A trollkirály V8-cal érkezik
Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát.
Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát.
Ecclestone a régi V8-asokat akarja, a csapatok nem változtatnának. De jöhet az 1000 lóerő.
Hát persze, hogy a motor, ki kell dobni a turbót.
Három drága, használt SUV-nak néztünk a körmére és csalódtunk. Mitől csábítóak az F-body autók? Miért nem tudnak a japánok jó nevet adni?
Egy kevés olajsár itt, egy kis kopás ott - néhány perc múlva azonban nem marad csak csillogás.
Amióta tudjuk, hogy az Audi sportkocsi második generációja csak tízhengeres motort kap, fúrja az oldalunkat a kíváncsiság. Valaki rákérdezett.
Valószínűleg a gyáraik is érzik, hogy a 190 E Evo II egyfajta csúcspont a cég történetében.
Az ötlet nem új, mégis az egyik legkisebb autógyár rukkolhat elő vele elsőként.
Unják már a hivatalos kommünikéket? Ásítozik a semmitmondó katalógusadatokon? Úgy érzi, nincs már anyag a mai autóiparban? Téved, itt vannak az igazán fontos hírek a mai napra.
Az R8 tulajnak duplán rossz napja volt: nem csak lebukott felesége előtt, hogy megcsalja, a feldühödött nő össze is zúzta Audiját.
Sok az öt és fél liter, az AMG-kbe ezentúl elég a négyliteres, ikerturbós V8 is.
Gondolkodtak már azon, hogy mi közös Magnum Ferrarijában, és Columbo Peugeot-jában? Egyik autó sem központi eleme a sorozatnak, mégis, nem keveset hozzátesznek a főszereplő karakteréhez, szimbolizálnak valamit.