Az utóbbi 20 év legjobb Peugeot-ja
Modern platform, modern motor, francia komfort és kényelem. Csúcstámadás a Peugeot-tól. És nem is reménytelen, most már csak a vásárlókat kell meggyőzni.
Modern platform, modern motor, francia komfort és kényelem. Csúcstámadás a Peugeot-tól. És nem is reménytelen, most már csak a vásárlókat kell meggyőzni.
Összeeresztettünk egyből két kis Peugeot-t, fürödtünk is a francia örömökben. Most már értem, miért szeretik ennyire.
A Peugeot a villanyoszlopnak csapódott, az anyósülésen utazó férfi életét vesztette.
Még három éve sincs meg az 504-esem, két éve használom is, de már úgy tűnik, mintha legalább egy évtizede együtt lennénk.
Újabb részletek derültek ki a 2008 DKR-ről, amelyet a jövő év első napjaiban vetnek be.
Erősebb, gyorsabb, keményebb lett. És úgy néz ki, mintha az ördög hétvégi autója lenne.
Egy új Peugeot 208asom van, gázosítanám. Szabad-e, lehet-e?
Gyula fotózott egy fura szerzetet Kecskeméten. Csikós megválaszolja, mi is az.
Egy határozott lépés az önálló egyéniség felé az új fazonú 508-as.
Mondja a szerelő, a férjem pedig nagyon hallgat rá. Én viszont egy régebbi Focust szeretnék.
Valami forrásban van az Év Autója szervezet hűvösnek tűnő kérge alatt – újabb változások jöttek 2014-re. És közben egy rakás, teljesen más, iszonyú érdekes dolgot megtudtam.
Eltűnik harminc centi és két ajtó a 2008-asból, de legalább olcsóbb lesz ezer euróval.
A cégvezetőjük szerint már ők is gyártanak műszakilag olyan jó autókat, mint a németek.
Az új stratégia kivitelezéséhez új igazgatót neveztek ki a francia márka igazgatói székébe.
Milyen lehet vajon, ha az ember csak használja az autóját hónapokon át, és nem kell hozzányúlni? Egy-egy olajcsere, esetleg fékbetét, ha eltömődik a pollenszűrő, már nagy esemény.
Nem először hallunk erről a lehetőségről, de most talán be is következik.
Meglepően összeszedett külsejű gép lett az új 408-as, amely tágas családi autónak ígérkezik.
Hátsókerék-hajtású apokalipszis-buggyval térnek vissza a franciák, amely a 2008 DKR nevet kapta.
A Peugeot megmutatta, mivel indul 2015-ben.
Kiderült, mit tervez a Peugeot-Citroen a túlélése érdekében. Nem lesz könnyű.
Különösebb előjelek nélkül lángolni kezdett egy Peugeot a 20. kerületben, de a tűzoltók a közelben voltak. Így sem igazán úszta meg.
Ha valami, hát ez a kivitel billentette át sok COTY-szavazó fejében a Peugeot felé a mérleg nyelvét, amikor első helyre hozta ki a 308-ast az idei szavazáson. Mert ez tud valamit.
Talán vége lesz a francia gyártó unalmas korszakának – legalábbis ez a négyajtós kupé reményt kelt.
A könyv azt írja, hogy a váltócserét a hátsó ülőlap kiszedésével kell kezdeni.
A kategóriák senkiföldjén árválkodó Peugeot 3008 esetében sokáig kell magyarázni, miért is jó. De megéri fáradozást, mert tényleg az.
Két nagyágyút már szerződtettek, de hogy mit építenek a jövő évre, az még nem derült ki.
A francia zseni a ralivébés sikerek és a Pikes Peak-i rekord után Goodwoodot is meghódítaná.
A Peugeot és a Citroen palettáját is szűkíthetik, a belépőmodellek még várhatnak.
A francia gyártó huszonöt év után térhet vissza a Dakarra, de a hivatalos bejelentésre még várni kell.
Már egy hete tudjuk, melyik típus nyerte az Év Autója 2014 címet. A Peugeot 308-as, ráadásul konkrétan ez a példány, néhány másik társával együtt.
Tudják, mi a közös a Citroenben, a Peugeot-ban és a Toyotában? A cseh gyártású miniautó, ami most teljesen megújult és végre bazi érdekes is.
December 16-án derült ki, hogy melyik az a hét autó, amelyik esélyes az 2014-es Év Autója címre.
Van benzinmotorja is, de a vezetés 60-80 százalékában a levegő hajtja a Hybrid Airt.
Véglegesítették a megállapodást, amely 3 milliárd eurós mentőövet jelent a francia autógyártónak.
A TDCI Mondeo nagyon bajos? A 406 HDI? Esetleg egy BMW? A keret 1 millió.
Ez lesz vajon 2016 legnagyobb durranása? Beszélgettünk a legújabb csodahibrid projektfelelősével, az Air Hybrid koncepció útnak indítójával.
Az új autót 108-asnak hívják, és kivételesen könnyű építésű: üresen csupán 840 kilót nyom.
A százhatvan lovas méregzsákból mindössze háromszáz darab készült, az egyiket most feltámasztották.
A rendőrség a nagy mennyiségű fegyverarzenál mellett talált pokolgép előállításához is felhasználható eszközöket is.
Úgy néz ki, a franciák ismét a luxuskategóriával szemeznek – itt az újabb bizonyíték.
A csomagtér-versenyben biztosan: 610 liter fér a hátsó ülések mögé, alaphelyzetben is.
Kicsit másképp, mint ahogy régen gondolták: a Peugeot legújabb ötlete a Mercedes másolása lenne?
A jó dolgokat könnyű megszokni, a rosszakat azért eltart egy darabig.
Majdnem féláron veheti meg a francia gyártó részvényeit a Dongfeng, de nem a kínai cég lesz az egyetlen vásárló.
Antti Kalhola filmjei szokásos sémát követnek, de mindig-mindig van valami mondanivalójuk, a képanyag pedig önmagában is csodálatos.
Az amerikaiak látszólag nem csináltak nagy üzletet a francia gyár részvényeivel, de gyanús, hogy csupán manipulációról van szó.
A gazdasági szankciók enyhülése jót tehet az európai autóiparnak, bár a régi erőviszonyok aligha állnak vissza.
Nem marad négyhengeres szívómotor a francia gyártó kínálatában – a csere jövő tavasszal kezdődik.
Azt remélik, az új főnök képes lesz a Renaulthoz hasonlóan sikeressé tenni a veszteséges francia autógyártót.
El tudom képzelni, hogy tíz év múlva is tökéletesen működik majd, csak nála ez a tökéletes.
Vagy nem láttak még Golfot, vagy nem is akartak olyan autót csinálni. Az eredmény jó, de mindig van egy kis lóláb, ami kilóg.
Úgy néz ki, egyik fél sem szeretne igazán komoly összefonódást, miután a legfontosabb közös projekt kútba esett.
A francia gyártó részvényeinek egyharmada landolhat a kínai partner kezében - egyelőre.
Az öreg Peugeot az ausztrál hőség mellett túlélt néhány kíméletlen tulajdonost is.