Kiszerelném a rablásgátlót
Ki szeretném kötni, hogy ne keljen beírni a 4 jegyű pin kódot
Ki szeretném kötni, hogy ne keljen beírni a 4 jegyű pin kódot
Dávid mindjárt harminc, nem aprópénzből akar első autót. Igényei átlagosak, működnek nála a sztereotípiák.
Csakhogy a Peugeot dizájnstúdiója már két éve elárasztotta a világpiacot.
Jelenleg olajcsere előtt állok, ezért kiváncsi volnék véleményére
Úgy néz ki, Baszkföldön új sportág üti fel a fejét. Kell hozzá két öreg autó, és két baltás őrült.
A kínaiak kedvéért nyúltak hozzá a Peugeot 508-hoz, de mi, európaiak is jól jártunk: tele rakták high-techhel.
Előtérbe kerülnek a 308R-hez hasonló projektek. De vajon mi lesz az RCZ-vel?
Quartznak hívják, és a vázlatok alapján fura szabadidőautó-kupé öszvér, elképesztő erővel. Papíron legalábbis.
A baleset a Soroksári úton történt Budapesten, egy súlyos sérültje van.
Közönséges 208-asnak látszik néhány fura részlettel, de ultrakönnyű, és igen hatékony.
A Peugeot eddig a 308-as polgáribb változataira koncentrált, de most itt a gyors GT, méghozzá rögtön kétféle, igazán erős motorral.
Maradnék a kategóriában, de megbízhatóságra és nagyobb vezetési élményre vágyom. Mindenképp szívó benzines legyen.
Ez végre annyit fogyaszt, amennyit a számítógép mutat – és keveset mutat. És a HDI piszok erős.
Ha csak egy dolgot nézel meg a francia autón, ez legyen az: egy aljas, sunyi ellenség, amit a legtöbb Peugeot- és Citroën-tulajdonos már ismer.
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet?
Modern platform, modern motor, francia komfort és kényelem. Csúcstámadás a Peugeot-tól. És nem is reménytelen, most már csak a vásárlókat kell meggyőzni.
Összeeresztettünk egyből két kis Peugeot-t, fürödtünk is a francia örömökben. Most már értem, miért szeretik ennyire.
A Peugeot a villanyoszlopnak csapódott, az anyósülésen utazó férfi életét vesztette.
Még három éve sincs meg az 504-esem, két éve használom is, de már úgy tűnik, mintha legalább egy évtizede együtt lennénk.
Újabb részletek derültek ki a 2008 DKR-ről, amelyet a jövő év első napjaiban vetnek be.
Erősebb, gyorsabb, keményebb lett. És úgy néz ki, mintha az ördög hétvégi autója lenne.
Egy új Peugeot 208asom van, gázosítanám. Szabad-e, lehet-e?
Gyula fotózott egy fura szerzetet Kecskeméten. Csikós megválaszolja, mi is az.
Egy határozott lépés az önálló egyéniség felé az új fazonú 508-as.
Mondja a szerelő, a férjem pedig nagyon hallgat rá. Én viszont egy régebbi Focust szeretnék.
Valami forrásban van az Év Autója szervezet hűvösnek tűnő kérge alatt – újabb változások jöttek 2014-re. És közben egy rakás, teljesen más, iszonyú érdekes dolgot megtudtam.
Eltűnik harminc centi és két ajtó a 2008-asból, de legalább olcsóbb lesz ezer euróval.
A cégvezetőjük szerint már ők is gyártanak műszakilag olyan jó autókat, mint a németek.
Az új stratégia kivitelezéséhez új igazgatót neveztek ki a francia márka igazgatói székébe.
Milyen lehet vajon, ha az ember csak használja az autóját hónapokon át, és nem kell hozzányúlni? Egy-egy olajcsere, esetleg fékbetét, ha eltömődik a pollenszűrő, már nagy esemény.
Nem először hallunk erről a lehetőségről, de most talán be is következik.
Meglepően összeszedett külsejű gép lett az új 408-as, amely tágas családi autónak ígérkezik.
Hátsókerék-hajtású apokalipszis-buggyval térnek vissza a franciák, amely a 2008 DKR nevet kapta.
A Peugeot megmutatta, mivel indul 2015-ben.
Kiderült, mit tervez a Peugeot-Citroen a túlélése érdekében. Nem lesz könnyű.
Különösebb előjelek nélkül lángolni kezdett egy Peugeot a 20. kerületben, de a tűzoltók a közelben voltak. Így sem igazán úszta meg.
Ha valami, hát ez a kivitel billentette át sok COTY-szavazó fejében a Peugeot felé a mérleg nyelvét, amikor első helyre hozta ki a 308-ast az idei szavazáson. Mert ez tud valamit.
Talán vége lesz a francia gyártó unalmas korszakának – legalábbis ez a négyajtós kupé reményt kelt.
A könyv azt írja, hogy a váltócserét a hátsó ülőlap kiszedésével kell kezdeni.
A kategóriák senkiföldjén árválkodó Peugeot 3008 esetében sokáig kell magyarázni, miért is jó. De megéri fáradozást, mert tényleg az.
Két nagyágyút már szerződtettek, de hogy mit építenek a jövő évre, az még nem derült ki.
A francia zseni a ralivébés sikerek és a Pikes Peak-i rekord után Goodwoodot is meghódítaná.
A Peugeot és a Citroen palettáját is szűkíthetik, a belépőmodellek még várhatnak.
A francia gyártó huszonöt év után térhet vissza a Dakarra, de a hivatalos bejelentésre még várni kell.
Már egy hete tudjuk, melyik típus nyerte az Év Autója 2014 címet. A Peugeot 308-as, ráadásul konkrétan ez a példány, néhány másik társával együtt.
Tudják, mi a közös a Citroenben, a Peugeot-ban és a Toyotában? A cseh gyártású miniautó, ami most teljesen megújult és végre bazi érdekes is.
December 16-án derült ki, hogy melyik az a hét autó, amelyik esélyes az 2014-es Év Autója címre.
Van benzinmotorja is, de a vezetés 60-80 százalékában a levegő hajtja a Hybrid Airt.
Véglegesítették a megállapodást, amely 3 milliárd eurós mentőövet jelent a francia autógyártónak.
A TDCI Mondeo nagyon bajos? A 406 HDI? Esetleg egy BMW? A keret 1 millió.
Ez lesz vajon 2016 legnagyobb durranása? Beszélgettünk a legújabb csodahibrid projektfelelősével, az Air Hybrid koncepció útnak indítójával.
Az új autót 108-asnak hívják, és kivételesen könnyű építésű: üresen csupán 840 kilót nyom.
A százhatvan lovas méregzsákból mindössze háromszáz darab készült, az egyiket most feltámasztották.
A rendőrség a nagy mennyiségű fegyverarzenál mellett talált pokolgép előállításához is felhasználható eszközöket is.