Túrabakancsot a TT-re?
Hobbiterepjáró épülhet a sportos Audi alapjaira. A tanulmányt Kínában már be is mutatták.
Hobbiterepjáró épülhet a sportos Audi alapjaira. A tanulmányt Kínában már be is mutatták.
A gazdasági fellendülést erősen megérzi az Audi. Kínában félmillió autót adnának el idén.
Az utánzat, amely jobb, mint a gyári eredeti. És félelmetes.
Mitől lesz Audi egy Audi és mitől lesz sportkupé?
Vajon mi az Audi-minőség titka? És mit tud az új sportkupé? Na és egy tűzokádó, üvöltő régi szörnyeteg? Őrület, karikákkal.
Elkezdődött hát ismét.
Vajon mire jó egy Audi Q7 és miért kell a világnak a sok, nagy SUV illetve miről ne feledkezz meg, ha turbódízel autód van. És persze Schwarzenegger.
Ez a modell a Porsche Macan testvérmodellje és házon belüli riválisa lehet, ha gyártásba küldik.
A Mercedes CLA ellenfele lehet a győri sportkocsi hosszabb változata. Nekünk mindenképp jó, ha jön.
A használt S8 nagyon erős, nagyon kényelmes, nagyon különleges, most pedig segítünk, hogy ne nyúlj mellé, ha veszel egyet.
Kiderült, milyen megoldásokkal tenné még hatékonyabbá motorjait a VW csoport. Az egyik fő fegyverük a szabadonfutó.
Nyomtam a jeges-latyakos kanyarban egy óvatos gázt és önkéntelenül kicsúszott a számon, hogy hű, de nagyon szeretem én ezt az autót.
Na ez az az adás, amelyhez lehetetlen ajánlót írni. Tényleg.
Már az előszériás TT-k is Győrben készültek. Elmagyarázták a külső-belső formatervet, és tesztelhettük az árnyjátékos reflektort.
Olyan, mintha mind gyártottunk volna egyötöd Audi-motort. Nagyon megy a gyár.
Idén már több jármű készül Németország határain kívül, mint azon belül. Évi kétmilliós gyártás a cél.
A németek nem elégedtek meg a TT bemutatásával, készítettek egy változatot, ami az R8 sportkocsi súlycsoportjába tartozik.
Az egyetlen magyar gyártású sportkocsit másodszor váltják le – ezúttal még karakteresebbé próbálták tenni.
Csak a legdrágább modellekben, de a pörgős, érces hangú 4,2 literes szívómotor továbbra is elérhető lesz.
Már az idén bemutathatták volna, de az igazgatók visszaküldték a tervezőasztalra a sikermodell utódját.
A győri gyártású sportkocsit is lecserélik, világpremier heteken, ha nem napokon belül.
Az S1 után itt egy újabb villámgyors modell a VW luxusmárkájától, 300 lóerővel.
Már több jobboldali politikusnak is okozott kellemetlen perceket paparazzo képeivel.
Valószínűleg nem ez az egyetlen újdonság az év elejére, de mindenképp figyelmet érdemel az új S1.
Szörnyen takarékos. Rettentően irigyelnek majd érte. A maga módján kényelmes. Sose megy tönkre. Kvázi új. És helyből ötmilliót megtakarítottál vele.
A németek egyelőre az érdeklődést próbálják felcsigázni, de hamarosan kiderül, mit is rejtegetnek a teherautóban.
A Quattro eddigi vezetőjét Kínába küldik. A Q1-t már az új főnök mutatja be.
Alighanem viccesnek szánták, de inkább ijesztő az Audi legújabb kisfilmje.
Sok bizonytalankodás után most úgy néz ki, mégis sor kerül az R8 e-Tron gyártására.
Nem csak óriási, de hatékonyan meg is védi utasait a legújabb A8 változat.
A kompakt szabadidőautó a következő TT formáját vetíti előre, néhány nap múlva hivatalosan is bemutatják.
Androidot tennének a GM modelljeibe, a Hondákba, Hyundaiokba és Audikba. Év végén jön az első ilyen autó.
Akár fél kilométerre elvilágít az új fényszóró, amiben az Audi a jövőt látja.
Lassacskán célt ér a német márkák amerikai dízeloffenzívája. A VW csoport jó évet zár.
Nyolc évig hajtottam egy GS Swiftet, itt az idő a váltásra. A6-os Audi és E60-as BMW a kiszemeltek között.
Az Audi túlteljesített idén. Ennek eredménye további 22 milliárd euró befektetés.
Az Audinál mostanában mindig megkapjuk az új típusok makettjét.
Egy harmadik autó is nekik csapódott Budapesten az Egressy úton, van sérült.
Lóerőben veri a Lamborghini Aventadort, az M6 és a CLS 63 AMG pedig a fasorban sincs.
A Frankfurtban megismert hajtás helyett egy két és feles, öthengeres turbósról hallani.
Az új évre teljesen átdolgozták az R18-ast – az idén már a Porschét is meg szeretnék verni, nem csak a Toyotát.
...akkor a június 14-15-e közötti egy napra kérd délután háromtól másnap délután háromig.
A németek most mindenkinek megígérnek mindent: sportos szabadidő-kupé érkezhet.
A német márka vezető tervezőjét csábította el az Italdesign Giugiaro – igaz, házon belül marad.
A lehető legkisebb presztízs-szedán, a lehető legkevesebb pénzért. Egy jó turbómotorral ezt is zabálni fogják.
A német luxusmárkánál is felfigyeltek a Nissan Juke kategóriájának sikerére, így maguk is beszállnak.
A brutális A1 Quattrónál visszafogottabb lesz a legkisebb Audi sportváltozata.
Négy napig a 0-3 utáni tartott slusszkulcsmegvonás.
A VW csoport luxusmárkájánál úgy döntöttek, mégiscsak megvalósulhat néhány érdekes, bár jó eséllyel veszteséget hozó ötlet.
Kikaptak a Mezőkövesdtől, ez lett a büntetés.
Ez egy kicsit más műsor, mint az eddigiek.
Zsák Ferenc nekiment a győri Audinak. Elsőre elsöpörték, most Brüsszelben újravizsgálják az ügyét.
A győri gyár legdrágább Audijait vezettük. Nem kell mindenhez 300 ló, de azért nem is árt.
Egy eredeti, gyári építésű Quattrót kínálnak eladásra, talán soha vissza nem térő alkalom ez.
Szinte biztos, hogy drágább lesz mint az alapját adó Up. A0 néven jöhet a legkisebb Audi.
Évtizedek óta hallani a pletykát arról, hogy az Audi együléses versenyautót indít, ami minden alkalommal hamisnak bizonyult. Mostanáig.
Ez a VW történetének legnagyobb visszahívása, a Seat, a Skoda és az Audi több típusa is érintett.