Leállt mind a 13 új szegedi troli
30 milliárd forintért vásárolták őket, reggel már ki sem álltak a remízből.
30 milliárd forintért vásárolták őket, reggel már ki sem álltak a remízből.
Ma már csak fájó emlék, pedig most lenne 120 éves. Kényelmes lenne azt mondani, hogy külső okai voltak a neves magyar buszgyár vesztének.
A faros Ikarus mindenkinek távolsági Volán-járatként van meg, hiszen ezek a buszok városi használatra alkalmatlanok voltak. Ám ennek az állításnak csak a fele igaz.
A magyar Ikarus főként autóbuszairól ismert, azonban nemcsak buszokat, hanem más járműveket is gyártott. A babakocsik mellett.
Három buszgyártó cég egyesül MABI néven, Széles Gábor, az Ikarus márkanév tulajdonosa ebből kimarad. Az új buszok neve: Ikarus Egyedi.
Mindemellett: ma is lesz tüntetés, Kubában rohadnak a sirályszárnyas Mercedesek, új villanykút. És már köt a beton az M4-es autópályán.
Sok egyéb mellett azért jó totalcaros újságírónak lenni, mert az ember postaládájában olykor egészen képtelen levelek landolnak, s jó részük mögött valódi sztorik húzódnak.
Itt van például egy vasárnapi üzenet a „valaki mentse meg” tárggyal, amit Hanusz Ákostól kaptam.
Egyik este, a tizenhatodik kerület egyik forgalmas főútján kocsikáztam hazafelé, amikor furcsa fényt láttam villódzni előttem.
Az Ikarus elképesztő prototípusokat készített, de aztán ezek valamiért eltűntek a süllyesztőben. Íme a legritkábban látott magyar buszok.
Emlékszik még, mekkorát csattant, amikor mind a négy ajtó kinyílt a megállóban?
15 alacsonypadlós buszt vásárolt a BKV. 2018-ra már csak ilyeneket szeretnének látni.
Húsz éven át ilyennel járt a magyar. Aki akkor élt, nem felejti el ezt a trapézmaszkos pofát. Hát még a hangot! Aztán eltűnt mind, egy szálig, most mégis ültünk egyben, vezettük is. Videóval!
A szemem láttára rakták össze az egyik példányt, egy igazi Ikarust. A BKV nem hagyja magát.