Ilyen Škoda nincs még egy
Kőkemény versenygép volt a maga idejében, amelyből mindössze hármat gyártottak. Mára csak egy maradt.
Kőkemény versenygép volt a maga idejében, amelyből mindössze hármat gyártottak. Mára csak egy maradt.
Érdeklődöm, hogy ugyanolyan, vagy kevesebb, esetleg több futás után kell ezen a kocsin olajat cserélni.
Lépten-nyomon olvasom ezt a kettőstömegű riogatást.
Ötletes videóval mutatja meg az új Fabia raliváltozatát a Škoda. De a szemünk azért kifolyik.
Nem csak dögösen néz ki, de felnőttesebb is lett. Az agyondicsért Golftól is kapott egy batyura való ajándékot.
Az már biztos, hogy jövő tavasszal bemutatkozik a cseh gyártó csúcsmodelljének harmadik generációja.
Meginogott a hitem a Mazdámban, tovább kell lépnem. Kényelmes, megbízható dízel kell, mondjuk egy Skoda.
Az új Škoda Fabia egyértelműen csinosabb lett, s ez nagyjából elég is lesz a biztos sikerhez.
Tegnap ugyan már láttuk a Fabia puttonyos változatát, de most az is kiderül, hogy mi az, amiben többet nyújt a házon belüli konkurenseknél.
Hidegen kb. a negyedik indításra indul el mint egy kisdutra.
Csupán napok vannak hátra a premierig, nem csoda, hogy a gyári fotók megtalálták az utat a nyilvánosság felé.
Pár hete kezdte azt, hogy reggeli hideg indításnál rángat, fulladozik a kipufogó durrog mintha nem indult volna be az összes henger
Nem titokzatoskodnak tovább a csehek: megmutatták, milyen lesz az új kisautó.
Használtan vett Octaviámon háromféle abroncs volt. Angliából járok haza, nem akarok két garnitúra gumit.
Kicsit könnybe lábadt, de azért szigorú, szögletes kereten át, ahogy mostanában egyre több cseh modell.
Elképesztő csavarok a fővárosi trolibusztenderen: ötödével magasabb ár, féléves késés. Vagy bukó.
A Škoda már ebben a hónapban megkezdené a gyártást,de a bemutatóra őszig még várni kell.
Nem tartja a sebességet
A neten látottak nem jók, a gyárit aranyárban mérik. Van más megoldás?
A modellfrissítés általában jót tesz az adott típusnak. Általában. Ez a kivétel, amelyik erősíti a szabályt. A sok extra is úgy áll neki, mint lapostévének a csipketerítő. Idegenül.
A markánsabb fellépés és a könnyebb karosszéria ára a cseh luxusmodell legjobb megoldása lehet.
Octavia 1.8TFSI? Vay Superb 3.6 VR6? Lehet ezeket gázosítani? A DSG váltó bekavarhat?
Versenyautónak indult, ma viszont már a cseh márka legerősebb utcai autóit is így ismerjük.
Ahol épp nem Ferjáncz nyert, ott ők vittek el minden érmet, méghozzá bő tíz éven át. A magyar rali legismertebb versenyzőpárosának visszaemlékezései.
Minimális maszkolással fotózták le Csehországban a harmadik generáció prototípusait.
Gyalázatosak a fotók, de látni rajtuk néhány furcsa részletet.
A Škoda kissé megvadította szabadidőautóját, melyben egy csipetnyi Octavia RS-t is találhatunk.
Ez az első alkalom, hogy láthatjuk a harmadik generációt, igaz, a részleteket még rejtegetik.
Állítólag a valamirevaló nőknek nem számít az autó. Nos, ha tényleg így van, akkor jó, ha tudja, mennyit lehet felszedni a családi Škodával. Mi segítünk.
Az eladó mindig előnyben van, többet tud a portékáról, mint mi. De vannak módszerek, amelyekkel sokat faraghatunk a hátrányunkból.
Szigorúan véve egy ilyen autó mindenhez elég.
Az eddigi legerősebb családi Skoda az univerzális autó?
Szigorúan véve egy ilyen autó mindenhez elég. De ha nagyon sok pénze van, akkor a faraghat egy Ferrariból is valamit. Valami dolgot.
Csendes kis rendezvénynek indult még tavaly az Oldtimer Premier árnyékában, annak társeseményeként a Retropartyzánok.
A CAF korábban szállít, így megkapjuk az uniós támogatást. Cserébe veszünk még tíz villamost.
Vegyünk valami szakadt terepjárót, vagy adjuk el családi Octaviát, és legyen valami jó 4*4-es?
Egy tizenhat fős gyakornok-csapat ötleteiből alakult ki ez a különös kisautó.
Főleg a vállalkozások vásároltak be Opelekből.
Egyre biztosabb, hogy a csehek legnépszerűbb modelljének leváltására még 2014-ben sor kerül.
Trillió négyzetméter telis-tele autókkal. Tengernyi újdonság, ami valójában négy.
Volt egy Škoda, aminek saját arca volt, nem is akármilyen. Erre tessék, ezt is uniformizálták.
Vetélytársa nincs: nem létezik más ekkora autó ennyi és ilyen ajtóval. Ráadásul rettenetesen jó autó.
Ezúttal még többet mutattak a sportos arányú Octavia-változatból, bár így is marad meglepetés a jövő hétre.
Ez a kivitel már nem csak nagy, de minden más szempontból is egy kategóriával feljebb nyújtózik.
Mintaboltban vettem, mégis elkezdett csattogni a motor.
Tágas belső, magas has, összkerék-hajtás és sok fekete műanyag – mindezt nyújtja az Octavia újabb változata.
Az új Skoda két hete jár Miskolcon, az új CAF csak most fog Debrecenben, Budapesten meg még versenyeznek. Összehasonlítottuk őket.
Használt benzines vagy dízel japánt? Vagy LPG-set? Esetleg új Skoda Rapidot? Melyik éri meg a legjobban?
Lendületes, négyajtós kupét lepleznek le a csehek március elején, amely akár gyártásba is kerülhet.
Néhány héten belül megláthatjuk, milyen lesz a cseh kisautó harmadik generációja.
Tudták, hogy a csehek ügyes íjászok? Az autóipari résekbe ugyanis egész ügyesen lövöldöznek. Ha mögöttük áll, eltalálják. De nem mindegy, mivel és mennyiért.
A Skoda újra megtámadta a döntést, az adásvételi szerződés 45 napot késik. Már 431 napnál járunk.