Csak jó kipufogó kell rá, és 200 lóerő felett lesz
A Yamaha YZF-R1 iszonyatosan erős tud lenni egy kis tuninggal.
A Yamaha YZF-R1 iszonyatosan erős tud lenni egy kis tuninggal.
Leállítás után dob egy cseppet, aztán semmi.
Az egyik alapját az R6, a másikét a GSX-R600 adja. Melyik lett a jobb?
Rövid járás után leállt, azóta sem indul, pedig már mindent átnéztünk.
A vérengző MT-09 Tracer mintájára készül az MT-07-ből is a félidomos elfogó.
Visszahajtottam a váltókart, azóta beragad, ha hármasból húznám négyesbe.
A Yamaha volt az egyik utolsó emlék gyermeke után, most azonban ellopták.
Pride-ra látogató érpataki polgármesterként vadulnak meg a motorosok az MT-09 Tracer látványától, volt olyan, akit annyira felháborított egy előzés, hogy utána kilométereken keresztül próbált a tarkómra lihegni.
A Yamaha egy különleges átépítést rendelt egy japán zsenitől. Belső pletykák szerint ez nem egy darab motor lesz...
Nagy meglepetések nincsenek, de hosszas várakozás után már leplezetlen a csupasz gép.
Az MT-25-öt kémfotón már korábban is láthattuk, hamarosan pedig hivatalosan is bemutatják.
Hondák és Yamahák tetszenek, melyiket vállalhatom be?
Egy portugál csapat gondolta újra az XJR1300-at – ráadásul úgy, hogy bármikor visszaalakítható gyárira.
Akkor az ausztrálok fognak kettőt, és építenek egy brutális, 340 lovas szörnyeteget.
Honda, Kawasaki vagy Suzuki van a mezőnyben, nem tudok választani!
A japánok összehozták a sportmotor egyes szériáinak vezető fejlesztőit.
42 lóerős lesz pillekönnyű kéthengeres Yamaha, szerpentinen nagyot lehet majd büntetni vele.
Hamarosan leleplezhetik az MT-25-öt, amely Indonéziában készül majd.
Jól van ez így? Nem, de hát ki akar folyamatosan normális lenni egy ezres motoron?
Akkor mi is a különbség a két Yamaha között? Csak a nevük?
Richard Hammond és James May ráadásul saját gépeiket bocsátják licitre a hétvégén.
Az olasz hetet előzött, 4 másodpercet dolgozott le a bajnok mögött, aki emberére akadt, elesett.
Három kilóból tudjon mindent, várost és hosszabb túrát is.
Az olaszok azt próbálják elérni, hogy kitiltsák a piacról a Yamaha és a Peugeot háromkerekűit.
A Yamaha visszahívást rendelt el az MT-09, az R6 és a Super Ténéré modellekre.
A Yamaha TMAX egyesíti a motorok és robogók előnyeit, de mindenért vastagon fizetni kell.
Ha kiskorú gyermek van a közelben, azonnal takarják el a szemét!
De az is lehet, hogy csak egy új modellt készítenek elő.
Ha nem idióták után lesz a tiéd, nagy baj nem lehet a legkisebb Majesty-vel, és elmegy az olcsóbbik jogsival is.
Az eddigi 110-es utazóm helyett azért tudjon kényelmesen 130-at.
500 ezerért rendes motort, városba, túrákra, mindenre.
Száz lóerő fölötti, nyomatékos sport-túra motorra vágyom, mi jöhet szóba egymillió körül?
Vettelnek és a nagy olasz napnak örült 109. győzelme után.
Az ötvenes kevés az emelkedőkön, mit vegyek helyette?
Az XV950R bobbert alakították át vagány randalírozóvá.
A Yamaha T-Max meghódította Európát. A 155 köbcentis N-Max már a világot célozza.
Két különleges tanulmánnyal rukkolt elő a Yamaha.
Első motoromat keresem, az MT-03-at szemeltem ki. Ráfázhatok, ha megveszem?
Európa viszont valószínűleg nem fog kapni a MT-25-ből.
Azt már itt, a Sebesség oltárán is többször megénekeltük, hogy Valentino Rossi mekkora zseni - ebben nincs is semmiféle újdonság.
Pestre költözöm, egy járművel tudnék le minden közlekedést. A keret 5-600 ezer forint.
Autós-motoros gyorsulási verseny már rég nem izgalmas: széria állapotban a motor nyer.
Mennék én Magas-Tátrába, Erdélybe, Kárpátaljára, mindenhova, ahova csak eljutok vele.
A Yamaha X-Max 250 és a Kymco Xciting a két jelölt, a keret félmillió forint.
A Yamaha BT1100-at a japánok eredetileg a Ducati Monster konkurensének szánták, aztán egészen más lett belőle. Viszont tartós, mint piramisok.
Vannak olyan problémák, amikkel az ember egyszerűen nem szembesül, mert nem úgy adja ki az élete.
Kifejezetten Európának szánják a kétüléses városi modellt, amelyet itt is gyártanának.
Ebbe a videóba is a szokásos módon botlottam: tök véletlenül.
Harsogta Marco Belli, olasz flat track legenda, és hasát fogta a nevetéstől, miközben birkóztam a zúzásra felkészített Deus Yamahával.
A szemöldök komoly kozmetikai probléma szokott lenni, de nem csak a nőknél, hanem a motoroknál is.
"Ma beindítom a Yamahát" – dobta be az ötletet Bandi a közösbe.
48 lóerő az éppen se nem sport, se nem grandturismo, de nem reménytelen: a nagyobb modellek fojtott változatait kell keresni.
Hat és fél év alatt fizettem vissza a motorhitelem. Az eredetileg 1,3 milliós motor a végén 2,8 millióba került. Köszönöm mindenkinek!
Egy japán versenypályán zavarták körbe a sportgépet, hogy bemutassák: ez a természetes közege.
Az R1M mellett számos másik sportmotor is megkapta a homologizációt a nemzetközi szövetségtől.
A KTM 640 Adventure-rel szemezek. Lehet, hogy túl durva lenne kezdő motornak?
Ilyen az, ha a motor- és a hangszergyártó részleg összefog. Már a típusnevektől is a hajad téped.
Alaposan átdolgozták a VMAX-ot a modell harmincadik születésnapjára.
Térdvédő Zoli haverom rengeteg idegesítő tulajdonságai közül az egyik (ezt azért írom így, mert tudom, hogy olvassa), hogy állandóan megigazítja a térdvédőmet, mert valami amorf térdem van egyrészt, másrészt hanyagul bánok a tépőzárral.
Ha nincs meg a tuti háttered, inkább keress valami egyszerűbbet. Elmondom miért.