138-nál dadog le az egyes
Jól van ez így? Nem, de hát ki akar folyamatosan normális lenni egy ezres motoron?
Jól van ez így? Nem, de hát ki akar folyamatosan normális lenni egy ezres motoron?
A Yamaha TMAX egyesíti a motorok és robogók előnyeit, de mindenért vastagon fizetni kell.
1,6 millióért van rükverc, fűthető utasháttámla, tempomat és kazettás magnó. A végén már neheztelünk, hogy a visszapillantót kézzel kell állítani!
Egy-másfél millióért kábé annyit tud, mint egy hétüléses kombi, mondjuk egy Logan MCV. Csakhogy ez nem Renault-ból van, hanem Hondából.
Mindenki ért hozzá, mindenki ismeri, mindenkinek van véleménye róla, aztán vannak azok, akik beletekernek 300 ezer kilométert. Mi meg elvittük fékpadra.
Amikor az árlista aljáról választunk. És jól válaszunk.
Az új könyvvel sok a baj: drága, és mi van, ha nem is tetszik? Tudta viszont, hogy fillérekbe, vagy néha még annyiba se kerül a használt könyv? Azt gondolta nincs pénze könyvre? Dehogy nincs!
Rég volt új poszt az Autonánia-rovatban.
Azt hitte, ön egy igazi gyűjtögető? Akkor ismerje meg az Index többi olvasóját. Nem is gondolná mennyit kereshetne a felesleges cuccain!
Kicseréltem másikra, de így is zúg
Profilból szobor, szemből veszélyes, a seggébe legszívesebben beleharapnál. Ez a pofon 25 éves, de ugyanúgy csattan még ma is. Ha van rá pénzed.
Nincs, az online boltokban csak kölcsönvesszük a digitális termékeket, nem a felhasználóé a tulajdonjog.
Ennyi pénzért csak leharcolt bontószökevényt kapsz. Na persze, de ez egy Toyota.
Hihetetlen, mennyire gusztusos és okosan megtervezett autókat tudott a Ford 1971-ben.