Diszkont-Zeppelinnel a győzelemig?
Ha az aktuális Passatba csak egy picivel került volna kevesebb minőségérzet, akkor most nagy bajban lenne. Mert öt, apró gumicsöcs ütné le a trónról.
Ha az aktuális Passatba csak egy picivel került volna kevesebb minőségérzet, akkor most nagy bajban lenne. Mert öt, apró gumicsöcs ütné le a trónról.
Az autó computere 90-es normál tempónál 5-5,5 literes fogyasztást mutat, benzinnel ez 5,8-6 liter.
Szinte biztos, hogy egy-két éven belül jön egy hétüléses a csehektől. Talán így néz majd ki.
A neonzöld-fekete Fabia komoly versenytechnikát rejt, ami egy kombitól legalábbis meglepő.
11 napja váratlanul kivonták a forgalomból mind a 13 új trolit. Típushibára gyanakodnak.
Az új generáció gyártását épp csak megkezdték, de máris újabb pezsgő pukkanhat a cseheknél.
Talán a verseny-pick-up kifejezés írja le a legpontosabban, mit is faragtak a cseh kisautóból. A látszat persze csal.
30 milliárd forintért vásárolták őket, reggel már ki sem álltak a remízből.
Hol és hogyan tudnám ellenőrizni az olaj szintet a váltóban?
Olvasónk, Kiss Krisztián hívta fel a figyelmünket erre a nagyon érdekes sportágra.
Elképesztően néz ki az egykori Škoda 200 RS versenygép 420 lóerős szellemi utódja – és gyártásba is kerülhet.
Egyhatos benzines Octaviám több, mint 300 ezret futott már. Ajánlott ekkora futás után még gázosítani?
A 24 troli már szerkezetkész, Csehországban az elektromos hajtóművet szerelik beléjük, nyárra itt vannak.
Az R5 összkerék-hajtású, 265 lóerős turbómotor hajtja, és már az idén be is vethető.
Van félmilliód váltóra? És kétszázezered gumikra? Becsületesnepper nyers őszinteséggel tesz helyre.
Már túl van a bemutatón, most a cseh gyárhoz közel tesztelték, alig álcázva.
A Vision C tanulmányautó mintájára készítettek a csehek egy méregzöld jachtot is. Nem kispályás.
Nagyon jó autó, megvásárlását senkinek sem ajánlom.
Mekkora kárt okozok ha a Škoda Fabiám motorjában a hűtőfolyadék valószínűleg befolyik a motorolajhoz?
Sokkal jobb lett, mint elődje, bár néhol fájdalmasan spúr, lélekben viszont igazán közel áll hozzánk.
Az első amerikai terepjáró Olaszországból és a nagy visszatérő a csehektől.
Az első amerikai terepjáró Olaszországból és a nagy visszatérő a csehektől. De vajon milyenek ezek a tömegtermékek valójában?
Még ki sem jött a kombi, máris itt a kabrió?
A csehországi gyárban ünnepeltek: kigördült az első példány a csúcsmodell új generációjából.
Nagyon észnél kell lennie annak, aki új Fabiát vesz, mert olcsónak drága, drágának olcsó. Az igazság (talán) középen van.
Most vásárlás után szeretnék minden kötelező - ajánlott dolgot lecserélni. Így pl.: motorolaj, olajszűrő, gyújtógyertya és levegőszűrő.
Az osztókörben és az agyátmérőben megegyeznek?
Egészen érdekes reklámmal népszerűsítik az új Fabiát a csehek.
A Superb harmadik generációja azon az úton jár, amit az első kettő megkezdett. Kicsit fékezett habzással ugyan, ellenben erős formatervvel.
Mint amikor elfogy a gáz, majd pár másodperces torpanás után elkapja az "ütemet"
Az első fotó már megjelent, de a teljes leleplezésre is csupán néhány napot kell várni.
Az RS 230 a típusjelzésével már elárulja, mivel több a mezei RS-nél. Nyáron érkezik a kereskedésekbe.
A harmadik generáció nem csak csinosabb, de tágasabb és könnyebb is lett az elődmodellnél.
Néhány órával a bemutató előtt napvilágot láttak a harmadik generáció gyári képei.
Már alig kell várni az új Superb bemutatására, a gyáriak a beltér megmutatásával kezdik az információk csepegtetését.
Indulás után erős kormányszitálás vette kezdetét. A jelenség másnap megszűnt.
Van benne kézi kapcsoló dugóban be szoktam kapcsolni.
Télen lehetőség szerint a keskenyebb, magasabb oldalfalú váltóméret a praktikusabb
Olvastam a 30 éves Škoda könyvben hogy ne cserélgessük az olajat, ha HD olaj után prémium olajra állunk át.
Ez a Skoda Octavia legfurcsább kivitele. Nem is valószínű, hogy tömegesen elterjed majd itthon, pedig harmadával olcsóbb vele autózni.
Háromféle benzinest néztem. Azt mondják, az 1,2-es jó választás.
Ötödével több autó fogyott, a Skoda volt a legnépszerűbb márka.
A két férfi feltűnően ideges és zavart volt.
Lökhárító a Fabiáról, hűtőrács és lámpák az Octaviáról. Így készül az új Superb Tamás szerint.
Ilyen kocsikkal javítja a már szinte így is tökéletes hatékonyságát a magyar rendőrség. Ráadásnak még egy ellopott autót is megtaláltunk.
Szédületes skiccet mutattak az új Superbről, pár hónap múlva már lehet érte tolongani.
Ezen a prototípuson már jól látszik, milyen lesz a legnagyobb Škoda. Épp mint a kisebbek.
Ezek itt a képen már a harmadik generációs Superb prototípusai – a gyáriak szerint ez lesz minden idők legjobb Škodája.
Idehaza sokaknak a fapados Dacia is elérhetetlen, valójában egymillió forintjuk sincs autóra, de hitelt nem akarnak felvenni. Ellenben villantani sem. Csak közlekedni stresszmentesen, nyugalomban. Ez az ő autójuk lehet.
Hiába cseh a Fabia, németebb a Corsánál. Mindketten nagyot léptek, de más irányba.
Alapvetően Ken Blockot, mint srácot bírom.
Távolról megtévesztő a felirat, ez nem RS, hanem R5, de van olyan félelmetes, mint az elődje.
Kőkemény versenygép volt a maga idejében, amelyből mindössze hármat gyártottak. Mára csak egy maradt.
Érdeklődöm, hogy ugyanolyan, vagy kevesebb, esetleg több futás után kell ezen a kocsin olajat cserélni.
Lépten-nyomon olvasom ezt a kettőstömegű riogatást.
Ötletes videóval mutatja meg az új Fabia raliváltozatát a Škoda. De a szemünk azért kifolyik.
Nem csak dögösen néz ki, de felnőttesebb is lett. Az agyondicsért Golftól is kapott egy batyura való ajándékot.
Az már biztos, hogy jövő tavasszal bemutatkozik a cseh gyártó csúcsmodelljének harmadik generációja.
Meginogott a hitem a Mazdámban, tovább kell lépnem. Kényelmes, megbízható dízel kell, mondjuk egy Skoda.