Terepen azért megveri a Dustert...
A Suzuki alig tíz év után orvosolta a Jimny kellemetlen típushibáját. Az MP3-lejátszást még korainak látták, hátha nem válik be a formátum.
A Suzuki alig tíz év után orvosolta a Jimny kellemetlen típushibáját. Az MP3-lejátszást még korainak látták, hátha nem válik be a formátum.
Fáj a derekam a csutkakormánytól. Vacakoljak az átalakítással, vagy vegyek mást?
Sornégyes motorkerékpárblokkjukat toldják meg egy villanymotorral és félautomata váltóval.
Jó lenne, ha egy 85-tel szüttyögő teherautó előzésére nem kéne hosszasan készülni.
A régi vagy az új olajba töltsem? Mennyit kell vele mennem mielőtt leengedem, stb..?
Legalábbis a cég nagyon reméli, miután az első fél évben felpörögött a forgalom.
Ráadásul egy koppanó hang is kíséri a titkozatos jelenséget.
A legendás Gixxer idén éppen harmincéves, visszatérnek az eredeti matricázáshoz.
A négyméteres ötajtós lehet a japán gyártó következő slágere.
Az eladót telefonon nem lehet utolérni, és egy vidéki bejelentett lakcíme van, ami szintén kamu.
4-5 éve nem ment, de csak 1500 kilométer van benne. Para?
Osamu Suzuki kinevezte utódját, így 85 évesen nyugdíjba vonulhat.
Az egyik alapját az R6, a másikét a GSX-R600 adja. Melyik lett a jobb?
A hibajelenség az, hogy fékezéskor túl nagy utat tesz meg a pedál mire a fékhatás megjelenik.
A karbantartásokat mindig megkapta, mégis furcsa hangokkal büntet a motorom.
A versenymotorok csodálatos tárgyak.
Több alkalmazott és beszállító sem kell, amíg nem pörög fel az értékesítés.
A rendőrség által kiadott videó alapján a felismerhetetlenségig összeroncsolódott az a Suzuki, ami kedden este egy vonattal ütközött össze Tatabányán.
A japánok csodálkozó arcú kisautót készítettek valószínűleg elsősorban hölgyvásárlóknak.
A szerelő szerint üt a tárcsa, de a csere sem oldotta meg a helyzetet.
Vajon mit jelent a 30%-os tőkecsökkentés a Magyar Suzuki Zrt-ben? Magyarázatban nincs hiány.
Mindössze nyolcszáz köbcentis és két hengere van, viszont igazán takarékosnak ígérkezik.
Az átalakítás elsősorban a helyzetjelző és a féklámpára irányulna.
Fontos a kerek lámpa, a léghűtés és a klasszikus motorforma.
Nem kell "eco" gumi, a fő szempont a biztonság és a nedves-vizes úton való tapadás, mert szárazon 'szinte' minden gumi jó.
Egyik hónapról a másikra a fogyasztásom jó egy literrel megnőtt.
Főleg túrázom, évente 15 ezer kilométert is megyek, Hondákat, Yamahákat és Suzukikat nézek.
Honda, Kawasaki vagy Suzuki van a mezőnyben, nem tudok választani!
Egy Suzuki GSX600F és egy Honda CBR600F között választanék. Tíz év van közöttük, mind kettő első tulajtól, az áruk ugyanannyi. Melyik legyen?
A kérdés jogos, az egyetlen védhető érv az, ha a dízelmotor jó és megfeledkezünk arról, hogy Duster is van a világon.
Mire figyeljek, ha mégis ilyenre vetemednék?
A román motoros klasszikus pánikfékezést mutatott be, majd a Fiat oldalában landolt.
Az új autók mellett érkezik a Suzuki turbófeltöltős benzinmotorja, sőt, a hibridhajtás is fejlesztés alatt áll.
Egyébként mindig betartom a 10 000-es cserét és minőségi olajat szoktam használni.
Több mint 8 milliárd euró volt az export, de az import is rekordot döntött. Egyszeri hatások miatt.
Ennyi megbízható köbcentit ennél olcsóbban nem igazán kapni.
Jók, amiket kinéztél, de van egy rossz hírem: nem fogsz elférni rajtuk.
Hatalmas visszahívást jelentett be a Suzuki: bő kétmillió autóban cserélik ki a gyújtáskapcsolót, amely akár tűzveszélyes is lehet.
A letámasztott motor mellett keménykedne? Akkor ez nem az ön járműve, nem fogja érteni.
Pár napja zúgó, sípoló hang hallatszik az autó hátulja felől, jellemzően 60km/h fölötti sebességnél.
A Nepperűző gyorsan megfejti a mai feladványt.
A Vitarát már a formája miatt is könnyebb szeretni, de a papírformát a futóművével borítja az egész Suzukira.
Már a szabadalmi hivatal előtt hevernek a Recursion tanulmány tervei.
Bírnia kell a napi 20-30 indítást, a szar utakat és álljon meg háromszázezer alatt.
Ne közlekedjen az autóval úgy, hogy már benne van az adalék az olajban.
Bevállalható-e a Harley-Davidson Sportster, vagy keressek inkább egy karakteres japánt?
A sok lefolyt arcú borzadály után egy határozott egyéniség, még ha nagy feltűnést nem is kelt. A bajok a beüléskor kezdődnek.
500 ezerért rendes motort, városba, túrákra, mindenre.
Száz lóerő fölötti, nyomatékos sport-túra motorra vágyom, mi jöhet szóba egymillió körül?
Transalp, Freewind, Deauville vagy valami kisebb legyen?
Mire számíthatok, ha Suzuki Burgman 200-at veszek?
A japánok napokon belül kiderítették, mi a baj, és már el is készítették a javításhoz szükséges alkatrészt.
Ha csak a korból adódó zörejeket kell elnémítani, megoldható. Időigényes feladat, de megéri.
Az Aprilia Pegaso 650 ellen van bármilyen kifogás?
A Suzuki legkisebb modelljéből készített egy igazán sportos fazonú változatot, amely a lehetőségekhez képest nem is lassú.
A képes autósszótárban valószínűleg vele illusztrálnák a fostalicska kifejezést. Az igazi ínyencek meg, mint mi, csodájára járnak a motorjának, és legyőzhetetlen élni akarásának.
Orbán Viktornak a Suzuki elnök-vezérigazgatója maga mutatta be az új Vitara első példányát. Mármint az elsőt, amit nem hajóztattak el.
Remélhetőleg olcsó lesz a Suzuki két új kisautója, amelyek két éven belül érkezhetnek meg a hazai kereskedésekbe.
Brüsszel, a kommunisták és a rezsi után a miniszterelnök most már a kormányapparátus ellen is felvette a kesztyűt. Ki lesz a következő?!
A hangszórókból folyamatos fütyülő hang hallatszik, ami a gázpedál lenyomásával arányosan hangosodik.