Legendás Audi százmillióért
Egy igazi autóbolond kívánságlistájáról nem hiányozhat a Sport Quattro, de csak kevesen engedhetik meg maguknak.
Egy igazi autóbolond kívánságlistájáról nem hiányozhat a Sport Quattro, de csak kevesen engedhetik meg maguknak.
Benne km/h, valamint a karikán kívűl bal oldalon felül egyes szám
Hidegen szinte pöccre indul de nincs alapjárat
A Porsche Hungária nyerte az MNB tenderét, amelyet személygépkocsi vásárlására írt ki a jegybank.
Mindketten engedtünk a bennünk rekedt ifjonti hévnek és rákattantunk, hogy nekünk egy régi Audi Quattro kell. Nem tudom már, honnan jött, de olyan logikusnak tűnt. Továbblépés, felnőtté válás, komoly autó...
Alapos fogyókúrán esett át a Q7-es, és egy picit össze is ment, mégis tágasabb, mint volt.
A gyáriak ezúttal nem szégyenlősködtek: az RS3 Sportbackbe szerintük kategória-hódító motor került.
Meglepő, hogy mennyire keveset változott az óriási szabadidő-autó karaktere, pedig a típus állítólag az utolsó csavarig új.
Egyenruhás Audikat, Skodákat és Mercedes furgonokat látni tömegével a budapesti kereskedések udvarain.
Nem csak a formát nyúlták le az A6-osról, de a nevet is magukévá tették a kínaiak.
Kilenc győzelemmel a háta mögött, lényegében a csúcsról mond búcsút a sportnak Kristensen.
A nagy dizájnforradalom sem a legnagyobb városi terepjáróján éri utol az Audit, de legalább alaposon újragondolták az új Q7-et.
2001-es Swiftem helyére kéne valami, mondjuk egy vele egyidős német prémium.
Három alternatív TT-t is mutattak korábban, de ezek közül csak egy kerül gyártásba.
Az Audi formatervezési igazgatója azt mondja, minden eddiginél szélesőségesebb lehet a végleges Quattro.
A BL-ben még mindig veretlen a női csapat.
Újfent elbukta, de nem adta fel a lóerő-csatát a Q3. Már az előző is sok volt, avagy nagyok presztizsharca a kispályán.
Kiderült, hogy Matolcsy nem mondott igazat, az EU vizsgálódik.
A korábban A9-ként emlegetett tanulmány nagy stílusváltást jelez – mondjuk épp ideje is.
Hosszabb és laposabb lehet elődjénél az új generáció.
Az Audi Aréna 6,5 milliárd forintból épült, 5000 férőhelyes. A kormányfő utánpótlást remél tőle.
Hihetetlen a látvány, ahogy több tucatnyi autó áll a puszta fékein.
A legkisebb Audit is utolérte a VW csoport háromhengeresítési mániája, bár azt ígérik, lesznek területek, ahol fejlődik is az A1-es.
A netes óriáscég már nem csak a levelezőkliensünkön és az okostelefonunkon keresztül gyűjthet adatokat rólunk, de az autónkban is.
Nem, ez nem az, aminek látszik. Ez valójában egy tízpontos találat, vény nélkül kapható tapasz, fájdalommentes műtét a modern kor egyszerű emberének.
Az Audi felfrissítette legkisebb hobbiterepjáróját, amelyből RS-változat is készült.
A Jaguar nagyon ötletes reklámmal fricskázza meg a német prémiumgyártókat.
Szezonnyitó műsorunk kicsattan a nyomatéktól és a hatalmas erőtől.
Azt hittük, hogy soha nem sikerül megcsinálni. A technika mai állása szerint azonban mégis... Üdvözöljék a villanyturbót!
Szezonnyitó műsorunk kicsattan a nyomatéktól és a hatalmas erőtől. Titkos receptek Ingolstadból és csoda Maranellóból.
Valami egészen újra számíthatunk – legalábbis a tervek a márka új vezető tervezőjétől származnak.
A tükörben egy még agresszívabb ragadozó tűnt fel, ideje menekülni. Vagy mások tükrében még agresszívabbnak látszunk – attól függően, a single frame melyik oldalán ülünk.
Meg az Audi és a Mercedes is. A Tesla után futnak, de túl hamar nem érik utol: 2017-ben jön az első.
Árulkodóak a jelek, és egyelőre az Audi sem cáfolt. Alonsóval kezdhetnének.
Őrült pletyka: 2016-ban, elképesztő pénzzel szállnának be a németek. A spanyol addig kihagyna egy évet.
Szerepjátékosdit játszanak a bajorok, vagy milyen őrület terjed a környéken? Ez az Audi olyan, amilyennek a BMW-nek kéne lennie.
Az Audi egész érdekes videóval próbálja felhívni a figyelmet a Q3-as előnyeire.
Az Audi egyik szakembere szerint a 2017-ben érkező modell képes lesz önállóan közlekedni.
A kereskedő szerint csak a megtett kilométerek számát kell figyelembe venni.
A 75 éves motoros súlyos sérülést szenvedett.
Könnyebb, erősebb és sokkal stabilabb a Cup változat, mint bármelyik eddig látott harmadik generációs TT.
Az Audi legendás raliautójának talán nem ez a természetes közege, mégis lenyűgöző.
Nem így gondolta a húszéves román srác, akit az oszlop állított meg. Szerencséje volt.
Állítólag ez az autó hordozza elsőként az Audi új stílusát, de ezen kívül is tartogat meglepetéseket.
Az Audi a következő DTM-versenyhétvégén bizonyítaná: az RS7 sofőr nélkül is nagyon gyors.
Az Audi komolyan fontolgatja, hogy gyártásba veszi a TT négyajtós kupéverzióját. Ha így történik, biztosan Győrben rakják össze.
Rövidebb, mint négy méter, alig 1200 kiló, összkerekes, kézi váltós, 231 lóerős. Szégyen vagy sem, jó vele izgága gyökérnek lenni.
Úgy hallani, az R10 névre hallgat majd, és a LaFerrarinál is gyorsabb lehet.
Autópályán kakaskodott egymással a két autós. Egyik sem engedett, egymásnak mentek. Aztán újra.
Úgy hallani, néhány napon belül ki is állítják az első családi sportkocsit, igaz, egyelőre csak szondázási céllal.
Minimum öt évre kell, 300 ezer kilométert még le tudjon szolgálni. Melyik motorban bízzak?
Komoly modelloffenzívára készülnek, néhány év múlva a BMW-t és az Audit is lenyomnák.
Mi az összefüggés a jövőképünk és az Angry Birds között? Kínzó kérdések tömkelege.
A férfi felnyársalta volt főnöke Audiját, mert az nem adott neki munkát.
Vádat emeltek a nyársaló nagykanizsai férfi ellen.
Az első TT szárny alakú sziluettje túl jól sikerült, úgyhogy most csak a műszerfal lett szárny alakú. Az autót tovább könnyítették, de vajon tényleg tüzes-e az új Audi TT?
Nem marad koncepció a Kínában bemutatott TT crossover. Még nem tiszta, mi a célja az Audinak vele.
Úgy hallani, novemberben állítja ki következő nagy dobásának prototípusát a VW luxusmárkája.
Tovább csiszolták a nagykocsit az Audi tervezői: új, hatékonyabb motorokat kapott, és kívül is akadnak különbségek.
Mondja el minden autós ismerősének, mert mi sem hittük el, hogy ennyire veszélyes a téli és nyári gumik együttes használata. Vácnál ketten meghaltak.