Így javít lelkiismeretén a Ford
Egyszerre segít az alkalmazottainak és a környezetnek a Ford új zöldprojektje.
Egyszerre segít az alkalmazottainak és a környezetnek a Ford új zöldprojektje.
Jó állapotú, benzines, de nem mai csirke.
Az év motorját a vásárlók is szeretik, minden ötödik Fordot egyliteres háromhengeressel adják el.
Ráadásul most bármelyiket megveheti. Egy családi vállalkozás gyűjteménye kerül kalapács alá.
A formát ugyan már két éve megmutatták, de csak most derült ki, hogy mi kerül az európai kivitelbe.
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet?
Nyolc kilométert tett meg vele tiltás közelében, pechére a fedélzeti kamera rögzítette.
A kiadók a szerzői jogok megsértésével vádolják az autógyártókat. Jogos követelés, vagy pénzsóvár trükközés?
Megismétlődhetnek a hatvanas évek legendás küzdelmei a 24 óráson. Ferrari és Ford Le Mans-ban?
Ezzel fel sem tűnik, ha véletlenül átmész egy járdaszigeten, valószínűleg még akkor sem, ha éppen ott parkolt egy kispolszki.
Utángyártott töltővel hallgathatatlan a rádió. Van megoldás?
Csak jót jelenthet, ha a Nürburgringre viszik gyilkolni. Megizzasztja még a németeket is?
A 3-as BMW konkurensének szánják az új modellt, amelyet még megjelenése előtt át kellett keresztelni.
Nem lesz több hátsókerék-hajtású cirkáló, ez a műfaj utolsó hírmondója a Fordnál.
Az új Focus ST-ben a legnagyobb újdonság a dízelmotor. Épp ideje volt.
Néhány éve még elképzelhetetlen lett volna, hogy egy ilyen motor díjat kapjon, de lassan nincs más.
Itt a Mondeo alapú szabadidő-autó, amely állítólag Ford európai csúcsmodellje lesz.
Vannak pillanatok, amikor amikor azt sem látjuk, ami kiveri a szemünket. Mondjuk a háromméteres kínai kosarasok szállítását segítő kisajtót.
A különleges modell akkor született, amikor a Ford le akarta győzni a Ferrarit. És ezzel össze is jött. Négyszer.
Beszerelték a gázrendszert, azóta szerelőről szerelőre járok.
Benzinpumpa problémák az Escorttal
A kölni tervezők nem szívbajosak: a legkisebb Ecoboost motorból kitapostak 140 lóerőt.
Carroll Shelby és Henry Ford II pózolt benne egy időben. Rekord talán nem lesz, de sokat ér.
Egyértelmű, hogy a Caddy megszorongatása a cél. Még személyautónak is jó lenne, pedig nem az.
Több mint 360 kilogrammot tudtak faragni az utcai modell tömegéhez képest, így az ezres motor is könnyedén elviszi.
Az új T4 a Troller autógyár első, egész korszerű hatást keltő modellje.
Úgy tűnik, 90-135 kilogrammal nyom majd többet az új modell, ami semmi jót nem jelent.
Az első európai szállítmány fél perc alatt gazdára talált, több ezren regisztráltak már.
Ilyen olcsón ennyi fílinget és menőséget sehol nem kapni. Egy soha nem restaurált kupé és annak csodája.
Mai adásunk rendhagyó lett.
Mai adásunkban sajnos nem kedvezünk a hétköznapi autósoknak. Sőt, a szürke autók kedvelőinek sem. Baj?
Amit a Ford a Mustang ötödik generációjával tett, azt csak évszázadonként egyszer lehet.
Lehet, hogy nem a világ legsportosabb autója, de messze nem a legrosszabbja sem. Meglepetés olcsón, őserő outlet-áron.
Amit a Ford a Mustang ötödik generációjával tett, azt csak évszázadonként egyszer lehet. Feltámadás nincs minden nap, de Winkler utánajár, hogy viselik sorsukat a régi vasak.
Nem hittem volna, hogy a kishaszonjármű olyan, mint egy luxusautó. Az alapár felét még rá kell költeni, hogy igazán jó legyen.
Akkor néz az ember egyterű után, amikor a gólya elrepül a ház fölött. De mi a jobb: a sok ötlet, vagy a nagy méret?
Lehet 10 centivel rövidebb? - kérdezte a hentes, és válaszra sem várva lesújtott szerszámával.
Úgy tűnik, a gyáriak is belátták, hogy a legdurvább Focusra szükség van. Hamarosan el is készül.
Talán költői túlzás autónak nevezni a Peel P50-est, de az tény, hogy megcsinálta a fordulót az új Transitban.
Alan Mulally mindössze nyolc év után elköszön, helyét a jelenlegi ügyvezető, Mark Fields veszi át.
Brutálisan erős élményautó és célszerű hétköznapi jármű – a kombi Focus ST mindezt egyben nyújtja. Jól hangzik?
Ennyiért kínai mobiltelefont sem adnak, nem hogy lovat. De van egy gubanc: ez a ménes csak egyben eladó. És jó nagy.
A Ford több mint tíz év után támasztja fel a patinás nevet - igaz, egyelőre csak Kínában.
Kirohadt alólam a hűséges Mercedesem. Megszoktam, hogy nem romlik el, ezért megbízható utódot keresek.
A Ford leváltotta az amerikai luxusmárka vezető formatervezőjét. Milyen lehet az új irány?
Valószínűleg ez a Ford legfontosabb újdonsága a következő három-négy évre.
Sok bőr, sok króm, hatalmas felnik, óriási belső tér – ezt kínálja a Vignale sorozat második tagja.
Jövőre ígérték a 300 lóerő feletti Focus RS-t, de úgy néz ki, időközben meggondolta magát a Ford vezetése.
Főleg a vállalkozások vásároltak be Opelekből.
Mindig is vágyott egy GT 350-re? Most egy igazi különlegességet szerezhet meg, ha elég vastag a tárcája.
V8, merev tengely, kézi váltó. Mentes minden modern kütyütől, de ez az első gázadás után úgysem érdekel.
Egy lengyel cég nyúlt az amerikaiak egyik nagy kedvencéhez, de nem biztos, hogy jó irányba indultak.
Teljesen áttervezik, méghozzá a Mondeo alapjaira építkezve – a Fordnak nem lesz többet igazi cirkálója?
Kevés a kilométer, minden időben lett cserélve, aztán leállt a motor. Azóta dadog.
Megjárta Le Mans-t, ott volt a kezdetnél, és csak egy öregebb GT40 van nála.