Hazahoztak egy csalással vádolt hódmezővásárhelyi férfit Frankfurtból
Költségvetési csalás miatt körözték, 1,3 milliárd értékben állítottak ki fiktív számlákat.
Költségvetési csalás miatt körözték, 1,3 milliárd értékben állítottak ki fiktív számlákat.
A frankfurti reptéren kapták el a mexikói férfit. Az állatok értéke félmillió euró lehet.
Nem repül a csütörtök reggeli és délelőtti frankfurti, valamint a reggeli müncheni járat.
Majd Auschwitzba küldte a frankfurti reptér vámtisztjét. Tagadja, hogy részeg volt. Raus!
A becsekkolásnál várhatóak fennakadások.
Egyelőre bizonytalan, milyen hatással lesz az utasokra, hosszabb várakozásra számítani kell.
A Goethe Egyetem 1972-ben átadott, 116 méter magas tornyát robbantották le ma délelőtt Frankfurtban.
A 116 méteres frankfurti AfE torony lebontása Európa a legnagyobb épületrobbantása is egyben.
Irodaháznak kell a hely, ezért felrobbantják a 116 méteres, 50 ezer tonnás frankfurti tornyot.
Két ember meghalt.
Egy ideje megint érthető, ha Mercedesre vágyik az ember, és ha az el nem lőtt patronokat nézzük, egy darabig még lesz muníció. A Smart? Hát…
Amibe ennél több fér és gurul, azt mifelénk már kamionnak hívják; csakhogy egy kamion nem mehet kétszázzal. Frankfurtban gomolygott elénk a mindent elnyelő, új Civic kombi.
Egy év alatt 81 százalékot növekedni még Kínában sem szoktak az autógyárak. A Changannal azonban ez történt, és Frankfurt óta kicsit látjuk is, miért.
Kicsike, de az ellenfelei is kicsik. Egy beülés nem sok, de már a szalonon is láttuk – az i10-nél messze emelte magának a lécet a Hyundai.
A hajnali járattal érkeztünk haza Budapestre és mitagadást, ahogy kitántorogtunk a reptéri váróból, nem úgy néztünk ki, mint a nyertes sereg, amelyik végigtolta az egészet percről-percre.
Nem, nem vagyok egy nagy amerikaiautó fan. Talán még egy régi Impala, Camaro, esetleg egy Bel Air, de ami utána jött… Most viszont szégyellem, de kicsit megint folyik a nyálam.
Lesznek olyanok, akik azt mondják: az elmúlt három évtized legkívánatosabb Audija. Én velük tartok.
Egyesek az autógyártás forradalmának nevezik, mások a kipukkanás határáig fújt lufinak. Na de mit gyárt ez a csodálatos cég?
Lyukas az oldala, nincs szélvédője, mégis talán ez minden idők második legkívánatosabb Aston Martinja.
Pista és Bandi fejből nyomja, de egy hozzám hasonló, memória nélküli ember elveszett lenne Frankfurtban puska nélkül, amit hébe-hóba előhúz a zsebéből, megnézni, hogy a stand, ami mellett épp elhalad kissé kómásan, tartalmaz-e újdonságot.
A lélegzet is, a felhozatal is, ha már a címnél tartunk. Előbbi a publikum részéről, utóbbi a cég jóvoltából – bár tény, hogy jó irányba mennek a dolgok.
A penetráció magasfoka, ahogy a Monza tanulmány az emberbe hatol. Azonnal kívánja minden porcikánk még akkor is, ha csak projektorból 18 van benne. Nézzék meg, mit tud!
És itt még nem ért véget, mert amint kikapcsoltuk a kamerát, Bandival még legalább negyed órán át tapogattuk-nézegettük a néhai Ferrarit, mert nem tudtuk eldönteni, hogy akkor fólia-e vagy ezek a betegek lecseréltek mindenkarosszériapanelt sajátra.
A Kiánál ráéreztek az élek ízére, és hörögve, csámcsogva készülnek piacra dobni legújabb dobozaikat, a második generációs Soult és talán még a Nirót is.
Úgy rohanják le a mini-SUV szegmenst a gyártók, mint mézesbödönt a darazsak. Rövidesen a Suzuki is kér magának egy nyalintást. Ja, és itt a Suzu-motoros Caterham is!
Na végre! Úgy látszik, a Peugeot végre belátta: itt csak nagyot lehet gurítani. És elhozta a világ legszebb szemétautóját is.
Én szeretek visszajárni Németországba.
Tény, hogy nincs kolbászból a kerítés, de eladni el tudják, mi pedig remekül szórakozunk eközben. Súlyos tervek, tucatnyi lenyúzott bőr és a világ egyik királya a VW zártkörű buliján.
Az első nemzetközi automobil kiállítást 1897-ben (!) rendezték meg a berlini Bristol Hotel halljában.
Alig néhány nappal az első teaser megjelenése után szivároghatott ki a leplezetlen fotó a C-X17-ről.
Száznyolcvan lovas méregzsákkal idézik a hatvanas évek sikeres törpe-versenyautóját.