Bedadog a Skoda
Nem tartja a sebességet
Nem tartja a sebességet
A neten látottak nem jók, a gyárit aranyárban mérik. Van más megoldás?
A modellfrissítés általában jót tesz az adott típusnak. Általában. Ez a kivétel, amelyik erősíti a szabályt. A sok extra is úgy áll neki, mint lapostévének a csipketerítő. Idegenül.
A markánsabb fellépés és a könnyebb karosszéria ára a cseh luxusmodell legjobb megoldása lehet.
Octavia 1.8TFSI? Vay Superb 3.6 VR6? Lehet ezeket gázosítani? A DSG váltó bekavarhat?
Versenyautónak indult, ma viszont már a cseh márka legerősebb utcai autóit is így ismerjük.
Ahol épp nem Ferjáncz nyert, ott ők vittek el minden érmet, méghozzá bő tíz éven át. A magyar rali legismertebb versenyzőpárosának visszaemlékezései.
Minimális maszkolással fotózták le Csehországban a harmadik generáció prototípusait.
Gyalázatosak a fotók, de látni rajtuk néhány furcsa részletet.
A Škoda kissé megvadította szabadidőautóját, melyben egy csipetnyi Octavia RS-t is találhatunk.
Ez az első alkalom, hogy láthatjuk a harmadik generációt, igaz, a részleteket még rejtegetik.
Állítólag a valamirevaló nőknek nem számít az autó. Nos, ha tényleg így van, akkor jó, ha tudja, mennyit lehet felszedni a családi Škodával. Mi segítünk.
Az eladó mindig előnyben van, többet tud a portékáról, mint mi. De vannak módszerek, amelyekkel sokat faraghatunk a hátrányunkból.
Szigorúan véve egy ilyen autó mindenhez elég.
Az eddigi legerősebb családi Skoda az univerzális autó?
Szigorúan véve egy ilyen autó mindenhez elég. De ha nagyon sok pénze van, akkor a faraghat egy Ferrariból is valamit. Valami dolgot.
Csendes kis rendezvénynek indult még tavaly az Oldtimer Premier árnyékában, annak társeseményeként a Retropartyzánok.
A CAF korábban szállít, így megkapjuk az uniós támogatást. Cserébe veszünk még tíz villamost.
Vegyünk valami szakadt terepjárót, vagy adjuk el családi Octaviát, és legyen valami jó 4*4-es?
Egy tizenhat fős gyakornok-csapat ötleteiből alakult ki ez a különös kisautó.
Főleg a vállalkozások vásároltak be Opelekből.
Egyre biztosabb, hogy a csehek legnépszerűbb modelljének leváltására még 2014-ben sor kerül.
Trillió négyzetméter telis-tele autókkal. Tengernyi újdonság, ami valójában négy.
Volt egy Škoda, aminek saját arca volt, nem is akármilyen. Erre tessék, ezt is uniformizálták.
Vetélytársa nincs: nem létezik más ekkora autó ennyi és ilyen ajtóval. Ráadásul rettenetesen jó autó.
Ezúttal még többet mutattak a sportos arányú Octavia-változatból, bár így is marad meglepetés a jövő hétre.
Ez a kivitel már nem csak nagy, de minden más szempontból is egy kategóriával feljebb nyújtózik.
Mintaboltban vettem, mégis elkezdett csattogni a motor.
Tágas belső, magas has, összkerék-hajtás és sok fekete műanyag – mindezt nyújtja az Octavia újabb változata.
Az új Skoda két hete jár Miskolcon, az új CAF csak most fog Debrecenben, Budapesten meg még versenyeznek. Összehasonlítottuk őket.
Használt benzines vagy dízel japánt? Vagy LPG-set? Esetleg új Skoda Rapidot? Melyik éri meg a legjobban?
Lendületes, négyajtós kupét lepleznek le a csehek március elején, amely akár gyártásba is kerülhet.
Néhány héten belül megláthatjuk, milyen lesz a cseh kisautó harmadik generációja.
Tudták, hogy a csehek ügyes íjászok? Az autóipari résekbe ugyanis egész ügyesen lövöldöznek. Ha mögöttük áll, eltalálják. De nem mindegy, mivel és mennyiért.
A Skoda újra megtámadta a döntést, az adásvételi szerződés 45 napot késik. Már 431 napnál járunk.
Még harminc ilyen villamos lesz Miskolcon.
Most már biztos, hogy elkészül a csehek második, igazán nagyméretű modellje, sőt, azt is tudjuk, mikor mutatják be.
Úgy hallani, már jövő tavasszal kiállítják az Octavia sportos változatát.
Nem a Fabiára gondolok, hanem Astra/Focus/Golf-méretűre. Ezzel fog agyonverni mindenkit a Škoda?
Kérdés nélkül teljesíti a parancsot, nem pofázik vissza, nem hisztizik és mindent megold, amit megkövetelünk tőle.
Skodának lenni nem könnyű, mert kicsit árnyékban kell maradni, de a Superbnek mindenképpen ragyogni kell, hiszen a legdrágább Skoda. Hogyan tud a Volkswagen árnyékában is jó lenni?
Sportos autót vennék, 170 lóerő minimum kéne. Skodák és BMW-k közt őrlődöm.
Ez a VW történetének legnagyobb visszahívása, a Seat, a Skoda és az Audi több típusa is érintett.
Végig úgy éreztem, hogy itt valami tévedés van: száznegyven lóerő egy 4,8 méteres autóban nem lehet ilyen.
Muszáj tisztelni. Muszáj gondolkodni rajta. Muszáj kevesebbre tartani a Golfnál. De muszáj azt hinni, rosszabb a Golfnál?
Lecserélném a Samarát. A Suzuki Baleno, a Skoda Fabia és az F Astra mellett a Lada 110-zel szemezgetek.
Tudta ön, mi volt a jellemző jármű a Magyar Tudományos Akadémia előtt (és a parkolójában) 1990-ben, amikor az 1999-ig érvényben lévő ötezres metszete készült?
Bizony, egy faros Skoda, talán 120-as.
Ha még egyszer valaki azt mondja, hogy nem átlátható a cég tulajdonosi szerkezete, perelnek.
A Közbeszerzési Döntőbizottság helyt adott a Skoda panaszának, a BKK-t egymillió forintra büntették.
A gyáriak szerint inkább fapados Golf, szerintem inkább elnöki Fabia, de mindegy is, hogyan címkézzük, a lényeg itt a használati - és persze az eladási - érték.
Talán utáljuk a régi szocialista autókat? Vagy lenézzük őket? Szó sincs róla. Csikós megmagyarázza.