A Datsun kis családi szedánját a Ladák helyén gyártják majd Togliattiban, és olcsóbb lehet a Logannál is.
Elég megdöbbentő a Nissan vadiúj, szuperkönnyű és szupererős motorja, amit láthatóan egy ember is könnyedén elbír.
Tankoltam, és kicsit odefigyelve, de nem rekorddöntésre készülve regisztráltam egy 4.2 literes fogyasztást
Kedves gyerekek! A mai tananyag a Datsun és a motorok munkacímet viseli.
A gyáriakat is meglepte, milyen hatalmas érdeklődés övezte az IDx tanulmányt, de levonták a megfelelő következtetést.
Zavarba ejtően néz ki a Nissan nagy durranása Detroitból: egyszerre elegáns és zavaros, szép és csúnya.
A Qashqait leváltani rizikós lesz, ezt előre mondom. Még ezzel az újjal is.
Egyetlen létező kategóriában sem indulhat, mégis ízig-vérig versenyautó. Ráz, kőkemény, ideges, kanyarban a szíved beesik a tüdődbe és rettentő sokat zabál.
A Juke tervezőit bízták meg a modern bérautó kialakításával – meg is látszik a végeredményen.
Ollós lámpák, vadul hullámzó motorháztető - ha ez az, aminek látszik, nem lesz unalmas.
A start/stop rendszer elég gyors, a Nissan háromhengeresét nem is emiatt gyűlöltem meg. A hangja, az egyszerűen gyilkos.
Csokit, ropit, szotyit, valamit készítsenek gyorsan a gép mellé.
Egy navigátor nevét kérem.
Egy eredeti Nismo-táskát hozott a Mohó Hiéna Yokohamából, és nem üres.
A pick-upok vajon jó terepjárók? Megnéztük, mit tudnak. Melyiket választanánk, ha csak egy maradhat?
Az új technológiák hamarosan elérhetők lehetnek mindenki számára, a teljes önvezérlés 2025-re várható.
...akkor a június 14-15-e közötti egy napra kérd délután háromtól másnap délután háromig.
Kipróbáltam egy igazi japán taxit, és végre nem a hátsó ülésről, hanem a kormányt tekerve. Aztán alám tolták az az autót, ami idén leváltja a Chevy Caprice-eket New Yorkban. Hűha.
Nem értem, hogy adnak rá rendszámot. Nem értem, miért adták egyáltalán oda. És még sok minden mást sem értek.
Jól ment a prototípus, kétszer kellett megállnunk, hogy a szél által letépett műbőr álcát visszaragasszuk és tépőzárazzuk, mert ha elveszítjük, meg kell, hogy öljenek.
A suttogás határán egyensúlyozó lágy, alázatos hangon beszél hozzánk a tolmács, miközben Weiss Manfréd egykori birodalmába, a Csepel Művekbe hatolunk be.
Japánban bármilyen ritka, elvetemült perverzió gyötri az embert, a társadalom és a gazdaság boldogan segít rajta.
A japán tervezők a legendás Hakosuka Skyline stílusát próbálták modern formába önteni. Az eredmény elképesztő.
Elvileg hírzárlat volt, arról volt szó, hogy tilos fényképezni.
Azt állítják, nincs ellenfele, mégsem hagyták annyiban - már 600 lóerős gyári GT-R-t is lehet kapni.
Igazi élménytaxi lehet a japánok újdonságából, melynek nemcsak a formája szokatlan.
Az alelnök megerősítette a híreket, a Nissan a LaFerrari és a Porsche 918 Spyder útjára lép.
A legnagyobb angliai autógyár fenyeget most: baj lesz, ha a britek tényleg kilépnének az EU-ból.
A Nissan csajterepjárójának új kiadása beerősít, úgy tűnik, már túl sokan másolták le.
Káoszból indult és káoszba fulladt a mai műsor, de közben remekül szórakoztunk.
Úgy néz ki, a Renault egyszerűen kiszorítja a PSA csoportot a Mitsubishivel kötött partneri kapcsolatából.
Ha az, ha nem, a Nissan így vezeti fel az új Qashqait, amelyet már meg is mutattak nekünk – vagyis majdnem.
Elindul, előz, majd lekanyarodik az útról, ahol kell. Városban megáll a tábláknál, másutt megadja a jobbkezest, a gyalogost se üti el. Majd kiszállsz, keres magának parkolóhelyet, beáll. Ennyi!
Választani tudni kell: olyan motort lógatnak a debella Nissanba, hogy a hangjától feláll a szőr a hátunkon.
A ZEOD RC a korábbi DeltaWing formavilágát örökölte, de nem ez a legérdekesebb tulajdonsága.
Úgy néz ki, a japán gyártónak már nincs szüksége a városi kiskocsira, így utód nélkül tüntetik el a kínálatból.
Karotta elnézést kér, pedig valójában nem is. Mert ez a Z egy kicsit más. Na jó, nem is kicsit.
A BMW bosszúja vagy szándékos szivárványozás? Winkler csajozik, Karotta pedig sok lóerőt ugrat a versenypályán.
Az indiai piacra is kellenek az olcsó szabadidő-autók. A takarékosság itt már határtalan, de csomagtérbe zsúfolt harmadik üléssor talán már túlzás.
Nem, semmiképp, de új szakemberrel bővült a GT-R-eken dolgozó csapat, így nő a termelés.
Talán ez a legfurább modell, amelyet a japán gyártó eddig készített.
A világ egyik legdurvább családi autója lehet az átalakított ötajtósból – kár, hogy az ötletet mástól vették kölcsön.
A gyáriak Japánban már szabadon tesztelhetik az önmagát vezető Leaf prototípusát.
Ahogy elnézem Európa útjait – nekünk is olyan autók kellenének igazából, mint ezek. Mind Nissan, mind ügyes, és egyik sem igazából Nissan.
A katonai rezsim árnyéka fenyegető, de jönnek a nagy autógyárak. A Nissan már lépett.
Nem a Nissan Motorsport a hibás, hogy a tesztautó nem volt nagy élmény, hanem az, aki belerendelte a Nismo modellbe a CVT váltót.
Jelentkezzen az, aki nem örülne annak, ha akár pár tucat sör után is kocsiba ülhetne, mert az autója hazavinné. Na ugye.
A Nissannál nem is az új X-Trail az igazán érdekes, hanem az ötletgyűjtemény az új kompaktjukhoz.