A Mazda is hibázhat
Az utóbbi időben nehéz volt hibát találni a Mazdákon, de a CX-3 most kárpótolt minket.
Az utóbbi időben nehéz volt hibát találni a Mazdákon, de a CX-3 most kárpótolt minket.
Melyik fényvédőt érdemes venni? Ezt vizsgálták meg a németek, az eredményért kattintson.
Szentbékkállán nyílt egy jó hely. Csak kicsit át kéne gondolni a dolgokat.
Tagadhatatlan, hogy megosztó egy dolog az új BMW M3, egyben azonban mindenki egyetért: műszakilag kikezdhetetlen, a hardver tökéletes, csak össze kéne szokni.
Sosem volt még Mazdám.
Nagy volt a várakozás, de a beltér csodáit leszámítva nem nyűgözött le az új Volvo. Műszakilag sikerült nekik autót csinálni Ford nélkül, de itt vége is az attrakciónak.
Kollégáinknak általában ment a dolog, a fátyolszerű habréteg például sokat segíthet. Hat sör, öt férfi.
Lapos, piros, 4,5 literes motorja van és univerzális, mint egy svájci zsebkés. Az egyik legmenőbb géphez fesztiválozók ezrei imádkoztak már.
Másodpercek alatt megtudhatod, milyen a színlátásod.
Csak egy lusta pilóta akadt a kilenc közül.
A brit és olasz hordozókon használt felszállást tesztelték, a gép 2 másodperc alatt gyorsul 265-re.
Legalábbis az NFH szerint, akik legújabb tesztjükben 30 LED-es fényforrást és kompakt fénycsövet vizsgáltak.
Kezdőknek tökéletes: dögös, kezes és keveset fogyaszt. De nem csak nekik lehet érdekes a Kawasaki háromszázasa.
Merítettünk egy nagyot az autós kamerák piacából, hogy megnézzük, mennyire nehéz igazán jó eszközt választani. Az eredmény: sosem volt még ilyen könnyű dolga, ha az orosz dashcam-videósok kalandjait akarta átélni.
Két tesztalany, az egyik csak vizet, a másik csak sört iszik a sör hazájának legnépszerűbb 13 órás túráján. Vajon kiütéssel győz-e az alkohol?
Pride-ra látogató érpataki polgármesterként vadulnak meg a motorosok az MT-09 Tracer látványától, volt olyan, akit annyira felháborított egy előzés, hogy utána kilométereken keresztül próbált a tarkómra lihegni.
Budapest olyan hely, ahol egy 350 forintos vonaljegy áráért buszozhatunk akár ősöreg Ikarusokkal, de vadonatúj Mercedesekkel is, mert mostanra három szolgáltató tucatnyi különböző korú és típusú autóbuszt tart. Mi most a két legújabbat próbáltuk ki.
Esetlegesen rákkeltő összetevőket találtak több krémben a németek, érdemes átnézni a listát.
Alkatrész bőven van hozzá, ráadásul fillérekért. A kérdés az, hogy bírnak-e még pár évet?
Lesz majd szemetes, lesz majd kaja, lesz homokozó is, lehet majd kártyával fizetni, lesz wifi, de egyelőre ezek nincsenek. Mégis nagyon ígéretes és szuperül néz ki a hely. Nyitás napi teszt.
Az egyik kemény maradt a megadott főzési idő után, a másik túlfőtt, de akadt tökéletes is. Érdekli melyek ezek? Kattintson!
Az LG G4-ről korábban azt írtuk, hogy a legjobb telefon is lehet idén. Ezt a komolyabb teszt sem változtatta meg, de azért mondjuk ki: van az az ár, ami a legjobb telefonért is túlzás.
Profi hobbikertész? Biztos? Tesztelje magát! Összeszedtük néhány virágzó fa fotóját, önnek nincs más dolga, mint kitalálni, mi micsoda!
Csak egy ceruzára és egy vonalzóra van szüksége: fél perc alatt kiderül, jól állna-e önnek mondjuk egy vállig érő fazon.
A BMW-nél elgurult a gyógyszer, ilyen agyat eldobós túramotort eddig még senki nem vállalt be.
Nem ezzel érkeznek a gazdasági bevándorlók: belépő szintű KTM négymillióért.
Bírja az emelkedőt, egy töltéssel 10 kilométert megy, 18 km/h a végsebessége és 5 nap alatt csak egyszer akart megölni minket.
Itt ez a kétliteres benzines, ami nyomatékra megközelíti egy dízel Vito adatait. Hogy van ez?
Csak nem úgy. De a szorítóerőnk és az egészségi állapotunk között lehet összefüggés.
Egy új kutatás szerint a lélegzet visszatartása valamivel csökkentheti a fájdalmat.
Félmillióba kerül alapból, és ultravékony, de tudja, hány USB-csatlakozó van benne? Olyan, ami önnek kéne, pont semennyi. Viszont sokáig bírja egy feltöltéssel, és tökéletesen hangtalan. Teszteltük az Apple legújabb Macbookját.
A négyévszakos gumikra azt mondják, igazából semmire sem jók. És mit ér egy olcsó négyévszakos motorosruha?
Az amerikai autóipar magához tért, és azt csinálják nagyon jól, amihez mindig is értettek: elérhető árú luxus elfogadható minőségben.
A rajzos pszichológiai tesztek izgalmasak, és nem tévednek.
Az öltözők hangulata pont olyan, mint a középiskolaiaké, de az óbudai terem frissen felújított, ráadásul sok gép is van benne.
Azért ilyen-olyan okok miatt kiszórt egy másfél milliós büntetést a Nébih, de ettől még úgy néz ki, normál sókkal nem mérgeznek minket.
A recept mellé a kiporciózott alapanyagot is szállítják, nekünk csak megfőzni kell. Mit, kitől, mennyiért, és milyen lesz? Kipróbáltuk!
Elkértünk egyet-egyet ebben az árfekvésben néhány hazai forgalmazótól, aztán tekertünk velük 40 kilométert. Van, amelyiket simán megtartanánk, és van, amelyik olyan, hogy a spanyol inkvizíció is használhatná.
Teszt: Volvo 7700 helyközi csuklós Mi lenne ebben az őrültség? Eleve nem nekem kell vezetni, ez már önmagában el kell hogy adja a helyközi autóbuszt.
Értelmezhetetlen a Corsa motorpalettája, amiben észrevétlenül elsikkad az egynégyes, száz lóerős turbómotor. Pedig nem rossz, sőt.
A letámasztott motor mellett keménykedne? Akkor ez nem az ön járműve, nem fogja érteni.
Az Update édességeitől órákig fájt a hasunk, de a legnagyobb baj nem is ez volt, hanem az ízük. Viszont találtunk egy ehető terméket is náluk!!
Itt a Mortal Kombat X, az év legerőszakosabb játéka, amiben leginkább arra lehetsz büszke, ha kitéped valaki torkát. Megnéztük, mit szólnak hozzá azok, akik nem ismerik a sorozatot. Ha érzékeny a kitépett és kettévágott testrészekre, ne kattintson.
Elon Musk csapata majdnem összehozta a csodát, de a rakéta túl gyorsan jött, felborult.
A Vitarát már a formája miatt is könnyebb szeretni, de a papírformát a futóművével borítja az egész Suzukira.
Még mielőtt ön is billentyűzetet ragadna, és bepróbálkozna a sztriptíztáncosnál, töltse ki az alábbi tesztünket!
Az idei teszt meglepő eredménye, hogy a spórolós gumival nem érdemes spórolni.
Mick Schumacher a németországi Oscherslebenben, a Forma-4-es teszten mutatkozik be.
Egy friss kutatás szerint minden életkorban más képességünkben vagyunk a csúcson. Ön most éppen miben a legjobb?
Smartbandet és okosórát teszteltünk, hogy kiderüljön mennyire szánalmás egy órába beszélni, és hogy vajon mennyire tudja a karunk, mennyit mozog a lábunk.
1,6 millióért van rükverc, fűthető utasháttámla, tempomat és kazettás magnó. A végén már neheztelünk, hogy a visszapillantót kézzel kell állítani!
Nagyon jó autó, megvásárlását senkinek sem ajánlom.
A piac nem kényezteti el a kertőrülteket, a kínálat lehangoló, de szerencsére ettől még van igazán hasznos kiadvány.
A Yamaha T-Max meghódította Európát. A 155 köbcentis N-Max már a világot célozza.
Csokinyuszit vennél a gyerkőcnek? Cikkünkből kiderül, melyiket érdemes választani!
Amikor először láttam ezt az egyszerű szerkezetet, csak elismerően csettintettem.
Ma megnyitott, vasárnap estig látogatható a Budapest Motor Fesztivál.
Hét porszívót vizsgáltak a német fogyasztóvédők, hogy kiderüljön, melyikre érdemes egy csomó pénzt kiadni. Egyikre sem.
Olcsó, korlátlan, és leírása alapján reménytelenül lassú a UPC mobilinternetes szolgáltatása. Kipróbáltuk, és nagyon meglepődtünk.