Ettől vagyunk annyira kiborulva?
Valamiért muszáj nekik olyan autókat csinálni, amilyen a Mercedesnek még nincs. Amilyen meg már van, olyat akkor is, ha valójában nem kéne.
Valamiért muszáj nekik olyan autókat csinálni, amilyen a Mercedesnek még nincs. Amilyen meg már van, olyat akkor is, ha valójában nem kéne.
El kéne adnom az Audimat, de senki sem hiszi el, hogy nem tekert. Ha mégis, mi legyen utána?
Egy szürke BMW gázolt halálra egy nőt az esti órákban.
A nyolcas szám a BMW-nél mindig is az elmebajt jelentette. Új szintre emelték.
Ráadásul egy álomhatárt is áttörtek: először fogyott 120 ezernél is több bajor motorkerékpár.
Úgy érezte, hogy X6-osával már beleolvad a tömegbe? Hogy a csuklós Ikarus még mindig nagyobb? Elnyomják? Fél? Retteg? Sebaj, itt az új, helyreáll a rend. Megmenekültünk.
Csillapíthatatlan az éhségük, muszáj oda többet szórni a csúcshibridből.
Varázslatos kis országba invitáljuk a nézőt, ahol sokan eddig nem jártak. Nagy szöveg, jó sztorik, de minden mögött ott van az hatalmas akarat és kitartás. Nem hiszik?
Egy perc elég volt a négyfős bandának, hogy vigyék a Berlingo rendszámait Biatorbágyon.
300 és 500 köbcentisek lesznek, egy-két évet kell már csak várni.
Örömmel jelentjük, a rágcsálóirtás megvolt, bár a motorválasztékban felbukkantak a háromhengeresek.
Hátulról búgó hang hallatszik 90km/h-tól.
Lehetséges-e, hogy a gáz használatának köszönhetően annyira megkopott a motor, hogy az ekkora olajfogyasztást eredményez?
Nem vicc, valaki ennyit fizetett, hogy azonnal hozzájusson.
Kaliforniában fotózták, eséllyel ez már az M2 lesz.
A BMW M535i-t mára majdnem elfelejtettük, pedig egy máig tartó divathullám megteremtője volt.
A 3-as sorozattól felfelé minden autót villanymotor hajtaná, beleértve a Rolls Royce-okat is.
Radikálisan változtattunk és élvezzük. De ha mégsem jön be, akkor önkéntesen stúdióba vonulunk. Ami ezúttal egy BMW volt.
Ötven éve azt mondták, minden autó ilyen lesz 2000-ben – szerencsére a Cosmotron egyedi darab.
Igazi óriásnak ígérkezik a 7-es sorozatnál is nagyobb és drágább modell – kérdés, hogy megvalósul-e.
Papíron kiegyenlített küzdelemre számíthatunk, de vajon melyik volt a gyorsabb?
Leplezetlenül kapták lencsevégre a bajorok ősszel érkező újdonságát. A forgalmazás 2016-ban indulhat.
A japánok odatették maguk: Ford GT40-nel, BMW Z4 versenyautóval, Nissan GT-R-rel és Subaru STi-val mennek a Mazda lezárt útvonalán.
Úgy tizennégy éves lehettem, amikor édesapám elmesélte, hogyan szedte rendbe első Zsiguliját.
Gondolná, hogy az Insigniában 74 ezer kilométer után megadja magát a kettős tömegű lendkerék? És azt, hogy egy Mazda 6 egy család legkevésbé kedves autója?
Vegyünk egy 550i-t, chippeljük, amíg nem szégyelljük, és kész is az M5-verő. Vagy mégsem?
Az amerikai nő végignézte, ahogy megbilincselik BMW-jét, de ez nem tartotta vissza.
A Toyota segítségével fejlesztik az új hidrogén-hajtású modellt, amely az i sorozat újabb tagja lehet.
A problémám az, hogy kb egy hónap alatt a max szintről lefogy a min. szintig
Ha valami így néz ki, felőlem rossz is lehet. De ez egy BMW, hogy lenne már rossz?
A Knight Rider KITT-je egyre nevetségesebbé válik, ahogy egyre több tulajdonsága bukkan fel szériagyártásban.
Elég csak megnyomni egy gombot az okosórán, és a BMW beáll a többemeletes parkolóházba.
A BMW S 1000 XR-ben mutatkozik be a Continental új kanyar-ABS rendszere.
Úgy néz ki, még a BMW-t is meglepte, hogy Herbert Diess a konkurenciához igazol.
Az M3-as és M4-es olcsóbb alternatívája lehet a 340i, amely várhatóan már jövőre megjelenik.
Az egykor kedvelt ingázós BMW húsz évet pihent egy folyóban. Mára csak egy kupac rozsdás fém maradt.
Régi vágyam egy E39, de a rokonok, barátok lebeszélnek. Sőt, be akarnak záratni.
A bajorok a Télapót is megtanították kilinccsel előre közlekedni. Igaz, a szánt M4-re cserélték.
Nehezen tudom eldönteni, hogy 18 vagy 19-es felnit vegyek egy X5-re.
Cápa BMW kell. Napi használatra, egymillióért. Benzin vagy dízel? Automata vagy kézi?
Ajánlásokban nem szerepel.
A bajorok 2016-ban ünneplik fennállásuk századik évfordulóját, ezért megvadítják az i8-ast.
A fényhíd mellett némi tuningot is kapott a bajor szabadidő-kupé.
Az M4-es az a BMW, amely tudja is, amit a többi csak ígér. Nagyon paraszt.
Az amerikaiak a BMW sorozatgyártású karbon-karosszériájára vetettek szemet.
A BMW-ben több, mint négyszázezer van, próbálom magam lebeszélni róla.
Ne higgyenek el semmit se az i3-nak, és felejtsenek el mindent, amit eddig a villanyautókról gondoltak.
Ha meg is próbálnál normálisan közlekedni, az alázó Swiftek addig bosszantanak, amíg finoman megsimítva a gázpedált helyre nem teszed őket.
Az idős BMW-s egy kétsávos főúton tévedt el, egy furgon bánta a zavarát.
Boltban vásárolható, rendszámos motor még soha ilyen közel nem járt a versenytechnikához.
Hamis külföldi forgalmival helyezte forgalomba, majd értékesítette az autókat a banda. Csak a lefoglalt tárgyak összértéke négyszáz millió forint.
A Jaguar nagyon ötletes reklámmal fricskázza meg a német prémiumgyártókat.
Hamarosan elkészülhet a tanulmányautó, jól haladnak a Toyota-BMW közös sportkocsi munkálatai.
A gyártók nehéz választás elé állítják a túramotorosokat. Lassan el lehet veszni a választékban.
Megújult, és talán karakterét vesztette az F 800 R. Vagy éppen így vált vonzóbbá?
Van már magyar ára, hisz az i3-assal együtt ezt is elkezdték itthon forgalmazni.
Egy pillanatig nem figyelünk oda, és egymásnak esnek a németek. Mit tud az olcsó Porsche, amit egy BMW nem?
A Ford bekeményít, és felvirágoztatná a Lincolnt. Sokba kerül majd, de vajon megéri?
Végre hivatalosan is bemutatták az X5 M-et és X6 M-et. A végeredmény brutális.
Nem csoda, hogy megkérik az árát, szinte tökéletes állapotban maradt meg.