A rút zseni és a másik
Könnyen lehet, hogy ez jelenleg a világ legrondább sorozatgyártású autója, de a Priust sem a szépségéért szerették és lám: tele van vele az utca.
Könnyen lehet, hogy ez jelenleg a világ legrondább sorozatgyártású autója, de a Priust sem a szépségéért szerették és lám: tele van vele az utca.
Amikor levettem a harangot a felső csuklóról meglepődtem mert nem a sima grafitos zsír volt benne, mint az alsóban, hanem sztracsatellafagyi színű zsírnál kissé hígabb szmötyi.
Mi történik itt? Ezek nekimennek a Ferrarinak? Komolyan gondolják? És egyáltalán: hogyan kerülünk mi ide és miért nem örülnek annak, hogy fotózunk?
Az autonóm járművek fejlesztése a nagy közös cél, a Honda, a Nissan és a Toyota is beszállt.
Egyszerű autó, nem romlik el a Nepper szerint, de azért ajánl mást is ennyiért.
Meglepően hamar, két és fél év után frissítik a középkategóriás Toyotát – állítólag turbós benzinmotorja is lesz.
A hibrid autó méregdrága akkuját egy kis barkácsolással meg lehetett menteni.
A fúvókákat átmozgattam tűvel, de nem hiszem hogy az lenne a baj
Meglepő fejlemény, hogy meghosszabbítják a kevéssé sikeres modell szenvedését életciklusát – talán az erősödő piacban bíznak.
Ritka furcsa a látvány, mintha két különböző autót hegesztettek volna össze a japánok.
Ötfősre bővültünk, kell a hely a három gyerekülésnek. Megy a Clio, valami kell a helyére.
A Toyota eddig nem is beszélt az új Hiluxról, most pedig készen fotóztak egy példányt szállítás közben.
Az óriási, kényelmes japán szedán elég meglepő átalakításon esik át.
Most hivatalosan is leleplezték a versenygépet, amellyel a VW Polót próbálják majd letaszítani a bajnoki trónról.
18 év szünet után száll be újra a japán autógyár.
Néhány hónap múlva élesben is kipróbálhatják a versenyautót, amelyről megérkeztek az első hivatalos fotók.
Milyen időközönként kell váltóolajat cserélni?
Az üzemanyagcellás hajtás terjedése érdekében a japán gyártó bátor lépésre szánta el magát.
Ez az, amire a gazdik kilencven százaléka azt mondja majd: soha rosszabb autót, egy ilyennel az életem is leélném. A maradék tíz százalék erre azonban hangosan felhördül.
Év elején nyitott az üzem Mexikóban, eddig százezer Mazdát gyártottak. Tovább fejlesztenek a japánok, ráadásul a Toyotával.
A Toyota segítségével fejlesztik az új hidrogén-hajtású modellt, amely az i sorozat újabb tagja lehet.
Bár Japánban már kapható, csak most kezd kiderülni, hogy mire is képes a rettenetes Mirai.
Vajon kapsz ezen a szinten autót a családnak? Ha igen, van-e olyan, amelyik nemcsak szükségmegoldás, de szívesen haza is vinnéd? Nagy kérdések kis gúnyában.
A Toyota gyártja, és a kormány is támogatja. Az egyetlen gond, hogy szinte nincs hol tölteni.
Rám tört a hibridautó utáni vágy. A Priusról ódákat zengenek, a Civicről még semmit se tudok.
A Toyota marketing-gépezete most kezdi fújni a rózsaszín lufit az üzemanyagcellás szériamodell, a rettentő Mirai köré.
Yaris-tesztünkkel kapcsolatban az importőr felemelte a hangját: beszéljenek a számok, nézzük, nehéz-e eladni az új Yarist.
Szoros versenyben vannak a Hondával az év legrondább autója címért, de a lényeg az, hogy mivel mennek az új gyönyörűségek.
A Toyota kompaktját megpróbálták érdekesebbé tenni – nem is sikerült rosszul.
Használtban nem bízunk, akár újat is vennénk, csak nem tudjuk, melyik legyen.
Hamarosan elkészülhet a tanulmányautó, jól haladnak a Toyota-BMW közös sportkocsi munkálatai.
Aki azt gondolta, hogy az autóipari óriás formatervezői csak az európai modelleknél nem érzik az arányokat, téved.
Mit lehet kihozni egy olyan gépből, amellyel általában anyukák viszik a gyereket iskolába? Meglepő, milyen sokat.
Rendszerint nagyítóval kell keresni a japán gyártó autóit a forgalomban, ebben viszont alaposan megbámultak. Nem csoda, az új Aygo így lett kitalálva.
A hossza majdnem tíz méter, 5,6 tonnát nyom, és van benne kanapé és asztal is.
Azt mondják, hogy egy csepp olaj sem volt a motorban, pedig az olajnyomást jelző lápa nem jelzett.
Dagonyában tesztelték a világbajnokságra szánt prototípust. A GT-86 raliváltozata csak a kezdet volt.
Nem karmolja szét az agyunkat extrém megoldásokkal, nem üt szíven szépségével, egyszerűen csak teszi a dolgát, mintha ott sem lenne. És ez a mindennapokra pont elég.
Beszakadt a Toyota alatt a térburkolat, teljesen eltűnt a hétszer három méteres lyukban.
Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében? Nyáron felfedeztük a lekopott rokkantparkolót, egy héten belül felfestették.
A C-HR-nek egyelőre csak a körvonalait mutatták meg – ez alapján még bármilyen lehet.
Lehet, hogy csak facelift, de az biztos: a Toyota nem spórolt a fejlesztéssel. Ezzel a Yarisszal most tutira mennek.
- Láttam egy zombit a lépcsőházban.
Különös módon épp az orosz fővárosban leplezik le az új Toyota nagykocsit, pedig a fő piaca kontinensekkel odébb van.
Még mindig a világ legjobb terepjárói közt tartják számon az 1984-es modellt, amelyet visszahozott a Toyota.
A négy éve tartó együttműködés darabjaira hullik, a Toyota nem hisz a villanyautókban.
A legendás Corolla WRC óta nem készítettek raliautót a Toyota Motorsportnál – egész mostanáig.
Családi dízel Toyota, egymillió alatt. Egyetlen hibájára kell odafigyelni, de arra nagyon.
Százötven kilométert futott, az állapota hibátlan. Most 15 millióért árulják Kanadában.
Ötszáz euróért hoznék egy klímás dízelt. Nem szeretnék üres kézzel hazajönni. Merre induljak?
Előnye: kicsi. Hátránya: kicsi. Ja, és azt írták az orrára, hogy: X.
A másfél milliós keret kiadná egy régebbi Avensisre, de van egy újabb Yaris is előttem.
A legújabb hírek szerint 2015 decembere előtt semmiképp nem mutatják be a negyedik generációt.
Büszkén megmutatták: így fog kinézni. Bár ne tették volna.
Az európai Toyota főnök szerint sincs jövője a modellnek. A számokat ismerve nem is csoda.
Le kellett vontatni a pályáról, de a saját hülyeségünk miatt. A Toyotánk elpusztíthatatlan.
Fizikailag már nem kéne léteznie, ennek ellenére nagyon is él. Pedig mindent megteszünk annak érdekében, hogy ne így legyen.
Szórakozáson innen és túl.
Szórakozáson innen és túl. Az egyik könnyű és olcsó, a másik aranyba mártott ekrazit. De mindkettő robban.
A Toyotán 8 éves a gumi, elindulhatok vele külföldre?