Giugiaro felmondott a Giugiarónál
A legnagyobb élő formatervező-legenda 47 év után elhagyja saját cégét, de ami még furcsább, nem ő az egyetlen.
A legnagyobb élő formatervező-legenda 47 év után elhagyja saját cégét, de ami még furcsább, nem ő az egyetlen.
Egy családi hajó, ami kanyarodik és gázt is ad helyettünk. Na meg, ha kell, akkor brutálisan megy.
A Handelsblatt híre szerint négy részlegbe szervezik a Volkswagen 12 márkáját, méghozzá ezúttal funkció szerint.
A California akár lakóautónak is alkalmas, a régi Westfaliákat idézi.
A luxus-népautó visszatáncolt a bukás széléről, olyannyira, hogy felújítani is megérte a Volkswagennek.
Rogánét a Fidesz frakció bérli, de Habonyéról azt állítják, semmi közük hozzá.
A lehető legrosszabb időzítéssel kényszerül átdolgozni a Tiguant a Volkswagen, de úgy néz ki, lenyelik a békát.
Hogy miért, kérdezzék meg odafent. Ugyanitt önvezető Tesla, egyliteres fogyasztás és további szilánkok a lehetséges jövőből.
Érdekes módon két dízelmotoros és egy hibrid modell forgalmazását állítják le Európában.
Kínos tény derült ki az Auto Motor und Sport gyalogosfelismerő tesztje kapcsán. A VW Up!-ban ugyanis nincs ilyen szerkezet.
A Clubsport egyelőre csak tanulmány, de jövőre várhatóan gyártásba kerül.
Leleplezte ikerturbós W12-esét a Volkswagen – ezt kaphatja meg a Bentley hobbiterepjárója.
Az új generáció gyártását épp csak megkezdték, de máris újabb pezsgő pukkanhat a cseheknél.
Mennyivel lett erősebb a hetes, mint a kettes? És nehezebb? Az infografika megmutatja.
Látszólag érthetetlen, amit a VW csinál, de a végén ebből is pénzt keresnek majd. Bónusz: ismerkedjenek meg minden idők legkeményebb sajtóútjával.
Vadállat Golf kombi, földutazós Golf kombi, spórolós-sportos Golf kombi: mi többre vágyhat az ember?
Három új modell jön, és ezek kettőből készül BMW X6 szerű kupé-tetős kivitel is.
Állítólag ultimátumot kapott Ferdinand Piech: vagy lemond, vagy egyszerűen kirakják a VW felügyelőbizottságából.
A felügyelőbizottság elnöke megpróbálta kifúrni a vezérigazgatót, végül mégis ő távozik.
A Volkswagennél immár hivatalosan is zöld utat kapott a 400 lovas R400.
A brazil mester egy fiatal Gol elemeivel ruházta fel öreg Bogarát. Az eredmény felkavaró.
Mennyibe kerül egy 2006-os Mercedes-Benz SLR McLaren? Mennyiért lehet levegős Carrerám? És BMW Z8-am? Essenben tapogattam a kínálatot.
2,3 litert fogyaszt, 8,6 alatt van százon és 232-t megy. Az új luxus-VW tanulmány papíron mindent tud egyszerre.
Hiába tűnt úgy, hogy Ferdinand Piech újabb vezérigazgató trófeáját szögezheti a falra, úgy tűnik, Martin Winterkorn irányíthatja tovább a cégbirodalmat.
Úgy néz ki, a Volkswagen mégsem mondott le teljesen a sportos Golf-származékról, sőt, készítettek egy új csúcskivitelt.
Karakterre nem sokat változik a Volkswagen furgon-családja, és úgy néz ki, nem csak a karakter marad ugyanaz.
A Volkswagen is bemutatta saját ingyenes szupersportkocsiját – bárki szabadon játszhat vele.
Vajnával együtt fotózták le a Volkswagen kisbuszban, amiről azóta sem tudni, hogy kié.
A legendás T1-es újjászülethet modern formában, de ezúttal nem boxer, hanem villanymotorral.
Úgy hallani, a VW luxusmárkája nem követi vakon a konkurenciát – lehet, hogy nem is baj.
A VW csoport minden korábbi rekordját megdöntötte 2014-ben, minde eladásban, mind nyereségben.
A háromajtós Polo halálhíre indította útjára a pletykát, amely szerint a Beetle napjai is meg vannak számlálva. Elhisszük?
Úgy látszik, ez a változat nem elég népszerű, feláldozzák a spórolás oltárán.
Mintha megmozdult volna valami Wolfsburgban formatervezési fronton – legalábbis erre utal a VW legújabb tanulmánya.
Percekkel ezelőtt jelentették be a végeredményt: a díj ismét Németországban landol.
Az első fotó már megjelent, de a teljes leleplezésre is csupán néhány napot kell várni.
Vajon miért erőlteti a Volkswagen a dög erős dízeleket az új Passat szériából tesztautó-kiosztásnál? Pocsék a kicsi, benzines?
Úgy tűnik, a Passat négyajtós kupé változatának lesz utódja, és a gyáriak már most megmutatják nekünk, mire számíthatunk.
A kompakt családi egyterű az utolsó csavarig új, tágasabb és korszerűbbnek is tűnik, mint koros elődje.
Már nem a tank a módi a németeknél, ilyen ósdi eszközöket manapság csak az oroszok használnak világuralmi ábrándjaik megvalósításához. Volkswagenék finom tárgyakkal operálnak. Például ezzel.
Az emelt hasmagasságú, összkerék-hajtású kombi Alltrack néven érkezik.
A kereslet kielégítése érdekében felgyorsítja termelésikapacitás-növelő beruházásainak ütemét a Volkswagen.
Ha csak a műsorra figyelünk, talán fel sem tűnik a csalás: ez nem is egy új autó. De azért van így is bőven újdonság a Caddyben.
Új hűtőmaszk, új motorok, új műszerek és a régi célszerűség – így jellemezhető a 2015-ös Caddy röviden.
Emlékeznek még a Porsche-motoros Transporterre, amiről nyáron írtunk? A T1-es busz Angliában épült, onnan hozta haza a tulajdonos Bushi testvérével és sógornőjével.
Óriási és nagyon megy, mégis takarékos a Golf legújabb változata, amelyet a Genfben mutat meg a Volkswagen.
Úgy tűnik, a távol-keleten nem ismernek határokat. Ezúttal a Volkswagentől nyúltak.
A Volkswagen tudja, mi kell a férfinak, akire villanyautót kényszerít az autóipari evolúció.
Bár majdnem ugyanúgy néz ki a Polo WRC, mint a tavalyi világbajnok gép, az alkatrészek háromnegyede új.
Az összecsukható keménytető divatjának vége, így az Eos is értelmét vesztette a VW számára.
A márka önmagában 6 millió autót tudott eladni egyetlen év alatt, de vannak aggasztó jelek.
Mindegyik autógyártó elképesztő bemutatókat tartott Vegasban, de az újításaikból jó sokára lesz boltban megvehető termék.
Már egy egyszerű kézmozdulatból is megérti, mit szeretnénk, és nagyrészt érintőképernyőn kommunikál a Golf R Touch.
Négy év után végre megérkezhet a legkisebb VW erősebb változata.
A Volkswagen RaceApp, egy OBD doboz segítségével mindent megmutat az autóról, amire egy hobbiversenyző vágyhat.
Ez a hiba minden előjel nélkül, hangtalanul támad, kivédeni szinte lehetetlen. És nagy utána a baj.
Kifizeti a 3,7 milliót, mert az eladó a szemébe hazudik, és a márkaszerviz sem szúrja ki a csalást. Tanulságos és szomorú történet.
Úgy néz ki, még a BMW-t is meglepte, hogy Herbert Diess a konkurenciához igazol.