Kezdődik a hajsza a szuperszimmetrikus anyagok után
Újraindult a nagy hadronütköztető, és az eddigi teljesítmény kétszeresén fog működni.
Újraindult a nagy hadronütköztető, és az eddigi teljesítmény kétszeresén fog működni.
Ha nem vigyázunk, a végén még ez lesz az új NSX. CRX... AMX, a franc vigye el, tudják, az a magas Mitsubishi, amiből egész sok fut itthon az utakon. Megvan – ASX!
Ma már nincs olyan, hogy koreai autó. Olyan sincs, hogy olasz, csak cégek vannak, akik vagy érzik, vagy nem érzik. És ennek itt még golyók is vannak a csomagtartójában, nahát.
Amikor lelép elé a gyalogos, a lézerlámpa odavetít egy piros vonalat és egy "Stop" feliratot. Ez volna a jövő?
Ez az utolsó, becsszóra. És elkelt.
Úgy döntöttem, a Mercedesnél csak szörfözni fogok az újdonságok hullámain. Így is sokkos állapotban távoztam.
A Superb harmadik generációja azon az úton jár, amit az első kettő megkezdett. Kicsit fékezett habzással ugyan, ellenben erős formatervvel.
Mi történik itt? Ezek nekimennek a Ferrarinak? Komolyan gondolják? És egyáltalán: hogyan kerülünk mi ide és miért nem örülnek annak, hogy fotózunk?
Jó hír: nem lett visszafogottabb, mint amilyen a tanulmány volt. Sőt!
Megvillantotta a Kia a következő Optima tanulmányát, amit Genfben láthatunk élőben. De ezt tényleg egy új autó?
Már alig kell várni az új Superb bemutatására, a gyáriak a beltér megmutatásával kezdik az információk csepegtetését.
Emelőn áll, nincs rajta kerék és a csomagtartófedél sincs a hely, de így is látszik, hogy milyen lesz az új Audi R8.
Svájc lesz Franciaország ellenfele a tenisz Davis-kupa novemberi fináléjában.
Ezt az Orvosok Határok Nélkül elnöke mondta Genfben. Először Libériában kell megállítani a járványt.
Ukrajna felét leszakítja Moszkva, becsődöl az ország? Lesz elnökválasztás? Visszatérhet a Krím?
Szigorúan véve egy ilyen autó mindenhez elég.
Harci kutyából Ferrari, magyar álmok és a valóság.