Félmillió alatt, autó helyett
A régi Swiftnél is olcsóbb, de gyorsabb, takarékosabb és vagányabb jármű, akár 450 ezer forint alatt. A választék zavarba ejtő, segítünk a választásban.
A régi Swiftnél is olcsóbb, de gyorsabb, takarékosabb és vagányabb jármű, akár 450 ezer forint alatt. A választék zavarba ejtő, segítünk a választásban.
Mintha rosszabbul látnék sötétben vezetve, vajon a szemem öregszik, vagy az izzó gyengül? Érdemes az öreg izzót kicserélni újabbra?
Feltehetően elaludt a sofőr, ezért történt súlyos baleset Szigetszentmiklóson.
Volt már Jimnyje és kabrió kispókja. Adott volt a következő lépcső, a világ sokak szerint egyik legcsúnyább kocsija.
Sokkal visszafogottabb, mint a tavaly bemutatott tanulmány. Ez lesz a következő drága Suzuki?
Szerkesztőségi levelezőlista, kedd este:
Tibby:
Kinek esik utba gyongyos? Sziporkazo riporttema, kombi swift
prokee:
Fotosopp, tuti.
Tibby:
Allitolag a sedanra van rateve az otajtos hatulja
Es 1800 ccm
prokee:
Hát ezt én is látom, de szerintem fotosopp.
Nem jó most Újpesten suzukisnak lenni.
Szupertakarékos motorral, megfelelő utastérrel és valódi csomagtartóval adják majd, várhatóan olcsón.
Tettével nem tudta visszacsábítani a lányt.
Lehetetlen kentaur ez a Suzuki, egyszerre próbál könnyed városi gép és kényelmes túrázó lenni. Mégis szerethető, csak ne lennének azok a bosszantó apróságok.
Da-ler Mehn-di a legnagyobbkirály,
a legnagyobbkirály,
a LEGNAGYOBB KIRÁLY!
Javaslom mindenkinek tanulmányozásra ezen a szürke pénteki napon a Daler Mehndi-életművet.
Gondolok itt nem elsősorban és nem kizárólagosan a Tunak Tunak Tun című örökbecsű dalra.
Tövig rágjuk a körmünket az izgalomtól: mi lesz?
Régi Swiftemet cserélném újra. Mennyire bízzak a 200-250 ezret futott darabokban?
Két népszerű kisautót válthat egyszerre a Celerio, talán még az idén.
Apámnak szeretnék valami megbízhatót egy 580 ezret futott Swift helyett. Kétmillió a határ.
Használtan kevesebbe kerül, mint újkorában, de ez a Suzuki nem lesz olcsó.Ami divatos, vagy jó, annak megkérik az árát. Az M800 melyik?
Lehetséges a Swiftben utólag megoldani, hogy a központit nyitni tudjam távvezérlővel is?
A legendás színész a legtöbb autós-motoros akciót maga játszotta. De mi köze a Suzukihoz?
Idén 174 motoros áll rajthoz az embert próbáló terepversenyen – ma délután nekivágnak.
Hét éves az SX4-em. Ez már ok arra, hogy lecseréljem az automataváltóban az olajat? Ha igen, milyenre?
Nem csak a padlólemez közös, a motorok és a lemezek is. A két autó csak az emblémáiban különbözik?
Ugye megvannak a régi úszós tollak? Az olajszerű izével töltött tollban esetünkben egy Swift úszkál, a háttérben Esztergom látképével.
Rögtön kétféle motort terveznek a japánok, a kisebbik csupán kéthengeres lesz.
Megérkezett az első hivatalos videó: így készülnek a nagy visszatérésre a japánok.
A régi Swift szedán utódja lesz az olcsó modell, amelyet egyelőre M16a-nak hívnak.
A japánok nem adták fel a tervet, hogy nagyobb autókat készítsenek a jelenlegieknél, de most már óvatosabban fognak a dologhoz.
A japán gyártó Tokióban mutatta meg először a Recursion koncepciót, mely valósággá is válhat.
A japán gyártó tényleg rákapcsolt: itt egy újabb sosem látott modell, amelyből könnyen lehet slágertermék akár nálunk is.
Amikor azt hittük, hogy a Suzuki kifogyott a jó ötletekből, igazából csak altattak. Egyik őrültebb, mint a másik. Csak imádni lehet őket.
Három héttel korábbi körképünk a luxusautó-piacról elgondolkodtatott.
A japán gyártó nagy sikerben reménykedik Európában – megduplázná az eladásokat, már ha sikerül.
A kicsi? A nagy? Elsőkerekes? Összkerekes? Az olcsó? A drága? Hat szabadidő-autót vizsgáltunk meg, a Daciától a Suzuki SX4-en át a BMW-ig.
Meghökkentő újdonságokkal készülnek a japánok: egy erős és egy spórolós gép is érkezik.
Lecserélném a Samarát. A Suzuki Baleno, a Skoda Fabia és az F Astra mellett a Lada 110-zel szemezgetek.
Legalább kettő simán gyártásba kerülhet bármikor. Úgy néz ki, a Suzukinál mégsem fogyott el minden ötlet.
Hiába hívják ezt is SX4-nek, csaknem minden tekintetben több, mint az elődje. És benne van az iparág legbonyolultabb ördöglakatja.
Úgy néz ki, a japán gyártónak már nincs szüksége a városi kiskocsira, így utód nélkül tüntetik el a kínálatból.
Ezerötös Suzuki, nagy csomagtérrel, keményeknek. Motorkerékpár, autónyi nyomatékkal.
Yarisomról tudom, hogy a világ legmegbízhatóbb autója, mégis elcsábultam. Mit tegyek?
Az újabb gyári képek mellett a V-Strom műszaki adatait is nyilvánosságra hozták a japánok.
Az autóipar 100 ezer embernek ad munkát.
Múlt hét pénteken volt a Suzuki SX4 S-Cross ünnepélyes termelésindítója Esztergomban.