Dagad a légzsák-botrány. Az Ön autója is érintett? Most kiderítjük – percről percre
Rátapadtunk a telefonra és körbekérdezzük az érintett importőröket. Töltse velünk ezt a délelőttöt, hogy megtudja, az ön arcára is veszélyes-e autója légzsákja.
Rátapadtunk a telefonra és körbekérdezzük az érintett importőröket. Töltse velünk ezt a délelőttöt, hogy megtudja, az ön arcára is veszélyes-e autója légzsákja.
Elkészült a strapabírásáról ismert Hilux következő generációja, valamivel érdekesebb formában és jobb motorokkal.
Az Auris arcával, új extrákkal, átgondolt belső térrel és BMW motorokkal hódítana a Toyota nagy visszatérője.
Még a GT86-osnál is kisebb, ezer kiló alatti kétülésest fejlesztenek a japánok, ha igazak a hírek.
Úgy látszik, a Mazda Skyactive benzinmotorjait a legnagyobb japán gyártó is szívesen látná saját autóiban.
Totálkár után pénzt kaptam, pedig nagyon szerettem a Civicet. Maradjak annál, van jobb ennyiért?
A szervizben azt állították, hogy ez a motor - KGB10(H) - feketelistán van, nem gázosítható.
Valamivel jellegzetesebb és kényelmesebb lesz a Toyota következő pick-upja, de a lényeg aligha változik. Szerencsére.
Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland.
A jobb oldali ablakot az anyós ülés felőli kapcsolóval nem tudom leengedni, csak felhúzni.
Fél óráig üldözték az amerikai lányt Bangkokban, aki a menetiránnyal szemben próbált közlekedni.
Nem árt tudni a VVT-i-ről, hogy a Toyota egy időben sorozatban cserélte őket, gariban.
Bírnia kell a napi 20-30 indítást, a szar utakat és álljon meg háromszázezer alatt.
Nincs ebben a sztoriban semmi, csak egy történet egy ellopott és megtalált autóról, ami végül mégsem lett meg. Mert csak.
Ezt kell megvenni, ha az ember nem akar foglalkozni az autójával. Mondjuk öt évig. Vagy tízig. Vagy akármeddig.
Kisebb mint amit megszoktunk, de ebből mi úgysem kapunk. Ez ugyanis a japán belpiacos változat.
Kis ötajtós kell hétkilóig klímával, légzsákkal. Olaszországi autóvásárlási tanácsok ugyanitt.
Teljesen újragondolták az orrát, és olyat húznak, amit már rég meg kellett volna. Meglepetés-facelift New Yorkból.
A szervizfüzet kötelező karbantartási részénél nincs erről szó, és a szerelőm is azt mondja, hogy nem kell.
Szegény Mazda 2-es, mintha szájpecekkel feszítették volna szét az arcát. És ez nem valami bugyuta áprilisi tréfa.
A kis piros led világít a kulcson, amikor megnyomom a gombot, de az ajtók nem záródnak.
A japán gyártó rövid videóban idézi fel a Top Gear számukra is emlékezetes pillanatait.
Amióta a japán gyártó kiszált a Formula 1-ből, a TS040 a leggyorsabb autó, amelyet fejlesztenek. A név maradt, a forma változott.
A japán gyáróriás az utolsók közt készült el saját szabványos padlólemezével, amelyet most mutatnak meg először.
Annyit már most kikotyogtak, hogy az új sportautó a GT 86 fölé érkezik a kínálatba.
A szerelők széttártak kezüket, majd közölték "Safe to drive". Mi legyen, nyomjam el a rádióval?
Kétliteres turbómotorral támad a Toyota kisautója, amelyet a WRC versenygép ihletett.
Középmotoros, hátul kapar, bukólámpás, és még Toyota is. Csak jó lehet.
Egy olcsó 3d nyomtatóval sikerült reprodukálni egy Toyota váltóját. Sőt, korábban a motorját is.
Könnyen lehet, hogy ez jelenleg a világ legrondább sorozatgyártású autója, de a Priust sem a szépségéért szerették és lám: tele van vele az utca.
Amikor levettem a harangot a felső csuklóról meglepődtem mert nem a sima grafitos zsír volt benne, mint az alsóban, hanem sztracsatellafagyi színű zsírnál kissé hígabb szmötyi.
Mi történik itt? Ezek nekimennek a Ferrarinak? Komolyan gondolják? És egyáltalán: hogyan kerülünk mi ide és miért nem örülnek annak, hogy fotózunk?
Az autonóm járművek fejlesztése a nagy közös cél, a Honda, a Nissan és a Toyota is beszállt.
Egyszerű autó, nem romlik el a Nepper szerint, de azért ajánl mást is ennyiért.
Meglepően hamar, két és fél év után frissítik a középkategóriás Toyotát – állítólag turbós benzinmotorja is lesz.
A hibrid autó méregdrága akkuját egy kis barkácsolással meg lehetett menteni.
A fúvókákat átmozgattam tűvel, de nem hiszem hogy az lenne a baj
Meglepő fejlemény, hogy meghosszabbítják a kevéssé sikeres modell szenvedését életciklusát – talán az erősödő piacban bíznak.
Ritka furcsa a látvány, mintha két különböző autót hegesztettek volna össze a japánok.
Ötfősre bővültünk, kell a hely a három gyerekülésnek. Megy a Clio, valami kell a helyére.
A Toyota eddig nem is beszélt az új Hiluxról, most pedig készen fotóztak egy példányt szállítás közben.
Az óriási, kényelmes japán szedán elég meglepő átalakításon esik át.
Most hivatalosan is leleplezték a versenygépet, amellyel a VW Polót próbálják majd letaszítani a bajnoki trónról.
18 év szünet után száll be újra a japán autógyár.
Néhány hónap múlva élesben is kipróbálhatják a versenyautót, amelyről megérkeztek az első hivatalos fotók.
Milyen időközönként kell váltóolajat cserélni?
Az üzemanyagcellás hajtás terjedése érdekében a japán gyártó bátor lépésre szánta el magát.
Ez az, amire a gazdik kilencven százaléka azt mondja majd: soha rosszabb autót, egy ilyennel az életem is leélném. A maradék tíz százalék erre azonban hangosan felhördül.
Év elején nyitott az üzem Mexikóban, eddig százezer Mazdát gyártottak. Tovább fejlesztenek a japánok, ráadásul a Toyotával.
A Toyota segítségével fejlesztik az új hidrogén-hajtású modellt, amely az i sorozat újabb tagja lehet.
Bár Japánban már kapható, csak most kezd kiderülni, hogy mire is képes a rettenetes Mirai.
Vajon kapsz ezen a szinten autót a családnak? Ha igen, van-e olyan, amelyik nemcsak szükségmegoldás, de szívesen haza is vinnéd? Nagy kérdések kis gúnyában.
A Toyota gyártja, és a kormány is támogatja. Az egyetlen gond, hogy szinte nincs hol tölteni.
Rám tört a hibridautó utáni vágy. A Priusról ódákat zengenek, a Civicről még semmit se tudok.
A Toyota marketing-gépezete most kezdi fújni a rózsaszín lufit az üzemanyagcellás szériamodell, a rettentő Mirai köré.
Yaris-tesztünkkel kapcsolatban az importőr felemelte a hangját: beszéljenek a számok, nézzük, nehéz-e eladni az új Yarist.
Szoros versenyben vannak a Hondával az év legrondább autója címért, de a lényeg az, hogy mivel mennek az új gyönyörűségek.
A Toyota kompaktját megpróbálták érdekesebbé tenni – nem is sikerült rosszul.
Használtban nem bízunk, akár újat is vennénk, csak nem tudjuk, melyik legyen.
Hamarosan elkészülhet a tanulmányautó, jól haladnak a Toyota-BMW közös sportkocsi munkálatai.