Megérkezett a hatalmas luxus-BMW
Már napok óta terjednek a pletykák a bajorok titokzatos óriásáról – most itt vannak az első hivatalos információk.
Már napok óta terjednek a pletykák a bajorok titokzatos óriásáról – most itt vannak az első hivatalos információk.
Sportos autót keresek, két és fél millióig? Tetszik a BMW és a Mazda, de a Honda is megfogott. Melyiket válasszam?
Úgy tűnik, már nem elég a 7-es BMW. Valami különlegesebbel készülnek a következő autószalonra.
A bajorok egy rövid videóval tisztelegnek a jubileum előtt. Meglepetést is ígérnek.
Most vagy soha, de lehet, hogy a soha az okosabb. Őrlődjünk együtt.
Veterános Oscart nyert az RPM Styling felújító műhely Európa egyik legrangosabb vásárán. A Budapesten restaurált bilikék 507-es kabrió lenyomta a konkurenciát.
A bajorok végre megkezdték a tavaly bemutatott C Evoultion nagyrobogó sorozatgyártását.
New Yorkban mutatják be azt a modellt, amelyben mindennél jobban érezhető a tempó.
Valami hatalmas várható ezen a néven, a legfényűzőbb BMW amelyet valaha láthattunk.
A kémfotósok lekapták, a legújabb túragépet, amivel az olaszokat akarják megszorongatni a bajorok.
Mi történt a 324 td-vel mióta Winkler tesztelte?
Az X7-es eddig csupán pletyka volt, most azonban biztossá vált: a bajorok felfelé terjeszkednek.
A blogposztok kegyetlenek.
BMW terepjáróval a túl közel parkolt a sínekhez a belvárosban, leállt miatta a viallamosforgalom.
A CS Vintage elképesztően jól eltalált stílusban hozza a BMW múltjának egyik legsötétebb periódusát.
Már maga az eset is több mint valószínűtlen, de a végkifejlet még inkább az.
A kétüléses sportkocsiból nagyon kevés készült, és most már az egyik legdrágább BMW a világon.
2000 körüli BMW-ket nézegetek. Jó irányba keresgélek? Mennyire Megbízhatóak ezek?
Olyan technikát fejlesztenek, ami megszüntetheti az elektromos autók egyik legnagyobb hátrányát.
A bajorok népszerű túraendurójukkal ünnepelnek: elkészült a félmilliomodik bokszermotoros GS.
Hamarosan teljessé válik a bajorok terepjáró-sorozata: az X2 fronthajtású lesz, kupé tetővel.
A BMW M. GmbH vezetőivel beszélgettünk kényes dolgokról és a jövőről. Is.
A BMW és a Mercedes is egységesítené a platformokat. Időt és pénzt is megtakaríthatnak.
1,2 millió a keret, de kicsit tartok tőlük, mégiscsak prémiummárka. Belevágjak?
Totalcar, 2014.
A BMW-s nem talált be a parkolósávba az Andrássyn, a lány kiélvezte a motorháztető kényelmét.
A tavalyi baltás akció után rendbe hozta, majd a Genfi Autószalon nyilvánossága előtt verette szét barátjával M6-osát az elégedetlen tulaj.
Amikor egymás mellett áll a három prémium-bálna, akkor jövünk rá, miért több a Mercedes. Pedig a BMW kezében ott a pusztító fegyver.
Németországban ellopott luxusautóra akadtak a rendőrök. A BMW-t egy parkolóban pihentették.
Az X6-os kistestvére inkább ötajtósnak látszik, mint kupénak – vajon eladja majd két vese?
Tökéletes a játéka, kifogástalan a megjelenése, és tényleg csak egyetlen baj van vele.
E46-om volt már. Visszatérjek ahhoz, vagy inkább legyek bátor, és vegyek Alfát?
A müncheni gyártósorról legördülő kupét a bajor gyártó egyik DTM-pilótája vezethette először.
A BMW i8 nem hétköznapi emberek autója lesz. Ki mással is készíttethettek volna hozzá bőröndöket, mint a Louis Vuittonnal.
A szénszálas elemeket eredetileg az i modellek kedvéért kezdték fejleszteni, de nem állnak meg itt.
Suzukim van, de egy automata váltós, masszív, dízeles autóra vágyom. Milyen a BMW 730d?
Mi az új világoszöld? Szándékosan ronda az X1-es? És az első generációs X3-as? A BMW kaliforniai dizájnstúdiójába mentünk a válaszokért.
A TDCI Mondeo nagyon bajos? A 406 HDI? Esetleg egy BMW? A keret 1 millió.
Amitől mindenki fázott egy kicsit, most már visszavonhatatlan: egy BMW, amely a kormányzott kereket hajtja.
Összesen negyvenötféle modellt gyárt majd egyszerre a német luxusmárka, és ezek közül legalább tizenöt lesz fronthajtású.
Végre eljött a nap, elérhető lett minden idők egyik legjobb BMW-je. Csatoljuk a pórázt önként a nyakunkra, tényleg ez ma a legjobb vétel?
Egymillióm van, legyilkolt Swiftemet cserélmém. Elcsábuljak a 316-os BMW-re, vagy vegyek Focust?
Levonták a megfelelő következtetéseket, de a megvalósítás nem megy egyik napról a másikra.
Még az idén gyártani kezdik az új megoldást, amely akár életmentő is lehet, főleg ha elterjed.
A három mázsás nehezülést szépen viszi 300 ló, de ez a BMW megint inkább egy jóféle, sőt tökéletes Mercedes. De egy kabrió legyen is ilyen.
A hóban pihent meg az i8-as prototípus, melyet a segítségére érkező 7-essel sem tudtak kihúzni.
Az eddigi jóllakott napközis arcot jóval marconább tekintetre cserélték, és a motorválasztékban is akad néhány újdonság.
Goodwood 2012.
A kiszivárgott fotók után a bajorok végre lerántották a leplet: ilyen lett a 4-es Gran Coupé.
Nehéz fogást találni az 520d-n: gyors, erős, kényelmes. Csak ne nagyon keressük benne a BMW-t.
A KTM évek óta dinamikusan fejlődik, 2013-ban ismét megelőzték a nagy riválist.
Úgy tűnik, a Z4 szupermodern utódját már a japánokkal közösen fejleszti a BMW.
Olvasónk alaposan körbefotózta az álca nélküli autót, amelyen érdekes feliratot fedezett fel.
Egy bajor autót foglaltak le Nagylaknál a rendőrök.
Patrick Snijers, a belga rali-legenda, aki 1988-ban a BMW talán addigi legnagyobb rali-sikerét érte el, amikor megnyerte a Manx TT-t.
Egy újabb falat döntött le a robotpilóták előtt a BMW, legalábbis technikailag.
Tizennégy év után először fordul elő, hogy a legnagyobb luxusautó-piacon ismét a stuttgarti márkáé az első hely.
Egy berettyóújfalui és egy debreceni banknál próbálkoztak, de nem sikerült nekik.