Semmi vakítás, csak a fontos dolgok változtak
A tükörben egy még agresszívabb ragadozó tűnt fel, ideje menekülni. Vagy mások tükrében még agresszívabbnak látszunk – attól függően, a single frame melyik oldalán ülünk.
A tükörben egy még agresszívabb ragadozó tűnt fel, ideje menekülni. Vagy mások tükrében még agresszívabbnak látszunk – attól függően, a single frame melyik oldalán ülünk.
Meg az Audi és a Mercedes is. A Tesla után futnak, de túl hamar nem érik utol: 2017-ben jön az első.
Árulkodóak a jelek, és egyelőre az Audi sem cáfolt. Alonsóval kezdhetnének.
Őrült pletyka: 2016-ban, elképesztő pénzzel szállnának be a németek. A spanyol addig kihagyna egy évet.
Szerepjátékosdit játszanak a bajorok, vagy milyen őrület terjed a környéken? Ez az Audi olyan, amilyennek a BMW-nek kéne lennie.
Az Audi egész érdekes videóval próbálja felhívni a figyelmet a Q3-as előnyeire.
Az Audi egyik szakembere szerint a 2017-ben érkező modell képes lesz önállóan közlekedni.
A kereskedő szerint csak a megtett kilométerek számát kell figyelembe venni.
A 75 éves motoros súlyos sérülést szenvedett.
Könnyebb, erősebb és sokkal stabilabb a Cup változat, mint bármelyik eddig látott harmadik generációs TT.
Az Audi legendás raliautójának talán nem ez a természetes közege, mégis lenyűgöző.
Nem így gondolta a húszéves román srác, akit az oszlop állított meg. Szerencséje volt.
Állítólag ez az autó hordozza elsőként az Audi új stílusát, de ezen kívül is tartogat meglepetéseket.
Az Audi a következő DTM-versenyhétvégén bizonyítaná: az RS7 sofőr nélkül is nagyon gyors.
Az Audi komolyan fontolgatja, hogy gyártásba veszi a TT négyajtós kupéverzióját. Ha így történik, biztosan Győrben rakják össze.
Rövidebb, mint négy méter, alig 1200 kiló, összkerekes, kézi váltós, 231 lóerős. Szégyen vagy sem, jó vele izgága gyökérnek lenni.
Úgy hallani, az R10 névre hallgat majd, és a LaFerrarinál is gyorsabb lehet.
Autópályán kakaskodott egymással a két autós. Egyik sem engedett, egymásnak mentek. Aztán újra.
Úgy hallani, néhány napon belül ki is állítják az első családi sportkocsit, igaz, egyelőre csak szondázási céllal.
Minimum öt évre kell, 300 ezer kilométert még le tudjon szolgálni. Melyik motorban bízzak?
Komoly modelloffenzívára készülnek, néhány év múlva a BMW-t és az Audit is lenyomnák.
Mi az összefüggés a jövőképünk és az Angry Birds között? Kínzó kérdések tömkelege.
A férfi felnyársalta volt főnöke Audiját, mert az nem adott neki munkát.
Vádat emeltek a nyársaló nagykanizsai férfi ellen.
Az első TT szárny alakú sziluettje túl jól sikerült, úgyhogy most csak a műszerfal lett szárny alakú. Az autót tovább könnyítették, de vajon tényleg tüzes-e az új Audi TT?
Nem marad koncepció a Kínában bemutatott TT crossover. Még nem tiszta, mi a célja az Audinak vele.
Úgy hallani, novemberben állítja ki következő nagy dobásának prototípusát a VW luxusmárkája.
Tovább csiszolták a nagykocsit az Audi tervezői: új, hatékonyabb motorokat kapott, és kívül is akadnak különbségek.
Mondja el minden autós ismerősének, mert mi sem hittük el, hogy ennyire veszélyes a téli és nyári gumik együttes használata. Vácnál ketten meghaltak.
Ezért nem való mindenki alá sportkocsi: a gáz mellett a fékpedált is meg kell néha találni benne.
A 2012-ben gyártott autóiknál lehet probléma a fékrásegítéssel. Hetvenezer autót hívnak vissza.
Az autó egyik utas állítja, nem versenyeztek. A sofőrt, bár szinte alig sérült, kórházban őrzik a rendőrök.
Az Auditól nem újdonság a jópofa hirdetés. Most is meglátták a kínálkozó alkalmat, hát lecsaptak.
Audi A4-esem van, 1.8T. Van ennek a motornak valami problémája a gázzal? Érdemes beruházni rá?
Vészüzemben tökéletes
A különleges motor olyan simán járhat, mint egy V8-as, de sokkal takarékosabb és egyszerűbb lehet.
Állsz az úton, és százötvennel közelít az R8-as. Mit teszel?
68 milliárd forintra büntetik, a kínaiak szerint összebeszélve tartották magasan az áraikat.
Abték bő harmadával toldották meg a kis Audi teljesítményét.
A hatóság szerint a cégek szabadverseny-ellenes tevékenységet űznek. A Chryslert is vádolják.
Elég furán néz ki, de végül is működik az A6 alapú pick-up.
Több motor, több autó, több bevétel, több profit, több foglalkoztatott, több siker.
Az ötlet elég szokatlan, hisz már most is négy részleg gyárt sportkocsikat a VW csoporton belül.
Nem fejlesztik tovább az egykor csodafegyvernek kikiáltott váltót.
Összkerék: pipa. Sok henger: szintén. Patkós maszk: megvan. Hát akkor hol a hiba?
Egyszerre lesz jobb a sportos szívómotoroknál, az otromba turbóknál, és persze a kompresszornak is bealkonyul. Az Audi hajszárítóforradalma csak másodpercek kérdése.
Talán sokszor nem is tudatosítják, milyen életveszélyes helyzetet okoznak egy-egy manőverrel. És most kiderül, kinek volt először lézeres fényszórója. BMW vagy Audi?
Ekkora teljesítménynövelésért egy chiptuningos be se megy dolgozni, az Audi viszont ezzel ünnepel.
Nagyon népszerű az összkerékhajtás. Ha kitart a lendület, a tízmillióig négy év sem kell majd.
Azt nézik, hogy indokolt volt-e az az állami pénz, amit a győri cég a gyárbővítéshez kapott.
Kívülről egy átlagos A3. Pedig ha kell, nem fogyaszt üzemanyagot, ha pedig menni kell letépi a fejed.
Még az idén elkezdik bevezetni a szokatlan műszaki megoldást – néhány kilót ezzel is spórolhatnak.
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot.
Az ötlet nem rossz – a kérdés az, hogy mennyire egyszerű megvalósítani.
1600 négyzetméterrel bővül a gyár.
Ígéretes visszatérés a Poschétól, fájdalmas kiesés a Toyotától. Az Audik maradtak állva Le Mans-ban.
Lakva ismerszik meg az autó. Hát mi belaktunk négy prémium Audit, prémium tuninggal. Hétszáz lóerővel másztunk hegyet és izomlázunk lett a sok gyorsulástól.
A szálloda inasa egy tuningolt R8-asban lett rosszul, a mentéskor keletkezett kár az autóban.