David Hasselhoff megint felülmúlta önmagát
Mi csak keressük az állunkat, kedvenc trash celebünk megint hatalmasat virított.
Mi csak keressük az állunkat, kedvenc trash celebünk megint hatalmasat virított.
Álljon készen a meglepetésre, szólt a szlogen. Órákon belül eltávolították szinte az összeset.
Ez a kétperces kisfilm rajongókra és borzongókra osztotta a szerkesztőséget. Ön menne, vagy nincs az a pénz?
Huszonöt éve választottunk először szabadon. Az ország akkori lelkesedését mára apátia váltotta.
A svéd márka állítólag fiktív neo-náci zenekarok logóit használta legújabb férfikollekciójában - egyes darabok már nálunk is kaphatók.
Ha nem hiszi el, nézze meg itt, vagy saját szemével, a soroksári Tescóban.
A tévébe is jöhetnek a személyre szabott, célzott reklámok, mint a neten. Már tesztelik a rendszert.
Az énekesnőt piros ruhában, kólásüveggel fotózták, de annyira jók a lábai, hogy szinte csak azt lehet nézni.
Nem lehet büntetlenül azt mondani, hogy csak ez vagy az van a gyógyszerben, mikor nem is.
Itthon egyik tévéadó sem vállalta be élő adásban a nőket sújtó erőszak elleni kampányt, a grúzok viszont megcsinálták.
Öltönyben kereket cserélni? A Martininél tudják, mi az urizálás.
Egy költöztetőcéger reklámoz, korábban ennél merészebb plakátokat is engedélyeztek.
A Samsung megcsinálta a világ legjobb reklámját, egyben egy siket, török férfi talán legjobb napját. A reklám végére mindenki sír, ön is ezt fogja tenni.
Azonnal szeretnénk egy olyan epilátort, amitől ilyen lábunk lesz!
Egészen érdekes reklámmal népszerűsítik az új Fabiát a csehek.
A bántalmazott nő sebei annál gyorsabban gyógyulnak, minél több ember nézi meg őt.
Kolléganőjévé retusálták a szép színésznőt a Dior kampányában. A többi kép azért szép.
Viccesre sikeredett a Justin Bieberről készült legújabb videó.
Viszont kiderült mi az üzenete Vadai, Molnár és Vágó István gitározásának.
Az egyhetes kampány végére óriásira duzzadt a sor a Kálvin téren, ahol aki kért, kapott enni.
Volt idő, amikor még az egészségügyi dolgozók is tiszta lelkiismerettel dohányoztak.
Volt idő, amikor még az egészségügyi dolgozók is tiszta lelkiismerettel dohányoztak.
Ebben a zseniális szívatásban a fiatalemberek nem tudják, hogy a hölgy igazából kaszkadőr.
És ebből csak 2700 cég, a többi önkormányzat, egyház vagy alapítvány.
Idegesítően sokszor jön elő hirdetés az okostévén. Elvileg csak az ausztráloknál.
Az Adidas öltöztetett állatbőrbe három Carrerát, hogy aztán sportolóknak adják. Bűzlik a dolog, ugye?
Ne hagyja ki ezt a reklámot, amiben állatok barátkoznak és cukiskodnak egymással.
Katy Perry legújabb videójában valóságos kaméleonként szerepel. A rajongók imádják az új külsőt.
Katy Perry legújabb videójában valóságos kaméleonként szerepel. A rajongók imádják az új külsőt.
Így reklámozott étrend-kiegészítőt a Schwabe, a GVH a magyar céget és az anyacéget is bírságolta.
A Super Bowl alatt adták le, és egy halott kisgyerek beszél benne.
Nem olcsók, nagyon nem hatékonyak, mégis mindenki róluk beszél a meccs után: ezek voltak a 2015-ös Super Bowl legjobb reklámfilmjei.
Ha ön ezt a munkahelyén olvassa, és nem tudja megnézni a videót, akkor összefoglalom szóban: képzelje el a Fast and Furious motoros változatát egy percben, egy bangladesi pályakezdő rendező átiratában – na, pontosan ilyen ez a reklám!
A sisak nélkül motorozó hősünk fenyegető telefont kap, és egy szőke kislány élete a tét.
A 18 év alattiak kevesebbet, az 50 felettiek többet ültek a tévé előtt 2014-ben, mint egy évvel előtte.
A kanadai oktatók azt mondják, úgy árulják az iskolát, mintha csak valami sör lenne: smároló, szexi fiatalokkal. De hol itt a probléma?
A Volkswagen tudja, mi kell a férfinak, akire villanyautót kényszerít az autóipari evolúció.
A Nikon reklámoz a két szuperdögös apukával, akik továbbra is nagyon boldogok ötösben, a három gyerekkel.
A legenda még egy harminc évvel ezelőtti telefontípust is el tudna adni.
Tombol Amerikában a puliőrület, most éppen a Dr. Peppert reklámozzák vele.
Nem is lehetett másra figyelni, pedig a modell most sampont reklámozott, nem lábápolót.
És a fekete kis cukiságot úgy állítják be benne, mint valami egyedi és különleges dolgot. Amit először mindenki utál.
A három filmes mellett még Brad Pitt is feltűnik minden idők legdrágább reklámfilmjében.
A terv az volt, hogy minden amerikai érem után ingyen Big Maceket osztogatnak. Csak azzal nem számoltak, hogy a szovjetek bojkottot hirdetnek, és szinte mindent az USA nyer.
How much is the fish!?!? HYPER! HYPER! És a lényeget mar tudja is. Persze azért nézze meg a reklámot is!
Még mindig a Coca-Cola kamionjaitól kerül hangulatba? Vagy jobban szereti a cuki kisállatos reklámokat, amiken tuti bőgni fog?
A Victoria's Secret dögös fehérneműmodelljei nem mozognak túl otthonosan pizsamában. Kattintson az év legbénább karácsonyi reklámjáért!
Robotgyerekkel próbálják szemléltetni a Sonata újdonságait. Nem biztos, hogy jó ötlet volt.
Egy reklámkampány fotói verték ki a biztosítékot, igazából érthetetlen okból.
Hogyan süllyedhetett idáig a reklámipar?
Hogyan süllyedhetett idáig a reklámipar?
Tükör+szempillaspirál+Instagram.
Az olcsó taxizóknak, továbbá 500 millió forintos fogás a magyar rendőrségnél és a szexi csaj, aki a képernyő elé ragaszt bárkit.
Egy körúti kocsma reklámozza magát leleményesen a karácsonyi bevásárlások idején.
Pár évtizede még senki nem érezte problémásnak ezeket a reklámokat.
Pár évtizede még senki nem érezte problémásnak ezeket a reklámokat.
Príma budiár szlogennel hirdeti az állatfelszerelés bolt a macskavécéjük kedvező árát. Érti, príma budi ár. Döntse el, hogy ez kínos-e.
Ettől félnek a kulturális intézményeknél az úgy tűnik, még csak papíron létező Nemzeti Kommunikációs Hivatal indulásával.
Elég hülye pr-akció, de megbocsátható, mert a képek legalább viccesek. Meg dögösek. Meg ilyesmi.
Parfümöt reklámoz a lányával és a férjével, az Instagramon promózza.