Kétmillió Suzuki füstölő gyújtáskapcsolóval
Hatalmas visszahívást jelentett be a Suzuki: bő kétmillió autóban cserélik ki a gyújtáskapcsolót, amely akár tűzveszélyes is lehet.
Hatalmas visszahívást jelentett be a Suzuki: bő kétmillió autóban cserélik ki a gyújtáskapcsolót, amely akár tűzveszélyes is lehet.
A letámasztott motor mellett keménykedne? Akkor ez nem az ön járműve, nem fogja érteni.
Pár napja zúgó, sípoló hang hallatszik az autó hátulja felől, jellemzően 60km/h fölötti sebességnél.
A Nepperűző gyorsan megfejti a mai feladványt.
A Vitarát már a formája miatt is könnyebb szeretni, de a papírformát a futóművével borítja az egész Suzukira.
Már a szabadalmi hivatal előtt hevernek a Recursion tanulmány tervei.
Bírnia kell a napi 20-30 indítást, a szar utakat és álljon meg háromszázezer alatt.
Ne közlekedjen az autóval úgy, hogy már benne van az adalék az olajban.
Bevállalható-e a Harley-Davidson Sportster, vagy keressek inkább egy karakteres japánt?
A sok lefolyt arcú borzadály után egy határozott egyéniség, még ha nagy feltűnést nem is kelt. A bajok a beüléskor kezdődnek.
500 ezerért rendes motort, városba, túrákra, mindenre.
Száz lóerő fölötti, nyomatékos sport-túra motorra vágyom, mi jöhet szóba egymillió körül?
Transalp, Freewind, Deauville vagy valami kisebb legyen?
Mire számíthatok, ha Suzuki Burgman 200-at veszek?
A japánok napokon belül kiderítették, mi a baj, és már el is készítették a javításhoz szükséges alkatrészt.
Ha csak a korból adódó zörejeket kell elnémítani, megoldható. Időigényes feladat, de megéri.
Az Aprilia Pegaso 650 ellen van bármilyen kifogás?
A Suzuki legkisebb modelljéből készített egy igazán sportos fazonú változatot, amely a lehetőségekhez képest nem is lassú.
A képes autósszótárban valószínűleg vele illusztrálnák a fostalicska kifejezést. Az igazi ínyencek meg, mint mi, csodájára járnak a motorjának, és legyőzhetetlen élni akarásának.
Orbán Viktornak a Suzuki elnök-vezérigazgatója maga mutatta be az új Vitara első példányát. Mármint az elsőt, amit nem hajóztattak el.
Remélhetőleg olcsó lesz a Suzuki két új kisautója, amelyek két éven belül érkezhetnek meg a hazai kereskedésekbe.
Brüsszel, a kommunisták és a rezsi után a miniszterelnök most már a kormányapparátus ellen is felvette a kesztyűt. Ki lesz a következő?!
A hangszórókból folyamatos fütyülő hang hallatszik, ami a gázpedál lenyomásával arányosan hangosodik.
Az iK-2 és az iM-4 csak holnap mutatkozna be, de már most megnézhetjük a Suzuki jövőképét.
Vannak típushibák, és jellegzetes dolgok, amit a szerelők rontanak el. Lássuk a listát!
A kérdésem, hogy melyik olajadalék ér valamit?
A Suzuki titkolózási világbajnokságot akar nyerni, vagy csak megspórolják a sajtótájékoztatók költségét?
Rossz ötlet Suzuki DR350 blokkot tenni a Jawába. Elmondjuk, miért.
Már több szerelőnél jártam és több műszeres ellenőrzésen volt az autó, de hibát nem találtak.
Ha nincs meg a tuti háttered, inkább keress valami egyszerűbbet. Elmondom miért.
Mostantól kétévente új modell készül Esztergomban.
Állítólag egyik sem romlik el, de tudunk ezt-azt, amiket típushibának is tekinthetünk.
Egy picike terepjárót és egy kompakt családi ötajtóst állítanak ki a japánok Genfben – mindkettőből sorozatgyártmány lehet.
Lehetne átépített DR-Z, szóba kerül a KTM 640 SM, de azért a legjobb egy 690-es pestisdoktor lenne!
Muszáj nekem olajat tölteni a felső kenőbe ha már beszerelték?
Mire kell figyelni, ha tíz év körüli, 180 lóerős sportmotorra adunk ki pénzt?
A Celerio nagy tempónál maradt fékhatás nélkül két angol újság tesztjén – azonnal le is állították a forgalmazását.
Legalább annyi luxus legyen az autóban, hogy teszek bele két oválhangszórót. De hol keressem a kábeleket?
Még idén megkezdik az új Suzuki GSX-R1000 forgalmazását, de eddig még több a titok, mint a tény.
Tavaly májusban futottam bele először a hírbe, hogy Guy Martin a Pikes Peakre saját építésű turbós motorral menne, ami 320 lóerős – nitróval 500! – és győzni akar.
A világ egyik legnagyobb motorpiacán azonban így is imádják. India kedvence egy Suzuki.
Nagyon nem akarták elárulni, aztán véletlenül kirakták a honlapjukra az új GSX-S1000F adatait.
Nagyobb motorra váltanék, legyen megbízható, sportos és ésszerű. Megoldható?
Rátehetem-e a gyári 155/70 R13 méretű gumit, vagy inkább nagyobbat?
A közösségi oldalak legnagyobb problémája az információ szűrésének teljes hiánya.
Egész levéláradatot kaptam az SW-1 robogó-ritkasággal kapcsolatos posztom után, amelyekből megtudhattam sok mindent.
Amikor nagy nehezen elindul, utána már nincs gond, csak hidegen, első indításnál.
A Suzuki leporolja a legendás neveket. Vajon melyiket kapja az új turbós hatszázas?
Olvasónk szerelte fel fémdetektorokkal a Suzuki gyárat. Nem véletlenül volt ezekre szükség.
Esztergom, az igen furcsa város, és a Suzuki-gyár igen furcsa kapcsolata sem érdektelen, de a legjobbak a gyárhoz kapcsolódó városi legendák.
125-ös, 250-es, vagy nagyobb motor kell az élményhez?
Automata benzines kell. Mazda 323-at néztük, de azt mondják, rohad. Nem akarom még egy autó árát rákölteni.
Akár az SV650 sikerét is megismételhetnék a feltöltős kéthengeres motorral.
A mi nap egy "hozzáértő" szerint nem jó bele a választott folyadék mert az alumotorokhoz van.
Más magyarázat nincs arra, hogy hozzánk olvadó hóember ábrázatú autókat küldenek, amikor tudnak ilyet is.
Hirtelen felindulásból esett neki az SX4-nek Attila Hugyagról. Egy Mitsubishi is kapott.
A finn StuntFreaksTeam legújabb videója igazi téli szórakozás - a sarkkör környékén az év jelentős részében adottak a befagyott tavak, így adja magát, hogy ott eresszék szabadon a lóerőket.
Az egyik résztvevő egy Polaris RZR buggy, amit egy 900 köbcentis, kéthengeres motor hat.
Csak álltam, és néztem hosszú percekig. Minél közelebb mentem, annál durvább volt.
Vajon kapsz ezen a szinten autót a családnak? Ha igen, van-e olyan, amelyik nemcsak szükségmegoldás, de szívesen haza is vinnéd? Nagy kérdések kis gúnyában.
A szelepszárszimering meghal és átereszti az olajat.