Szexi, olasz kezdőmotor
Öt perc múlva már széles vigyorral az arcomon forgattam fejem a bukósisak alatt, miután először megéreztem a szabadság ízét.
Öt perc múlva már széles vigyorral az arcomon forgattam fejem a bukósisak alatt, miután először megéreztem a szabadság ízét.
Az idős nő belehalt a sérüléseibe.
Egy 50 éves amerikai nő a saját garázsában nyúlt magához, de a fél szomszédság végignézte a dolgot.
Brad O’Neal tizenkét éves korában kezdett arról álmodozni, hogy motorral visz véghez egy bázisugrást.
A motor az Érd felé tartó személyvonat alá szorult.
Van, aki már be is mutatta. A nemzetközi szövetség vizsgálodott, semmi furcsát nem talált.
Tavasszal ért az első meglepetés: hatvan kilométeren egy deci olajat elfogyasztott. Szégyen-gyalázat, hogy nincs egy olajnyomás-visszajelző sem rajta.
Egy tetoválószalonból hajtott el, állítólag lesifotósokat akart kikerülni.
Visszakerült tulajdonosához a 25 éve vett, megkímélt állapotú Simson motorkerékpár.
A győri férfi életét már nem tudták megmenteni.
Akár az S60 is megkaphatja az 1,5-ös turbómotort, amely két év múlva kerülne be a kínálatba.
Amikor a korlátlan motoros jogsi megszerzésére adtam a fejem, az első tapasztalataimat az e-learninges KRESZ-oktatásról írtam.
Bizonyos BMW és KTM motorokon voltak első szerelésű abroncsok, amelyeket most visszahív a Continental.
Talán ez lesz az új arab őrület. Vajon tényleg megunták az életüket?
Három év alatt 54 ezer kilométer, nyolc ország.Bírta a Fogarasi-havasokat és az igazi román utakat is
A férfit megpróbálták újraéleszteni, de életét vesztette.
Oszlopnak ütközött és a helyszínen meghalt. Egy sávot lezártak a Zsigmond térnél.
30 métert tett meg a belga, őrizetbe vették.
Yamahával hajtani a forgóhintát talán nem a legjobb ötlet. Sokkal rosszabb vége is lehetett volna.
Bárhogy is szeretné az elmúlt tíz év szépíteni az emlékeket, ezek a gépek, mint mindennapi járművek, megbuktak.
Izzó turbók a hengersorok között, 510 lóerő és start-stop rendszer. Így miniatürizálnak az AMG-nél.
Motorozni hívja rajongóit, akik szemből még szexisebb dolgokat láthatnak.
Szögezzünk le pár dolgot, már az elején:
- igen, szeretem a száguldást
- igen, alig várom, hogy elstartoljon az idei Hungaroring, jelentsen is ez bármit.
Továbbá hadd fejezzem ki mély együttérzésemet azokkal, akiknek azt dobta a gép, hogy párhuzamot kell találniuk egy F1-es autó és egy kvarcóra között.
A motor karakteréből fakadóan észrevétlenül múlnak a száz kilométerek, ami nap végén jön ki egy kis csukló és hátfájásban.
Az elektromos motorok tavalyi fölénye után kissé talán meglepetésként hatott, amikor idén június végén ismét benzines gép nyerte a legendás Pikes Peak-i hegyi felfutóversenyt.
Na kérem, így kell ezt csinálni.
Sokan panaszkodnak rövid életű akkumulátorra, de csak cserélgetik őket ostobán, mint én.
Balástyánál az 5-ös főúton ütközött a motoros és a személygépkocsi, az autó sofőrje mellkasi sérüléseket szenvedett.
Egy autóval karambolozott, a sofőr megsérült.
Az oroszok előszeretettel szerelnek fedélzeti kamerát autóikba, motorjaikra.
Soha előtte nem ültem motoron. Két hét után azonban egyre biztosabban mentem, a kanyarok is kevésbé voltak ijesztőek, kezdtem ráérezni.
A kora reggeli ütközésben meghalt a motoros.
Komoly technikával és személyre szabhatósággal csábítaná a vevőket a brit márka.
Mátrafüred közelében történt a baleset.
A Ken Block által népszerűvé tett gymkhana-videók világszerte milliókat ültetnek le a monitor elé.
Ezeket a technikákat nem tanulod meg az oktatódtól, pedig akár életet is menthetnek.
Ha nyaralni mentünk, az ülés alá elfért egyheti cuccom. Persze a barátnőmé nem, de ez más kérdés.
Végre egy olyan közlekedésbiztonsági film, amit érdemes megnézni. Azoknak is, akik már azt hiszik, hogy mindent tudnak.
Pilóta: Skip Stewart (Pitts S-2S Special)
Motoron: Cody Elkins
Cameron Air Show 2014
Cojones from Hell, tisztelet kimaxolva.
Egy kisteherautóval ütközött, nem élte túl.
Több évtizede nem gyártottak már motorkerékpárt, ezen most változtatnának.
Szerelni borzalom. Minden nagyon szűken van elhelyezve benne. Aprónak gondolt munkákért is komolyan meg kell bontani a motort
Ő volt az utas, a motor vezetője súlyosan megsérült a Hűvösvölgyi úton.
Városban, szerpentinen verhetetlen. Amikor cserélgettünk a barátaimmal, alig vártam, hogy visszaüljek rá.
Eresztvényből Salgóbánya felé tartottak.
A színész motorozott egy kicsit, és az alsónadrág mellett egy friss sérülést is villantott.
Az autós sokkot kapott a gázolás után.
Három év és kétezer óra. Nagyjából ennyi a távolság Ózd és Essen között, ha motorépítésről van szó.
Nem volt elvesztegetett idő a nyergében eltöltött három év, de hosszabb túrákhoz jól jön a nagyobb motor.
Felfrissülnek a négyhengeres dízelmotorok, a változás a 2-es, 4-es és 5-ös sorozatot is érinti.
Amikor néhány hete a Johammer J1-eséről olvastam, a megosztó formát látva felmerült bennem a kérdés, hogy vajon melyek lehetnek minden idők legrandább motorkerékpárjai.
A régi Uralok szépsége ötvözve a megbízhatósággal. Ez a motor egy csoda.
Valaki szerint csúnya, valakinek érdekes, kevesek szerint szép. Szerintem megbízható, elpusztíthatatlan kis dög. Ja, és persze magyar.
A tolvaj nem számolt a nyomába eredő hölggyel, akivel nem bánt kesztyűs kézzel, most börtön várhat rá.
Elfogyott a bizalmam, nem mertem vele elindulni sehova sem, mennie kellett a háztól.
A könyv azt írja, hogy a váltócserét a hátsó ülőlap kiszedésével kell kezdeni.
Nagyon sok ismert ember motorozik, így nem biztos, hogy olyan könnyű lesz kitalálni, kiről is van szó.