Tizenhatmilliárdból épített tesztpályát a Volvo
Elkészült a központ, amely hozzásegíti a Volvót, hogy a jövőben senki se halljon meg az autóiban.
Elkészült a központ, amely hozzásegíti a Volvót, hogy a jövőben senki se halljon meg az autóiban.
Ezeket a technikákat nem tanulod meg az oktatódtól, pedig akár életet is menthetnek.
A közlekedésbiztonságiak szerint azonban ez nem volt kötelező. A gép jó műszaki állapotban volt.
Harmadával nőtt a sérüléses balesetek száma az első negyedévben. Száguldás külföldi rendszámmal, rengeteg gyorshajtó és egyre kevesebb friss jogosítvány. Így autózunk.
Több városban évek óta van, az autósok szeretik. Most a KRESZ része lenne, egy uniós szabályozás szerint viszont nincs nagy jövője.
Nem feltétlenül látott életében igazi motort, aki az animációt csinálta, de a poénok ülnek: jól kifigurázza az átlag közlekedő felelőtlen hülyeségét. Én a elvileg dolgot legjobban az ötvenes robogósokra hegyezném ki, a legutóbbi időkig ők voltak a legjobban eltévedve a képességeikkel és a nekik járó lehetőséggel kapcsolatban.