A nehézsúly új bajnoka?
2014 vége két Godzilla harcáról szól. Két új autó, két meghatározó típus, nagyok, vágyottak, népszerűek. Új Mondeo az új Passat ellen.
2014 vége két Godzilla harcáról szól. Két új autó, két meghatározó típus, nagyok, vágyottak, népszerűek. Új Mondeo az új Passat ellen.
A tolvaj egyszerűen kihatott az autóval a VW gyárból – ráadásul nem is ez az első eset.
A kínaiak törötten is használják a VW-ket, amit nem feltétlen tolerál a felfüggesztés. Ezért az akció.
Tűzpiros, nagykerekű, bakancsforma ötajtós, bár a látszat ellenére aligha boldogulna terepen. Nem is arra van.
Csupán egyetlen kérdés marad: ezek után ki vesz majd Insigniát? Sőt, Audi A4-est? És folytathatnánk a sort.
Egy nappal Párizs előtt, a Volkswagen-csoport megnyitóestjén jártunk. Itt tényleg minden van.
Összeegyeztethetetlennek tűnő dolgokat próbáltak összehozni egy autóban a VW mérnökei: a kis fogyasztást és a sportos dinamikát. Állítólag sikerült.
A sofőrnek se jogsija, se forgalmija nem volt, az autóról hiányoztak a lökhárítók és az ajtók.
A Golf után a Passatból is lesz plug-in hibrid. Kétliteres fogyasztást ígérnek.
Az előző részek tartalmából:
Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.
Vettem egy bogarat, örültem neki.
Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.
Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.
Az egyik részben pedig felpolíroztam
Egyszer lerobbantunk az út szélén
Most meg leültetem a porba, és sok pénzért használhatatlanná teszem.
Hajnali negyed kettőkor a kalapács is másképp csattan.
Tizenkét évvel ezelőtt a VW felrobbantotta a piacot a Touareggel. Azóta azonban az összes konkurens a nyakába szakadt, a második generáció frissítésével nem várhattak tovább.
Már nemcsak a Golfoké a pálya, viszont a belépő olcsó, a programok változatosak, az egész család jól fog szórakozni. A tombola főnyereménye pedig egy Golf III.
Akinek a Tiguan túlzás, de a Cross Polo kevés, annak most itt a tökéletes megoldás: a Golf borostás változata.
A legújabb pletykák szerint az utódot már megtervezték, de a jelenlegi modell még túl jól fogy.
A haszon-Volkswagen modernizált változatának tűnik – egyesek szerint a hatodik generáció előfutára.
A legsportosabb Polóban nem csak a motort cserélték le, de valamivel látványosabbá is tették.
Látszik rajta az elmúlt ötven év, de nem is akarja letagadni. A kalandos életű hippibusz Moszkvából került Magyarországra.
Kínában buktak le, óriási büntetést vágtak rájuk. 2012 óta hangolták össze az áraikat.
Az autóipar talán utolsó nagy túlélője a TDI-motoros B4-es Passat. A malacorrú utódja semmiben sem különleges vagy egyedi, csak egy dologban: a 300 ezredik kilométer még csak a kezdet nála.
Egyszer minden férfi életében eljön a pillanat. Vagy tud róla, vagy nem.
Az ezerhatos motor kevés volt, jött a helyére egy kétliteres, Robur turbinával. Ez sem vált be, ezért Angliába vitték a buszt, hogy Subaru motort építsenek be. Végül Porsche lett belőle.
Meglepően jól néz ki az új kompakt, amelyet a Jetta sportos alternatívájának szánnak.
Senki se higgye, hogy egy hatalmas, összkerekes és bivalyerős autóról van szó. Sőt. De legalább visszatermel.
A Volkswagen Polo WRC igen. Kétszázas tempóval, versenykörülmények között.
Öt év van még a nyolcadik generációig, mégis konkrétumként beszélnek több eleméről. Drasztikusan megújulhat kívül-belül.
Egy bizonyos Ivan Hirst tehet mindenről. Igen, a 911-ről is.
A világ legnagyobb autógyártója jöhetett volna létre 17 márkával és 15 millió eladott autóval.
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet?
Az előző részek tartalmából:
Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.
Vettem egy bogarat, örültem neki.
Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.
Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.
Ebben a részben pedig felpolírozom
Ez volt az utolsó előtti mozzanata a kasznicserének: az én két vékony kerekem, rajtuk a vadiúj gumikkal mentek Marcinak, cserébe a szélesített felnikért, amin lefutott gumik voltak.
A Volkswagent 1974-ben gyakorlatilag egy Trabant-motor mentette meg.
Ilyen az, amikor két igazán erős Volkswagen feszül egymásnak. Az egyes vagy a kettes a nyerő?
Az autó belerohant egy parkoló Fordba, majd megpördült és 20 métert csúszott a tetején.
Azt hiszem rossz dolog, ha az ember tárgyakhoz kezd kötődni, de sajnos hajlamos vagyok rá.
Állítólag összeültek az Elkann és Agnelli családok képviselőivel.
A böhöm SUV-ot helyben fogják gyártani, hozzánk Skodaként jöhet.
Európa kezd talpra állni a válság után, Kínában pedig meredeken nő az igény az autóikra.
Ötszáz euróért hoznék egy klímás dízelt. Nem szeretnék üres kézzel hazajönni. Merre induljak?
Meglepően karakteres lett a Volkswagen nagykocsijának nyolcadik generációja, mégis önmaga maradt.
Úgy látszik, elegen bámulták csillogó szemmel a nagykerekű terep-Beetle-t, hogy a VW meglássa benne az üzletet.
Amikor öt éve megvettem a T3-as Transporterem, debütálásának a várpalotai Pannónia Fesztivált szemeltük ki.
Ha vezetsz, ne is gondolj a telefonra. Használj kihangosítót, vagy halkítsd le indulás előtt. A pittyegés is ölhet.
Mai adásunkba valószínűleg belehalnak páran. Ki az izgalomtól, ki a gyönyörtől, más az undortól. Viszont igaz hiánypótló és ha eddig gondolkodott azon, hogy egyáltalán érdemes-e elmenni ide, most eldöntheti.
Ilyen az, amikor egy igazi profi utánozza az autóhangokat. A vébé-menők pedig megtéveszthetetlenek.
A Volkswagen eladásai az első hónapokban visszaestek, új modellekkel hoznák be a lemaradást.
Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik.
Hathengeres izom-dízellel és malomkőnyi kerekekkel kápráztatja el a tóparti közönséget a Volkswagen.
Már a premier előtt megmutatták, hogyan fejlesztik tovább a VW népszerű nagykocsiját.
Ilyen az, ha Fritz szabadjára engedheti a fantáziáját. Zseniális Volkswagen született.
Idén váltják le a rövid életű B7-es változatot egy alapjaiban új autóval.
Ha lassan is, de rájöttek a Volkswagennél, hogy hogyan tehetik sikeressé a Phaeton utódját. Igazi luxus-népautó jön.
Tele van hellyel, sok csomagot elvisz, és a nevében ott van a sport szó. Végül is sportos, simán megfogtam vele egy Bugattit.
A bosnyák nyugdíjas tölgyből faragott díszítést kedvenc autója köré. Két évig dolgozott rajta.
Úgy hallani, három éven belül elkészül az első, 2 millió forint alatti családi modell.
Arra kerestük a választ, hogy melyik a leginkább használható és szerintünk legjobb kultautó. A 2CV, a Bogár vagy a Renault 4? Összehasonlító, majdnem.
A német gyártó versenyt hirdetett, melynek győztese számítógépes játékban láthatja viszont alkotását.
Tiszta hülye vagyok.
Egy Volkswagennel ütközött, három sérült.
Történik, hogy az embert meghívják egy kicsit vadonatúj Porschét vezetgetni Marokkóba, egész pontosan Marrákesből (Marrakech, Marrakesh) indulva fel az Atlasz hegységbe, berber falvak között kanyarogni, szédítő mélységek fölött elporozni csúszós földutakon.
Nem viccből mutogatta a Volkswagen a 400 lóerős kompaktot, szériaváltozatot terveznek belőle.