A Yamahánál kopogtat a jövő
A japánok tavaly novemberben mutatták be a két tanulmányt, melyek hamarosan gyártásba is mehetnek.
A japánok tavaly novemberben mutatták be a két tanulmányt, melyek hamarosan gyártásba is mehetnek.
A visszaszámlálás véget ért, a japán gyártó útjára indította a Tricityt. De még nem nálunk.
A japán gyártó két, hamarosan érkező gépét villantja meg egy futurisztikus videóban.
Baromira vágytam rá, ennek a motornak kisugárzása van. Milyen jó, hogy elteltek az évek, most fél misi táján odaadják. Persze öreg egy dög, de még mindig lehet imádni.
A befecskendezést és a futóművet is átfaragták a fiatalok egyik legkedveltebb sportgépén.
Az egynyolc az egynyolc, ennyiért még szóda nélkül is elmegy. Van itt menés, karakteres hang, és végre a feneke sem egy félbevágott szörfdeszka.
Itt a Yamaha olcsó, etanolos újdonsága.
Úgy is mondhatnám, ennél mélyebbre nem süllyednék. Már ami az ülést illeti.
Az a nagyon érdekes, hogy most fajlagosan nem is drága az Xmax 400: az a hihetetlen helyzet állt elő, hogy 50 ezer forinttal olcsóbb, mint a Suzuki Burman.
Elmaradt a meglepetés, a KTM-ek egyeduralmát idén sem tudták megdönteni.
A világ legrosszabb fényképeiről is rengeteg érdekes információ olvasható le. Elárulta magát a robbantó?
Pihenőnap a Dakaron. Coma vezet, a címvédő csak tizenegyedik. A verseny áldozatokat is követelt.
Ha a gyerek már megunta a karácsonyra kapott játékokat, vagy a bejgli maradványainak majszolása közben apának-anyának kedve támadt egy kis barkácsolásra, érdemes szétnézni a Yamaha weblapján.
A Yamaha igazi klasszikusa kerül kalapács alá: súlyos tízmilliókat kérnek a versenygépért.
Könnyen lehet, hogy jövőre visszavonul a MGP-től.
Az lett volna az igazi, ha Harmati Árpád is asszisztál a dologhoz.
Sokszoros bajnokkal népszerűsíti sportmotorját a Yamaha: az R25 számos országban kelendő lehet.
Az eddig leginkább motorkerékpár- és hangszermárgyártóként ismert japán cég Gordon Murray segítségével tervezte a városi kiskocsit.
Az MT-07 és az SR400 után a hazai Tokyo Motor Show-ra is tartogatnak még meglepetéseket.
Néhány laposabb év után úgy tűnik, végre elkapta a fonalat a japán motorgyártó.
Mielőtt e-mail rohamot kapok közléskényszeres debilektől: tudom, hogy nincs már BKV, de a BKV egy eszme; megtestesülése a magyar rögvalóságnak.
Prágában voltam, repülővel.
A japán gyártó meglepetésére már nem kell sokat várni. Agilis, csupasz gép érkezik, provokatív külsővel.
A Warrior nem más, mint a hiányzó láncszem az MT-01-eshez.
Filléres közlekedés a magyar átlagfizetés négy és félszereséért, stresszmentesen.
Amikor kevesebb nem elég, több meg már sok. Nyolcszáz köbcentiből mindenre futja.
Azok a nyolcvanas évek!
Az évtized eleje mai szemmel már nagyon furcsa vadhajtásokat produkált, a Yamaha XJ 1100-ről pedig akkor is tudnánk hogy egyértelműen ennek a korszaknak a szülötte, ha nem tudnánk az évjáratot és csak a sziluett lenne előttünk.
Akkoriban a japánok kicsit identitászavarban voltak: míg stílusteremtővé váltak a nagy sornégyesekkel és a sportmotorokkal, a chopper-cruiser vonalon a Harley volt az etalon.
Ha nem figyelsz, százhetvennél vagy egy pillanat alatt. A kontinenslépő motoron kontinensléptékben is gondolkodunk.
Egy kis szerencsével bárki megnyerheti az MT-09 horvátországi tesztvezetését.
Hamarosan Magyarországra is megérkezik a Yamaha legolcsóbb 125-öse, a D'elight.
Elkészült a Yamaha-világkampány magyar versenyzője. A Sapka Művek café racerével hosszabb túrára nem mennék, de rövidebb jaszkariutakra csak ezt vinném.
Méghogy robogóval nem lehet túrázni? Mi megpróbáltuk, aztán ez lett a vége.
A kilencszeres bajnok beismerte: hibázott, amikor a Ducatihoz szerződött.
Nem változtatnak a bevált recepten: továbbra is négyhengeres marad az R6-os.
Számomra kissé meglepő, de sokan keverik az XJR-t az FJR-el, és néha el kell magyaráznom, mi az az XJR, miközben bár az FJR kitűnő motor, azért nem az a nagy Big Bike klasszikus.
Ennél már csak az nagyobb anomália, amikor azt írják cikkekben, hogy megszólalásig hasonlít elődjére, az XS 1100-ra.
Egy éve estem szerelembe buzultam bele totálisan az MT-01-be és csakis azért nincs még a birtokomban, mert drága.
Teljesen ingyen és bérmentve ráülhetsz a remek Yamaha-robogókra. Mindössze észnél kell lenned és legyen gyakorlatod.
Futármotor első tulajdonostól: szétszedtük, hogy kiderüljön mennyire kopott el a Yamaha WR250R.
Elnyűhetetlen gépének 35. születésnapját ünnepli a Yamaha, az ajándékról a Wrenchmonkees gondoskodik.
Nem hagyja kihalni őskövületét a Yamaha: a hazai piac után Európába is visszatérhet az SR400.
Nem csak az amerikai motorosok vehetik meg, ma hivatalosan is bemutatták az európai verziót.
2,5 év, 45 nyeretlen futam után 46.-ra újra nyert.
Itt az új háromhengeres Yamaha MT-09: ez Japán sötétebbik oldala, ha hiszünk a marketingeseknek.
A brit motorépítők igazán dögös gépet faragtak az osztrákok V2-ese köré.
A japánok a három hengerben látják a jövőt, és egy izgalmas sportgéppel készülnek.
A japán gyártó egy csatát már elvesztett a Yamahával szemben, de a Dakaron visszavágna.
Nem száguldunk, de a szűk utcákon minden méter izgalmas. Olasz hegyi utakon robogózunk, ahová George Clooney is menekülni szokott.
Lassan mentem, mégis sokat fogyasztott. Jó lenne egy kis tuning, de abba tilos belefogni.
Szélvédő, kofferek, komfort: nem csak a fenék örül, hanem a szív is, ha a 146 lóerő élni kezd.
A csinos anyukák bátorítóan mérnek végig, a gyerekek szájáról pedig negyvennél még pont leolvasható: „Anyu vegyél nekem kismotort!”