Három liter alatt fogyasztott a Civic
A Honda dízel-kombija új Guiness rekordot állított fel: 2,82 liter gázolajjal utazta körbe az EU szárazföldi részét.
A Honda dízel-kombija új Guiness rekordot állított fel: 2,82 liter gázolajjal utazta körbe az EU szárazföldi részét.
Nem szedtük még atomjaira a versenygépet, de nem bírtam ránézni ilyen anyátlan formájában. Megpróbáltam csodát tenni.
A taxi lehetne alternatíva, de leginkább az a baj, hogy hol túl magasan van az ülés, hol túl alacsonyan.
A volt csapattulajdonos kifejtette véleményét a McLarenről.
Legördültek az első példányok a nagy-britanniai gyártósorról. A motor Amerikából jön.
A pletykák szerint készül az idomos CB11000R.
Felfogni is nehéz mit jelent ez: utcai motor még soha nem állt ennyire közel a világ legjobb motorjához. Ahhoz, ami két világbajnoki címet gyűjtött a királyok királyai között. Ez pedig konkrétan az.
Lendületes formatervű családi terepjárónak ígérkezik a Honda BR-V.
Körövendés extravaganza: japánban csak 70 lóerős az 58 milliós Honda RC213V-S.
A budapesti szalonban azt tanácsolták, hogy 3-5e km között cseréltessem le az olajat, mert az bejáratós.
A versenymotorok csodálatos tárgyak.
Michelisz csak a tizenharmadik, a Ladák viszont meglepően jól teljesítenek a Slovakiaringen.
A CRF sorozat krosszgépeire épülhet az NXR160, amelyet már be is jegyeztettek.
Az új Type R-rel a Honda is beiratkozott a háromszázplusz lóerős klubba, de nem a jó modora volt az ajánlólevele.
A túlságos buzgóság rossz hűtéshez vezethet. Gondoltál erre?
Egy tuningcég megmutatta, hogy milyen lenne egy Honda NSR250R, ha ma is gyártanák. Szpojlerezek: B-R-U-T-Á-L-I-S.
John McGuinness ismét a csúcson, a hétvége óta huszonháromszoros TT győztes. És új sebességrekordot állított be.
A következő generációból már kihagyják a hibrid változatot – azt mondják, így is elég takarékos lesz.
Az amerikai Honda RC213V-S gyengébb, mint egy CBR600RR.
A CRF-sorozat két tagja, a 250R és a 450R egyaránt megújult erre a szezonra.
Úgy megy mint egy ötszázas, de annyit fogyaszt mint egy 125-ös.
Minden csövet átnéztem, a karbi teljesen fel lett újítva, a bal oldalon viszont továbbra is folyik valahol.
Rejtélyes vázlatok kerültek elő egy abszolút reálisnak tűnő lakossági sportautóról.
Árérzékeny kispolgárok ne kattintsanak, mert ez most durva lesz. Én szóltam.
A MotoGP korábbi világbajnoka hamarosan a barcelonai versenypályán körözget az RC213V-S-sel.
Nem is igen próbálta kimagyarázni, miért kiabált.
Az első futam hetedik helyét követően a második versenyen harmadikként zárt a magyar pilóta.
Egy hét múlva minden kérdésre választ kapunk, de már most is nehezen titkolóznak a japánok.
A McLaren csúcsbringája 6,5 millió forintba került, de már mind elfogyott, a Honda versenykerékpárjáról pedig a futamok közt mindig leszerelték a váltót, nehogy ellopják a titkát. De vajon tényleg ilyen menők az autómárkás biciklik, vagy csak az ismert emblémát kell megfizetni?
Ha a magyar közúti tulkok reakciójából indulunk ki, akkor a Honda tökéletesen eltalálta az európai ízlést a Forzával. Amúgy meg egy durván takarékos, jó városi gép, sose legyen rosszabb robogód.
Kétmillió a keret. Heti négyszáz kilométerhez kell, Lehet akár kombi is, csak legyen jó úttartása.
Akár két héten belül bemutathatják az RC213V-S sorozatgyártású változatát.
Honda, Kawasaki vagy Suzuki van a mezőnyben, nem tudok választani!
Rátapadtunk a telefonra és körbekérdezzük az érintett importőröket. Töltse velünk ezt a délelőttöt, hogy megtudja, az ön arcára is veszélyes-e autója légzsákja.
Egy Suzuki GSX600F és egy Honda CBR600F között választanék. Tíz év van közöttük, mind kettő első tulajtól, az áruk ugyanannyi. Melyik legyen?
Bevarrtak a kárpitba egy millió forintot, vagy tényleg annyival jobb a CBR1000R a 900-as Hornetnél?
López nyert a Zöld Pokolban, a mezőny nem úszta meg az esőt sem.
Talán szándékos szivárogtatásról van szó, mindenesetre már terepen is láthatjuk a CRF1000L-t.
A Hondánál húztak egy merészet, és újraélesztették az egykor igen kedvelt típust.
Totálkár után pénzt kaptam, pedig nagyon szerettem a Civicet. Maradjak annál, van jobb ennyiért?
A brit nyugdíjas féltve őrzött kincse volt a Honda C110, amelyet most tízezrek keresnek.
250 ezerből szeretnék megbízható, takarékos 250-est. Van rá esély?
Még klasszabb is lett, mint krómmal volt.
Köszörül, köszörül, de az istennek sem röffen be. Nagy a baj, Doki?
Éppen csak bemutatták a tíz év után feltámasztott legenda utódát, máris itt egy Type R híre.
Ha 110 km/h fölé érek, remeg a kormány, és ha 140-nél nyomok egy féket, ugyanúgy remeg mint mikor rossz volt a fék.
Egy nagyon elszánt Michelisz mondta ezt egy olyan hétvége előtt, amelyen nem csak a nagyon erős ellenféllel, hanem a rá nehezedő hatalmas nyomással is meg kell birkóznia.
125-ös Honda a 125-ös Honda ellen. Varadero vagy CBF?
Nem pletyka többé: a Honda elkészült 1,5 literes turbómotorjával – hamarosan mindenbe ez kerülhet.
Hahó óriás! A Honda CB500 kormányába be fog akadni a térded.
Sokkal dinamikusabb, érdekesebb stílusú modellek váltják az aktuális szedánt és kupét – igaz, ez nem nagy kihívás.
A Honda bevállalós: ilyen karakteres autót ritkán látunk. Van rá okuk, ezzel akarják meghódítani Kínát.
Richard Hammond és James May ráadásul saját gépeiket bocsátják licitre a hétvégén.
A büntetések azonban neki kedveztek, a negyedik helyről várhatja az első futam rajtját.
Nagyobb motorral, de Európa is kaphat a roadsterből, amely elég virgoncnak ígérkezik.
Három kilóból tudjon mindent, várost és hosszabb túrát is.
Nagyobbat nem akarok, de túrázni szeretek. Mit tanácsolsz?
A japánok mindenre és minden helyett jó autója nem igazán vált be, így alig hat év után utód nélkül szűnik meg.
Ebből még akár necces helyzetek is adódhatnak, hiszen nagyon közel kerülhet egymáshoz a Superbike világbajnokság és a MotoGP technikája.
Ötven köbcentiset, lehetőleg négyüteműt – kerékpár helyett.