Autógyárakkal álmodik a magyar
A Mercedesnél dolgoznánk a legszívesebben, pedig nem is ez a cég fizet a legjobban.
A Mercedesnél dolgoznánk a legszívesebben, pedig nem is ez a cég fizet a legjobban.
A nyaralóba menet beugorhat néhány körre a szombati pályanapra – a vasnak biztosan nem okozna gondot.
Az új változat sem gyenge, de sportkocsi-viszonylatban egész megfizethető.
E-dízel a neve annak az üzemanyagnak, amivel az Audi megváltoztatná a világot. Drezdában már tesztelik.
A jövőre érkező Audi A4 Avantot tesztelés közben fotózták le. Hiába álcázzák, a forma így is szépen látszik.
A győri rendőrség már a dubaji színvonalhoz közelít. Az íbiszfehér sportautó a negyedik a sorban.
Ez nem valami őrült tuning-kreáció, hanem a Prologue sorozat eddigi legerősebb és legsokoldalúbb változata.
Van félmilliód váltóra? És kétszázezered gumikra? Becsületesnepper nyers őszinteséggel tesz helyre.
A név és a látvány ellenére az RS6 DTM utcai modell, valószínűleg a legerősebb rendszámos kombik egyike Európában.
A fotókról megismerhetjük a következő A4 orrát, és a belterét. Igaz, utóbbit még kormány nélkül.
Mi az, egy mérettel kisebb, mégis drágább, mint egy jóféle Porsche Macan? Hétmilliós extralista teszi a prémium crossovert?
Úgy látszik, nem csak sebességben, de hátborzongató külsőben is igyekeznek lenyomni a Toyotát.
Így néz ki egy Audi TT motorja, ha 130 ezer kilométeren át eszünkbe sem jut a szervizelés.
Úgy hallani, a VW luxusmárkája nem követi vakon a konkurenciát – lehet, hogy nem is baj.
Ez az egyike annak a maroknyi ős-Quattrónak, amelyek megváltoztatták a ralisportot. Örökre.
Csak a futballcsapat támogatását mondták fel, az utánpótlást és a kézilabdát nem érinti a döntés.
Picit meglepő egy gyors sportkocsitól, hogy több mint 1800 kilogrammot nyom, de egyenes vonalban így is elég gyors lesz.
Amióta tudjuk, hogy az Audi sportkocsi második generációja csak tízhengeres motort kap, fúrja az oldalunkat a kíváncsiság. Valaki rákérdezett.
Az autót hosszú ideig szeretném megtartani.
Két vadiúj modellt készül bemutatni a VW luxusmárkája, amelyek közül az elsőről előzetest is mutattak a németek.
Amikor lelép elé a gyalogos, a lézerlámpa odavetít egy piros vonalat és egy "Stop" feliratot. Ez volna a jövő?
Igazodnak az RS6 tavalyi ráncfelvarrásához, szolidabb megjelenést kap az R. Nyugalom, a teljesítmény marad 730 lóerő.
Már csak V10-es motorral készítik az Audi sportkocsiját, amely a Lamboghini Huracán technikájára épül.
A fényszórónak korábban csak egy funkciója volt, látni és látszani, ma pedig egy-egy autó márka megjelenésének fontos része. Hamarosan pedig információt is közölni fog a többi résztvevővel.
A 455 lóerős gép a gyáriak szerint 1,6 literrel megy el száz kilométert, de közben visszakacsint a múltba.
Feltűnt, hogy a vezetőoldali ülés be van alulról kábelezve. Az ülésfűtés vezetékei?
A gyalogosokat viszont már le sem dudálta, sőt: elengedte. Mindezt az Alkotás utcában.
Genfben érkezik a középmotoros Audi következő generációja, de a fényszóróját már most megnézhetjük.
Úgy tűnik, a Volkswagen csoportnál is elkezdtek komolyan hinni a hidrogén-hajtásban.
Csak annyi a dolgunk, hogy nyomjuk a gázt, és feljebb váltunk. BUMM! Szédületes.
Az R8 tulajnak duplán rossz napja volt: nem csak lebukott felesége előtt, hogy megcsalja, a feldühödött nő össze is zúzta Audiját.
Emelőn áll, nincs rajta kerék és a csomagtartófedél sincs a hely, de így is látszik, hogy milyen lesz az új Audi R8.
A világ legszebb versenypályája és a legmodernebb technológiával teletömött, pillekönnyű, turbómotoros Audi-gyerek.
Monotematikus adásunkban megint a száguldozásé és a huliganizmusé a főszerep. Reméljük, nem bánják. Mert mi nem.
Monotematikus adásunkban megint a száguldozásé és a huliganizmusé a főszerep.
A bő két tonnás terepjárót nem bírta el a jég, de az utasok az ablakokon át szerencsésen kijutottak.
Bár egyes piacok vesztettek lendületükből, a rekordév után tovább növekedne az Audi. Közel már a BMW.
Már az is kiderült, hogy mi lesz a neve, és hogy mikor érkezik. Az sem lehetetlen, hogy itthon gyártják majd.
A címben szereplő szó volt az egyedüli, amit sokéves újságírói múlttal a hátam mögött képes voltam kommentben kiizzadni magamból e videó láttán.
Nagyon dolgoznak az Audinál a Q8-ason. Nem baj, ha nem értjük.
Hogy lehet, hogy a miszlikbe szeletelt piac réskutatói még nem találták fel?
Nem lazsálhat az Audi, ha a többiek ennyire kakaskodnak. Genfben megint nagyot gurítanak.
Ha Q2-t vagy Q4-et akarnak, akkor szükségük lesz rá. Jelenleg ugyanis az olaszoké a két típusjelzés.
Egy sérült van, de nem az ütközéskor sérült meg.
Az új fényszóró felismeri a szembejövőt és az előttünk haladót, és nem égeti ki a retináját. Így működik.
A kanyarodás halála a súly, ezt tudják az Audinál. Teletömték alumíniummal és kifelejtették belőle a gombokat, és sajnos nem sok BMW-t tudok, ami jobban kéne ennél.
Mindegyik autógyártó elképesztő bemutatókat tartott Vegasban, de az újításaikból jó sokára lesz boltban megvehető termék.
Hatéves az A4-es Audim, 118 ezer kilométert futott. A szerviz szerint már egy éve cserélnem kellett volna.
Ezután senki se mondja, hogy a kis sport-Audi nem méltó a nevére.
Mattias Ekström sokat látott versenyző, de ilyen futamon talán még ő sem vett részt korábban.
Ilyen kocsikkal javítja a már szinte így is tökéletes hatékonyságát a magyar rendőrség. Ráadásnak még egy ellopott autót is megtaláltunk.
Lassan zsákutcába kergetné magát az Audi, ha így folytatná, de szerencsére ezúttal is hagytak maguknak helyet a fejlődésre. Uff, ezt megúsztam.
Egy igazi autóbolond kívánságlistájáról nem hiányozhat a Sport Quattro, de csak kevesen engedhetik meg maguknak.
Benne km/h, valamint a karikán kívűl bal oldalon felül egyes szám
Hidegen szinte pöccre indul de nincs alapjárat
A Porsche Hungária nyerte az MNB tenderét, amelyet személygépkocsi vásárlására írt ki a jegybank.
Mindketten engedtünk a bennünk rekedt ifjonti hévnek és rákattantunk, hogy nekünk egy régi Audi Quattro kell. Nem tudom már, honnan jött, de olyan logikusnak tűnt. Továbblépés, felnőtté válás, komoly autó...
Alapos fogyókúrán esett át a Q7-es, és egy picit össze is ment, mégis tágasabb, mint volt.
A gyáriak ezúttal nem szégyenlősködtek: az RS3 Sportbackbe szerintük kategória-hódító motor került.
Meglepő, hogy mennyire keveset változott az óriási szabadidő-autó karaktere, pedig a típus állítólag az utolsó csavarig új.