Akinek a kerékbilincs sem akadály
Az amerikai nő végignézte, ahogy megbilincselik BMW-jét, de ez nem tartotta vissza.
Az amerikai nő végignézte, ahogy megbilincselik BMW-jét, de ez nem tartotta vissza.
A Toyota segítségével fejlesztik az új hidrogén-hajtású modellt, amely az i sorozat újabb tagja lehet.
A problémám az, hogy kb egy hónap alatt a max szintről lefogy a min. szintig
Ha valami így néz ki, felőlem rossz is lehet. De ez egy BMW, hogy lenne már rossz?
A Knight Rider KITT-je egyre nevetségesebbé válik, ahogy egyre több tulajdonsága bukkan fel szériagyártásban.
Elég csak megnyomni egy gombot az okosórán, és a BMW beáll a többemeletes parkolóházba.
A BMW S 1000 XR-ben mutatkozik be a Continental új kanyar-ABS rendszere.
Úgy néz ki, még a BMW-t is meglepte, hogy Herbert Diess a konkurenciához igazol.
Az M3-as és M4-es olcsóbb alternatívája lehet a 340i, amely várhatóan már jövőre megjelenik.
Az egykor kedvelt ingázós BMW húsz évet pihent egy folyóban. Mára csak egy kupac rozsdás fém maradt.
Régi vágyam egy E39, de a rokonok, barátok lebeszélnek. Sőt, be akarnak záratni.
A bajorok a Télapót is megtanították kilinccsel előre közlekedni. Igaz, a szánt M4-re cserélték.
Nehezen tudom eldönteni, hogy 18 vagy 19-es felnit vegyek egy X5-re.
Cápa BMW kell. Napi használatra, egymillióért. Benzin vagy dízel? Automata vagy kézi?
Ajánlásokban nem szerepel.
A bajorok 2016-ban ünneplik fennállásuk századik évfordulóját, ezért megvadítják az i8-ast.
A fényhíd mellett némi tuningot is kapott a bajor szabadidő-kupé.
Az M4-es az a BMW, amely tudja is, amit a többi csak ígér. Nagyon paraszt.
Az amerikaiak a BMW sorozatgyártású karbon-karosszériájára vetettek szemet.
A BMW-ben több, mint négyszázezer van, próbálom magam lebeszélni róla.
Ne higgyenek el semmit se az i3-nak, és felejtsenek el mindent, amit eddig a villanyautókról gondoltak.
Ha meg is próbálnál normálisan közlekedni, az alázó Swiftek addig bosszantanak, amíg finoman megsimítva a gázpedált helyre nem teszed őket.
Az idős BMW-s egy kétsávos főúton tévedt el, egy furgon bánta a zavarát.
Boltban vásárolható, rendszámos motor még soha ilyen közel nem járt a versenytechnikához.
Hamis külföldi forgalmival helyezte forgalomba, majd értékesítette az autókat a banda. Csak a lefoglalt tárgyak összértéke négyszáz millió forint.
A Jaguar nagyon ötletes reklámmal fricskázza meg a német prémiumgyártókat.
Hamarosan elkészülhet a tanulmányautó, jól haladnak a Toyota-BMW közös sportkocsi munkálatai.
A gyártók nehéz választás elé állítják a túramotorosokat. Lassan el lehet veszni a választékban.
Megújult, és talán karakterét vesztette az F 800 R. Vagy éppen így vált vonzóbbá?
Van már magyar ára, hisz az i3-assal együtt ezt is elkezdték itthon forgalmazni.
Egy pillanatig nem figyelünk oda, és egymásnak esnek a németek. Mit tud az olcsó Porsche, amit egy BMW nem?
A Ford bekeményít, és felvirágoztatná a Lincolnt. Sokba kerül majd, de vajon megéri?
Végre hivatalosan is bemutatták az X5 M-et és X6 M-et. A végeredmény brutális.
Nem csoda, hogy megkérik az árát, szinte tökéletes állapotban maradt meg.
Az egyik henger nem megy gázon, amíg benzinnél kifogástalanul működik.
Persze az sem kizárt, hogy volna, ha nagyon akarnák, mondjuk az M1-es feltámasztására.
Nem mindegy? A vevők szerint de. És ezt csak így lehetett jól megcsinálni.
Kovács Zoli olvasónk küldte át ezt a három linket.
Hirtelen veszítheti el szinte minden erejét a i3 REX. A BMW azt ígéri, megoldja a problémát.
Roberto Fedelli a Ferrari műszaki igazgatója volt, bár az még nem egyértelmű, hogy mit csinál majd a BMW-nél.
Hengerűrtartalom nincs, adót pedig az alapján kéne fizetni. Akkor elengedik? Megjött a hivatalos válasz.
Nem gondoltam volna, hogy megnézik. Alapos okaim vannak, hogy azt gondoljam, nem néznek meg egy X4-est, hiába vadonatúj.
Az M6 GT3 ugyan csak két év múlva érkezik, de már most megmutatták, milyen lesz.
Egyértelműen ez derül ki a BMW és a Mercedes legutóbbi lépéseiből: egyszerűsítenék a vevőik dolgát.
Japánok estek neki a német villanyautónak – sok munkával csúfították tovább.
Nagy prémium kell, lehetőleg e kettő közül valamelyik.
Nehogy már tolatgatni kelljen egy mélygarázsban.
Mit tippelsz, otthon melyik a legnépszerűbb motor hozzá? Természetesen a háromliteres triturbó M50d. Mindössze 700 Nm nyomatékkal.
Sport-túrától a nagyrobogóig szinte minden területen alkottak a bajorok.
Nem vicc, tényleg létezik. És pár hónapja akárki meg is veheti. Itt a BMW, amivel filléres és mindennél gyorsabb a városi közlekedés. Kipróbáltam, imádom.
Komoly modelloffenzívára készülnek, néhány év múlva a BMW-t és az Audit is lenyomnák.
A hónap végén mutatják be a felfrissített S1000RR sportmotort és még két, egyelőre titokzatos modellt.
A Coupé és az Active Tourer motorválasztéka is bővül, sőt, az egyterű összkerék-hajtást is kap.
De ha nem, ez az autó majd elhiteti magával. És még csak kétszázzal sem kell menni hozzá.
Késve kaptak észbe, de most belehúznak a bajorok: jön a lépcsőshátú 1-es.
Maga a gyártó is fontosnak tartotta a testre szabhatóságot, de a négy motorépítő messzebbre ment.
Friss jogsihoz keresek benzines, hátsókerekes, jól szerelhető autót. BMW lesz, vagy Lada.
A rendőrség elfogta és előzetes letartóztatásba helyzete azt a férfit, aki balesete okozott, majd segítségnyújtás nélkül elhagyta a helyszínt.
Nem mutat szintet a műszer. Ha a műszeregységben lévő mutatót tesztelem, az kileng. Elvileg annak jónak kell lennie.