Melyik a legjobb naked bike?
Honda, Kawasaki vagy Suzuki van a mezőnyben, nem tudok választani!
Honda, Kawasaki vagy Suzuki van a mezőnyben, nem tudok választani!
Rátapadtunk a telefonra és körbekérdezzük az érintett importőröket. Töltse velünk ezt a délelőttöt, hogy megtudja, az ön arcára is veszélyes-e autója légzsákja.
Egy Suzuki GSX600F és egy Honda CBR600F között választanék. Tíz év van közöttük, mind kettő első tulajtól, az áruk ugyanannyi. Melyik legyen?
Bevarrtak a kárpitba egy millió forintot, vagy tényleg annyival jobb a CBR1000R a 900-as Hornetnél?
López nyert a Zöld Pokolban, a mezőny nem úszta meg az esőt sem.
Talán szándékos szivárogtatásról van szó, mindenesetre már terepen is láthatjuk a CRF1000L-t.
A Hondánál húztak egy merészet, és újraélesztették az egykor igen kedvelt típust.
Totálkár után pénzt kaptam, pedig nagyon szerettem a Civicet. Maradjak annál, van jobb ennyiért?
A brit nyugdíjas féltve őrzött kincse volt a Honda C110, amelyet most tízezrek keresnek.
250 ezerből szeretnék megbízható, takarékos 250-est. Van rá esély?
Még klasszabb is lett, mint krómmal volt.
Köszörül, köszörül, de az istennek sem röffen be. Nagy a baj, Doki?
Éppen csak bemutatták a tíz év után feltámasztott legenda utódát, máris itt egy Type R híre.
Ha 110 km/h fölé érek, remeg a kormány, és ha 140-nél nyomok egy féket, ugyanúgy remeg mint mikor rossz volt a fék.
Egy nagyon elszánt Michelisz mondta ezt egy olyan hétvége előtt, amelyen nem csak a nagyon erős ellenféllel, hanem a rá nehezedő hatalmas nyomással is meg kell birkóznia.
125-ös Honda a 125-ös Honda ellen. Varadero vagy CBF?
Nem pletyka többé: a Honda elkészült 1,5 literes turbómotorjával – hamarosan mindenbe ez kerülhet.
Hahó óriás! A Honda CB500 kormányába be fog akadni a térded.
Sokkal dinamikusabb, érdekesebb stílusú modellek váltják az aktuális szedánt és kupét – igaz, ez nem nagy kihívás.
A Honda bevállalós: ilyen karakteres autót ritkán látunk. Van rá okuk, ezzel akarják meghódítani Kínát.
Richard Hammond és James May ráadásul saját gépeiket bocsátják licitre a hétvégén.
A büntetések azonban neki kedveztek, a negyedik helyről várhatja az első futam rajtját.
Nagyobb motorral, de Európa is kaphat a roadsterből, amely elég virgoncnak ígérkezik.
Három kilóból tudjon mindent, várost és hosszabb túrát is.
Nagyobbat nem akarok, de túrázni szeretek. Mit tanácsolsz?
A japánok mindenre és minden helyett jó autója nem igazán vált be, így alig hat év után utód nélkül szűnik meg.
Ebből még akár necces helyzetek is adódhatnak, hiszen nagyon közel kerülhet egymáshoz a Superbike világbajnokság és a MotoGP technikája.
Ötven köbcentiset, lehetőleg négyüteműt – kerékpár helyett.
A spanyol klasszis kés alá fekszik, a következő két MotoGP-futamon a japán Aojama helyettesíti.
Talán az NSX-et leszámítva mára minden Honda legalább furcsa, ha nem rosszabb, pedig tudnak a japán tervezők, ha akarnak.
500 ezerért rendes motort, városba, túrákra, mindenre.
A Honda a BMW X4 babérjaira törne. Igaz, csak Kínában.
Száz lóerő fölötti, nyomatékos sport-túra motorra vágyom, mi jöhet szóba egymillió körül?
Úgy tűnik, Casey Stoner nem bírja sokáig motorversenyzés nélkül, Suzukában Hondára ül.
A vázlatokon valószínűleg a japán gyártó következő újdonsága látható. Kirívóan praktikusnak, ígérkezik, csak nézegetni nem érdemes.
Itt vannak az első fotók a japán roadsterről, az S660-ról. Jól néz ki, de vajon ez elég a sikerhez?
Transalp, Freewind, Deauville vagy valami kisebb legyen?
Az ötvenes kevés az emelkedőkön, mit vegyek helyette?
A pilóta rendellenességet tapasztalt a bukásnál.
Van az úgy, hogy egy formatervezőnél elgurul kicsit a gyógyszer. A Hondánál éppen ez történt.
Azt már itt, a Sebesség oltárán is többször megénekeltük, hogy Valentino Rossi mekkora zseni - ebben nincs is semmiféle újdonság.
Az oszakai motorkiállításon két szériaérett tanulmányt is leleplezett a Honda.
Oda-vissza verik egymást a rekordok könyvében. Itt a műláb sem jelent akadályt.
Ilyen az, amikor a reklám házhoz jön egy motorgyártónak. Az amerikai férfi a márkahűség mintaképe.
A leggyorsabb elsőkerekes autó címét kaparintotta meg a Nürburgringen. Nem érik be ennyivel.
Ebbe a buliba teljes áron is megéri beszállni. Hivatalosan az volt a terv, hogy a leggyorsabb legyen. Valójában pedig a legjobbat akarták.
Keveset mentek a teszteken, még nem jöhetett elő minden hiba, így a motorokból is kifogyhatnak.
Keresse meg a két apró különbséget, miben más az Acura. Másodjára mutatják be, még mindig nem tudni, hány lóerős.
Elsőkerékkel is elveri majd a Focus RS-t? Meglepne, pedig nagyon úgy tűnik, hogy nincs más kihívója.
Ez szabálytalannak minősül-e illetve mit tehet velem a rendőr?
Az autonóm járművek fejlesztése a nagy közös cél, a Honda, a Nissan és a Toyota is beszállt.
A legforróbb ferdehátú, a kategória királya lehet. Ha a végeredmény tükrözi a ráfordított időt, nem lesz gond.
A polgárőrök az én fejemben szinte nem is léteztek, tudtam róluk, de személyes élményem nem igazán voltak.
2006 körüli 250-es robogót vennék. Az Aprilia Atlantic és a Honda Forza tetszik. Melyiket válasszam?
Jó másfél év kellett hozzá, de végül csak megszülték a Hondánál a tágas kiskocsi európai változatát.
Az eddigi elnök-vezérigazgató helyett új érkezik a japán autógyártó élére, miután tavaly minőségbeli problémákra derült fény a cégnél.
Megtehette, mert korábban már beírta magát a sporttörténelembe.
A KTM 640 Adventure-rel szemezek. Lehet, hogy túl durva lenne kezdő motornak?
A Ridgeline pick-up következő generációját egyelőre vázlaton mutogatja a japán gyártó, de talán még az idén leleplezik élőben is.