Óriási létszámbővítés a BMW-nél
A tavalyi rekord után tartanák a lendületet. Első sorban az alternatív hajtások fejlesztéséhez kell a munkaerő.
A tavalyi rekord után tartanák a lendületet. Első sorban az alternatív hajtások fejlesztéséhez kell a munkaerő.
Az autógyártás egyik utolsó, ledőlt bástyájára tűzi ki a lobogót ez a kocsi. Igen, sajnos itt tartunk.
Az Intel mérnökeit megihlette Michael Knight beszélő autója. Ilyen a kétirányú kommunikáció motoron.
Körülbelül 17 000 kilométerrel ezelőtt volt az olajcserém, azóta kért egy liter olaj utántöltést.
Péntek 13-án lopták el valakinek a táskáját.
Már nem pletyka, hivatalosan is bejelentették, hogy érkezik a bármilyen terepen boldoguló luxusmodell.
Tényleg csak a BMW C1 jöhet szóba egymillió alatt?
Az R1M mellett számos másik sportmotor is megkapta a homologizációt a nemzetközi szövetségtől.
Végre a majrécsíkhuszárok is szakértői módon érthetik, hogy túl sok lóerő nincs, csak szar futómű.
Olvasónk kipróbálta, Magyarországon is működik a Connected Drive. Valaki rosszul tudott valamit.
Kábé olyan szinten védték az autóikat nyitás ellen, mintha a lábtörlő alá rejtették volna a kulcsot.
Az idei MotoGP-t durván megszállta a BMW. Csak éppen indulni nem indulnak.
A BMW végre bemutatta azt a felpiszkált M4-est, amellyel a versenysorozat pályáin találkozhatunk.
Az autó pillanatok alatt összeroncsolódott, az utasoknak esélyük sem volt. Megrázó videó.
Sosem gondoltuk volna, hogy 2015 lesz az az év, amikor azt mondjuk majd: ez mindennek a teteje. (*irónia!)
Ferrari, Merci, Porsche, McLaren, BMW, Bugatti, Bentley... betekintést nyerhetünk a dubaji rendőrök nehéz napjaiba.
Se nem elegáns, se nem kivagyi: szerény olajsejkek lopakodója a 750 lóerősre tuningolt BMW X5 M.
Van még valaki, aki a motor miatt vesz BMW-t? A három literes dízel az egyik, hanem a legjobb választás a hármashoz – szép a hangja, nagyon megy, és keveset fogyaszt.
Az M6 GT3-ast a hosszú távú futamokra szánják, ennek megfelelően igazán könnyű és erős.
Minden idők legjobb, mindenes sportautója? Vagy csak egy tovább civilizált ikon? Gumifüstbe borult ég alatt mondjuk el.
Monotematikus adásunkban megint a száguldozásé és a huliganizmusé a főszerep. Reméljük, nem bánják. Mert mi nem.
Monotematikus adásunkban megint a száguldozásé és a huliganizmusé a főszerep.
Szijjártó Péter szerint annyi beszállítója van itt a német cégnek, mintha egy gyára lenne.
Neve becsapós, mert nem sok köze van az R 1200 sorozathoz, de félni nem kell tőle.
Erőből gyárat. Nem érdekel, akkor is!
És az is, hogy a kecskeméti Mercedes-gyárat bővítenék. A BMW és a Daimler AG is cáfol.
Paksba beszállhat a Siemens, az Airbus szállíthatja a honvédségi helikoptereket. Ezekről állapodott meg Merkel és Orbán a Vs.hu szerint.
Bár egyes piacok vesztettek lendületükből, a rekordév után tovább növekedne az Audi. Közel már a BMW.
A BMW legkisebb SUV-ja nem csak formailag változik meg, de műszakilag is alaposan megújul, talán még az idén.
Valamiért muszáj nekik olyan autókat csinálni, amilyen a Mercedesnek még nincs. Amilyen meg már van, olyat akkor is, ha valójában nem kéne.
El kéne adnom az Audimat, de senki sem hiszi el, hogy nem tekert. Ha mégis, mi legyen utána?
Egy szürke BMW gázolt halálra egy nőt az esti órákban.
A nyolcas szám a BMW-nél mindig is az elmebajt jelentette. Új szintre emelték.
Ráadásul egy álomhatárt is áttörtek: először fogyott 120 ezernél is több bajor motorkerékpár.
Úgy érezte, hogy X6-osával már beleolvad a tömegbe? Hogy a csuklós Ikarus még mindig nagyobb? Elnyomják? Fél? Retteg? Sebaj, itt az új, helyreáll a rend. Megmenekültünk.
Csillapíthatatlan az éhségük, muszáj oda többet szórni a csúcshibridből.
Varázslatos kis országba invitáljuk a nézőt, ahol sokan eddig nem jártak. Nagy szöveg, jó sztorik, de minden mögött ott van az hatalmas akarat és kitartás. Nem hiszik?
Egy perc elég volt a négyfős bandának, hogy vigyék a Berlingo rendszámait Biatorbágyon.
300 és 500 köbcentisek lesznek, egy-két évet kell már csak várni.
Örömmel jelentjük, a rágcsálóirtás megvolt, bár a motorválasztékban felbukkantak a háromhengeresek.
Hátulról búgó hang hallatszik 90km/h-tól.
Lehetséges-e, hogy a gáz használatának köszönhetően annyira megkopott a motor, hogy az ekkora olajfogyasztást eredményez?
Nem vicc, valaki ennyit fizetett, hogy azonnal hozzájusson.
Kaliforniában fotózták, eséllyel ez már az M2 lesz.
A BMW M535i-t mára majdnem elfelejtettük, pedig egy máig tartó divathullám megteremtője volt.
A 3-as sorozattól felfelé minden autót villanymotor hajtaná, beleértve a Rolls Royce-okat is.
Radikálisan változtattunk és élvezzük. De ha mégsem jön be, akkor önkéntesen stúdióba vonulunk. Ami ezúttal egy BMW volt.
Ötven éve azt mondták, minden autó ilyen lesz 2000-ben – szerencsére a Cosmotron egyedi darab.
Igazi óriásnak ígérkezik a 7-es sorozatnál is nagyobb és drágább modell – kérdés, hogy megvalósul-e.
Papíron kiegyenlített küzdelemre számíthatunk, de vajon melyik volt a gyorsabb?
Leplezetlenül kapták lencsevégre a bajorok ősszel érkező újdonságát. A forgalmazás 2016-ban indulhat.
A japánok odatették maguk: Ford GT40-nel, BMW Z4 versenyautóval, Nissan GT-R-rel és Subaru STi-val mennek a Mazda lezárt útvonalán.
Úgy tizennégy éves lehettem, amikor édesapám elmesélte, hogyan szedte rendbe első Zsiguliját.
Gondolná, hogy az Insigniában 74 ezer kilométer után megadja magát a kettős tömegű lendkerék? És azt, hogy egy Mazda 6 egy család legkevésbé kedves autója?
Vegyünk egy 550i-t, chippeljük, amíg nem szégyelljük, és kész is az M5-verő. Vagy mégsem?
Az amerikai nő végignézte, ahogy megbilincselik BMW-jét, de ez nem tartotta vissza.
A Toyota segítségével fejlesztik az új hidrogén-hajtású modellt, amely az i sorozat újabb tagja lehet.
A problémám az, hogy kb egy hónap alatt a max szintről lefogy a min. szintig
Ha valami így néz ki, felőlem rossz is lehet. De ez egy BMW, hogy lenne már rossz?
A Knight Rider KITT-je egyre nevetségesebbé válik, ahogy egyre több tulajdonsága bukkan fel szériagyártásban.